autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Wielki spis systemów autorskich
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wielki spis systemów autorskich
PostWysłany: 16:35, 19 08 2005
kaellion
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.





Edit: Tak żeby nie było nieścisłości, temat jest o systemach w produkcji, niedokończonych, niekomplatnych itp. Ale o systemach które już sam pomysł mają już za sobą

No właśnie jak w temacie, jeszcze tu tego nie ma, a dobrze by było coś takiego. Może nie opisujmy luźnych pomysłów, a systemy które choć 20% mają za sobą. A komentarze w osobnym wątku co by nie było problemów.
Proponuję następującą kolejność:
Nazwa
Od jak dawna nad tym siedzę?
Tworzę sam czy w jakiejś grupie?
Ile juz tego jest (czy to opisowo czy jak chcecie)?
No i na koniec krótka charakterystyka czyli opis systemu.
Strona internetowa/gdzie dostępne

Żeby nie być gołosłownym zacznę:
Krainy Zmierzchu - tytuł roboczy, przedtem Arda
Jak długo? - jakieś 8 lat, obecnie zarzucony
Grupa? - nie
Objetość - jakieś 100 stron maszynopisu wróżnych wersjach, opis świata, legend itp. mechaniki brak
Niedostępna
Świat to archipelagi kilku większych i kilkuset mniejszych wysepek zamieszkiwany przez różne rasy. Typowe fantasy z magią niskiego poziomu, i nadciągającym kataklizmem.
Jeszcze za czasów początków MiMa i wydawanych tam Kryształów Czasu zacząłem tworzyć własny świat fantasy. Na początku była to Arda, potem przemianowana na Krainy Zmierzchu, aktualnie bez tytułu.
Tworzenie świata zacząłem od pomysłu by coś takiego stworzyć, potem narysowałem kilka map wysp Archipelagu i zacząłęm opisywać jego geografię, kulturę, historię (Pierwsze wersje były bardzo zbliżone do opisów z Kryształów i WFRP). Ale rozpisałem poszczególne kraje, wpływy polityczne, opisy lokacji, legendy, podania, jak się tam żyje itp. Potem przyszedł czas na mechanikę, i na tym właściwie stanęło, po po kilku zalążkach włąsnej mechaniki zacząłem próby przystosowania różnych mechanik dostępnych do mojego świata.
W międzyczasie kilka razy zmieniały się opisy, mapy i inne rzeczy związane z geografią, historią itp.
Rozegraliśmy w tym świecie kilkanaście sesji używając różnych mechanik (AD&D, GURPS Lite, FUZION, FUDGE)

MOHSFRP - My Own Hard Science Fiction Role Playing Games (tytuł roboczy)
Jak długo? - niecały rok, z braku czasu mało uaktualniany
Grupa? - tak choć mało ruchliwa
Objetość - 20 stron opisu geopolitycznego i rozwoju technicznego, kulturowego, itp. do tego około kilkadziesiąt stron pomysłów na mechanikę, organizacje, różne aspekty życia, pojazdy itp.
Niedostępna
Ludzkość opanowała możliwość podróży do odległych światów. Konsorcjum Sol walczy ze Światami zewnętrznymi (odległe kolonie poza zasięgiem władzy Sol).
Jakiś czas temu zacząłem wymyślać nowy system, a właściwie uniwersum. Z braku dostępu do systemów SF w wersji Hard i pod wpływem kilku ciekawych pozycji książkowych i gier komputerowych jestem w trakcie wymyślania takiego świata który niewiele ma mieć wspólnego z Space Opera (nie ma obcych ras, nie ma "Use Force, Luke", a statki nie pomykają jak samoloty w przestrzeni). Mam już opisaną ogólnie politykę i wpływy różnych frakcji, rozwój techniczny, i jakie możliwości ma cywilizacja ludzi. Nadal nie mam mechaniki która by mnie zadowliła. Były przymiarki do GURPsa, FUDGE, Neuroshimy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:08, 09 09 2005
Jakal
Gość

 





Nazwa: Mroki Gotyku
Czas: Parę miesięcy
Grupa: z jednym kumplem
Objętość: system ma być prosty więc raczej około 50 stron
Opis: Europa w okresie czarnej śmierci, ludzie masowo giną, wielcy władcy toczą bezwzględną walkę o panowanie nad światem, potępieńcy, demony i złe duchy przemierzają ziemię, a to wszystko w cieniu strzelistych i często przerażających gotyckich budowli.
PostWysłany: 20:31, 30 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Temat już raczej niepotrzebny. Gobas ruszył, niedługo będzie szersza współpraca z tym (i innymi też) forum - [link widoczny dla zalogowanych] .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wielki spis systemów autorskich
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin