|
Wodowa umbra jest wielka zagadka najwięcej jest jej opisów w magu, bo dokładnie opisana jest jaj budowa, a w wilkołaku wygląd tej najbliższej z umbr,(ale sie nie wczytywałem się) zależy czy chcesz wiedzieć jak ona działa czy jak wygląda.
-Pomysł z bajkami- właśnie o takim czymś myślałem, (choć świat wokół bohaterów wyglądałby podobnie, różniłby sie pewnymi aspektami zależnymi od bardziej psychiki niż wyobrażeń piekła np. paranoikowi ujawniałyby sie jego leki, a inni przeżywaliby przygodę razem z nim wewnątrz jego paranoi walczac z jego fobiami)
-Silniejsza bajka- właśnie to rozumiem po przez kontrolowanie blasku
- Przygoda determinowana by była w zależności od doświadczeń bohaterów z przed przybyciem do blasku morderca miał by przygodę, w której jedną z postaci była by jego ofiara
- Bardzo ważne jest podkreślenie, że wyzbycie sie człowieczeństwa jest tym, co chce osiągnąć blask. Obdarza on bohaterów coraz większa siłą, jeżeli oni stają sie coraz bardziej zdemoralizowani, karci ich za ludzkie odruchy (bardzo dużym wyzwaniem dla narratora i graczy jest nie zgoda na to, co proponuje blask [ ja nie mówiłem ze to prosty system])
-Chciałbym przełożyć na te autorke klimat komiksu -beznadziei położenia skazańców, ale wiem ze tak jak pisał Craven bezpośrednie przełożenie komiksu na gre było by nie grywane, a wiec przyjmuje- blask, treść, historie, klimat, wygląd otoczenia, i wszystko, co zawarte było w komiksie wierząc, że to było tylko jedne oblicze blasku
- Ja nie mam głowy do mechaniki, ale wiem, że niesamowicie ułatwia prowadzenie narratorowi wiec jak ktoś ma jakiś pomysł albo zna mechanikę z innej gry do takiego czegoś pasującą to chętnie ściągnę gotowca |
|
|
|