autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Rekrutacja -> [Dead Echoes] Stocznia
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[Dead Echoes] Stocznia
PostWysłany: 11:46, 14 09 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Dead Echoes jest trudne do czystego opisania. Dlatego postanowiłem rozpisać sesję by pokazać jak faktycznie wygląda DE.
Poza tym, DE nigdy tak naprawdę nie padło. Zanurzenie pełne i postanowiliśmy się nie pokazywać, zanim nie przerobimy DE.

Konflikt skali 2.
Jedna z korporacji opuściła jedno miasto i niedokończoną stocznię w kanionie. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jeden fakt - miasto Tanis i stocznia o tej samej nazwie znajdują się na stołecznej planecie Zynth.
Jednak jedno jest widoczne - nie ma tam ludzi, nie ma żadnych konwojów zaopatrzenia do placu budowy.
Cokolwiek opuścili, musieli się tego bać.
Coś co my, VMS, moglibyśmy wykorzystać do odzyskania pewnych terenów.

Ta sesja pokazuje świat z perspektywy VMS. Liczba graczy - od 2 do 5.
Celem jest nie tylko sama gra, ale i pokazanie świata - jak wygląda, funkcjonuje.

Tu nastąpiłby schemat karty postaci. Nie zrobię jednak tego.
Karta postaci jest w formie pliku .xls - otwarcie excelem (zezwolić na makra, zapewniam - nic tam nie ma.)
Można wydać max. 50 punktów na współczynniki (karta poinformuje, kiedy przekroczy się limit)
Umiejętności łączą się w specjalizacje. Póki co należy wypełnić te umiejętności, które się chce posiadać, pełny system specjalizacji będzie dostępny dopiero w programie Echoplayer. 30 pt. na umiejętności.

Po przyznaniu umiejętności specjalizacje same obliczą swój poziom.
Jeżeli gracz posiada specjalizację na danym poziomie, oznacza, że może używać wszystkich umiejętności z tego pakietu, jakby je miał na tym poziomie.
Koniec z brakiem możliwości strzelania z karabinu, mimo, że doskonale strzela się z pistoletu.
Broń zostnie przydzielona podczas sesji, tak jak ekwipunek sam w sobie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 12:30, 14 09 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:06, 14 09 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Uch, jak jest skala atrybutów i umiejętności ? 1 punkt to dużo czy mało ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:12, 14 09 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





1 punkt to coś w stylu 'Umiem trafić w cel'.
Przeciętny atrybut to około 4-5 (10 max, nie napisałem - sorry.)
Przeciętny strzelec będzie miał specjalizację broń na 2-3, lepszy około 5-6. Mistrz to specjalizacja na 7, powyżej tylko rozwija się konkretne umiejętności (czyli strzelanie na 9-10 w takim układzie oznacza nie tylko trafianie w cel, ale i szybsze wyciągnięcie broni. Nawet nowicjusz z karabinem maszynowym może się bać mistrza rewolweru, aczkolwiek ten nadal pozostaje śmiertelnikiem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:17, 14 09 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Ciekawe, albowiem ustawiłem sobie wszystkie atrybuty na 1, i Suma na dole wyliczyła mi 50 punktów. Obleciałem też wszystkie umiejętności które osobiście znam (a Supermanem ni Einsteinem nie jest) wstawiając im jedynki, i zabrakło mi punktów ...
Albo u Was zaczyna się grę 4-letnimi mikrusami, albo mój OpenOffice nie daje rady straszliwym makrom (btw. co to za gra która wymaga zakupu Excela ??) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:24, 14 09 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Nie wymaga niczego - karta ułatwiła przygotowywanie postaci podczas wewnętrznych sesji.
Mogę postować tu klasyczną wersję.

Tak, ta suma na dole faktycznie liczy w ten sposób - tu jest błąd. Mogę przedstawić klasyczną wersję, widzę, że tamta ma jeszcze trochę dziwactw.
Oba poprawione, uploaduję nową.
[link widoczny dla zalogowanych]

Okay, wrzucę klasyczną - może to trochę zachęci ludzi.

Imię
Nazwisko
Pseudonim
Płeć

Atrybuty:
Siła
Zręcznośc
Wytrzymałość
Zdolności techniczne
Manipulacja
Charyzma
Opanowanie
Szybkość
Bystrość

Specjalizacje:

Artylerzysta
Atleta
CQC
Kamuflaż
Kierowca
Pilot
Strzelec
Biurokrata
Fachowiec
Fałszerz
Medyk
Sieciarz
Survivalowiec
Technik
Wykształcony
Artysta
Cwaniaczek
Skurwiel (jak ktoś ma lepszą nazwę - niech da znać)
Oprawca
Przywódca

50 na atrybuty i 30 pt. na specjalizacje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 18:27, 15 09 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
[Dead Echoes] Stocznia
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Rekrutacja
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin