autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Boardgix -> "Żniwiarz" - Gra Territory Control
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
"Żniwiarz" - Gra Territory Control
PostWysłany: 15:16, 02 08 2006
Saise
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów





"Ponury Żniwiarz lubi ludzi. Niestety - ludzie nie lubią Ponurego Żniwiarza, poza wyjątkowo nieczęstymi i smutnymi historiami pewnych mrocznych ludzi oczywiście. Śmierć ma już tego dość... czas na jakiś urlop, albo może i dożywotnią (czyli w przypadku Śmieci bardzo, bardzo długą...) emeryturę? No świetnie, pomysł jest przedni, tylko że dusze ludzi nie będą czekać w kolejce aż do śmier... to znaczy przez wieczność, by ktoś im łaskawie skosił duszyczke. Zaświaty są duże, ale chyba by wszystkich na raz nie pomieściły. Śmierć musi znaleść zastępcę... i to jest szansa dla duchów otchłani, istot nie posiadających emocji, które pojawiały się z nikąd i błądza po uniwersum bez wyraźnego celu. Teraz duchy mają szasnę dostać intratną, ciepłą posadkę za biurkiem z lekkim ćwiczeniem gimnastycznym - machaniem kosą tu i tam od czasu do czasu... Który z duchów poradzi sobie najlepiej z kolekcjonowaniem dusz w wydzielonym przez Śmierć rejonie 'konkursowym'? To się okaże..."

"Żniwiarz" to klasyczna gra typi territory control dla 2-4 graczy, gdzie poszczególni gracze wcielają się w rolę duchów otchłani które będą konkurować ze sobą w jednym mieście o kolekcjonowanie dusz zmarłych. Zdobywanie rejonów, walka o wpływy, wykorzystanie uroków i duchów pomocników zagwarantuje najefektywniejszemu grającemu zwycięstwo i posadkę Żniwiarza na kolejne długie wieki. Poniżej do ściągnięcia wszystkie potrzebne komponenty.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli w zasadach są jakieś niejasności, problemy, cokolwiek o co chcecie zapytać względem gry, walcie jak w dym na tym temacie, wszystko będzie wyjaśnione.

Do gry wciąż poszukiwani są kolejni betatesterzy Smile Wszelakie wasze opinie będą dla mnie cenne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:22, 19 08 2006
Saise
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów





No no, wasze zainteresowanie jest dla mnie inspiracją :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:14, 19 08 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Sezon ogórkowy i zero wolnego czasu.
Jakby ci się chciało, może spróbuj gierkę na [link widoczny dla zalogowanych] przerobić, może więcej chętnych znajdziesz, bo możnaby wtedy przez sieć pograć.
Zerknąłem tylko i świetnie to jest wydane (poskładane), aż chciałoby się zagrać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:34, 30 08 2006
Saise
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów





Wielkie Upgrejdy! Po agresywnych Betatestach zaszło kilka poważniejszych zmian . Oprócz sfiksowania kilkunastu literówek i głupot w instrukcji, dodałem:

- Nowe żetony duchów i pionków władzy.
- Piątego gracza.
- Nowe Zasady: 6 Punktów Mocy ma każdy gracz, ale może tylko 4 Pionki Dominacji na turę położyc na planszy.
- Trzeba uzyskac 100 punktów by zwyciężyc.

Pliki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:36, 13 09 2006
Popcok
przybysz

 
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Jak dla mnie bomba, tylko kilka nieścisłoci zauważyłem.
Choćby po tych zmianach do 6 żetonów mocy, nie znieniłeś kart uroków -2. Dalej jest tam napisane, iż gracz zaczynał będzie potem z trzema. Podobnie w przykładach, są liczone jak dla pięciu żetonów.
Mam też problem z dolną częścią mapy, jest nieco przymazana i niewyraźna. Nie wiem czy tylko u mnie, ale piszę jakby Ci się chciało poprawić.
Gra jest na prawdę fajna. Wciąga, po warunkiem że jest co najmniej czwórka graczy (z trójką też gra się fajnie ale to nie to samo).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:42, 18 09 2006
Saise
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów





Dzięki za odpowiedź i testowanie, cieszę się że się podoba Wink Dzięki również za wychwycenie Baboli, na dniach poprawie i wrzuce poprawiona wersje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:54, 23 09 2006
Saise
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów





Wszystkie linki poprawione, wszystkie pliki poprawione. Enjoy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
"Żniwiarz" - Gra Territory Control
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Boardgix
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin