autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Cyberfunk
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cyberfunk
PostWysłany: 20:40, 07 01 2007
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





gra zainspirowana tym zdjeciem: [link widoczny dla zalogowanych]
i w dalszym planie powiesciami charlesa strossa i poznego gibsona.

AKcja gry toczy sie w niedalekiej, cyberpunkowej przyszlosci. Postacie
to mlodzi ludzie, dzieci swojej epoki wierzace w przyszlosc i swoje wizje
utopii/swiata.

Podstawowym pytaniem tej gry jest, czy utrzymaja swoje idealy
i doprowadzaja je do spelnienia zachowujac swoje wiezi grupowe
i swoje idealy bez wiekszej straty w zderzeniu z rzeczywistoscia.

To gra o marzeniach, przyszlosci i dorastaniu.

Mechanika bedzie sie opierac o conflict resolution w ktorym wazna
role beda odgrywaly relacje miedzy postaciami i ideal - marzenie
postaci osamym sobie w przyszlosci. Marzenia mozna zgubic,
a relacje zlamac.

Setting to sloneczna Kalifornia przyszlosci.

Na razie tyle.

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:11, 07 01 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jak prozaczkowi pisałem już na privie: pomysł do mnie trafia. Genezą nazwy jest fakt, że będzie to troszkę bardziej barwny cyberpunk, więc zmieniono go na 'funk'. I spoko, słoneczna Kalifornia +1.

Gra wygląda na to, że będzie dla mnie. Już mam w głowie pomysł jak można rozwiązać tą mechanikę, ale zobaczymy, co zapodasz. Powodzenia.

Aha - to w końcu to ma tyć 24 hours rpg, czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:16, 08 01 2007
puc
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło





Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. Obraz przedstawiony jako inspiracja nie zbyt mi się kojarzy z pierwszym wyobrażeniem gry po przeczytaniu posta ja-prozaca, ale na pewno jakoś wpłynął. Jeśli system ukaże się skończony to chętnie kiedyś w niego zagram Smile

BTW. Co to jest 24 hours RPG? chodzi o czas pisania, rozgrywki czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:57, 08 01 2007
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Czas pisania. Masz dobę na napisanie pod hasła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:39, 08 01 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Nibykonkurs w dobę po prostu, na zachodzie się w to bawią. Pogooglaj, parę fajnych gier ludzie napisali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyberfunk
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin