autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Kostuchy w służbie heroizmu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Czy kostki użyte podczas testu wpływają na heroizm?
Nie, k6 działa tu tak samo jak k12+2k6+k8+k4
35%
 35%  [ 5 ]
Tak, kubek kostek to jest coś, a nie jakaś solowa k6
64%
 64%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 14

PostWysłany: 20:29, 04 04 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





No właśnie o to mi chodziło Wink Co do różnych kostek - faktycznie. Ale jeśli bonusem jest dodanie do puli k6-ek jednej k8 to chyba nie zburzy to specjalnie porządku i decorum, no nie? ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:55, 04 04 2007
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





beacon napisał:
No właśnie o to mi chodziło Wink Co do różnych kostek - faktycznie. Ale jeśli bonusem jest dodanie do puli k6-ek jednej k8 to chyba nie zburzy to specjalnie porządku i decorum, no nie? ;D


Dla mnie by zaburzyła. Podtrzymuję swoje:
1 - nie tędy do heroiczności droga

2 - jak już to na zasadzie "nie wszyscy stosują te same zasady". Tzn np wyobraźmy sobie d20 w którym mamy superbohaterów - podczas gdy cały świat rzuca k20 oni turlają k30.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:27, 05 04 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Hej, to może po prostu użyć jednej kostki, ale DUŻEJ? Wink

Mnie w sumie jedno ile kostek jest w grze, ale z braku dużej ilości kostek oraz zazwyczaj braku miejsca, gdzie możnaby nimi rzucać (zazwyczaj rzucamy na podłogę, bo stoliczek malutki i pełen przeszkód, hehe) unikam systemów gdzie trzeba ich strasznie dużo.
Chociaż przyznam, że gra się bardzo fajne w takie typu ilość kostek do rzutu zależy od wielkości cechy. Może nawet jest to lepsze rozwiązanie? Tylko... tyyyle kostek trzeba mieć Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:29, 05 04 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





W Risusie wystarczy 6, a ja mam zawsze pod ręką 11. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:56, 05 04 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





No i co z tego wynika?

0.o


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:26, 06 04 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





To, że ja nie mam problemów z ilością kości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kostuchy w służbie heroizmu
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin