autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> [d64] cechy i atrybuty Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 07:20, 18 05 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





cactusse napisał:
1. Za dużo stopni sukcesu (dla mnie wystarczą trzy : porażka, sukces, duży sukces).


To jest do poprawienia. Zapewne liczyć będą się tylko porażka/potknięcie/sukces, bo losowość dużej porażki, dużego sukcesu jest zbyt mała.

Cytat:
2. Losowe "wymuszanie" opisów na mg/graczu (wole zostawić swobode wyboru grającym, albowiem ja mam wielkie problemy z trzepaniem opisów z rękawa Wink ).


Wymuszanie jest tylko na MG, gracz co najwyżej ma wymyślić słowo, do którego MG musi nawiązać. Na sesji takie rzeczy są trudne dla MG, ale jednocześnie zabawne. Do rozpatrzenia i przetestowania.

Cytat:
3. Tabelka klimatów - raz za dużo ich, dwa wolałbym móc "zdalnie" odpalać te klimaty.

Ad.3 Przykładowo, mając trzy dostępne "konwencje" (gritty, filmową, kreskówkową), mogę je wykorzystać by zmienić trudność i efekt testu. Gritty pozwala ściągnąć więcej kłopotów na przegrywającego (przeciwnik wyrzucony przez okno, oczywiście nabija się na coś nieprzyjemnego). Filmowa konwencja pozwala używać filmowych efektów (matrixowe unikanie pocisków, rozłożenie jednym ciosem czterech przeciwników). Kreskówkowa konwencja to napędzanie żaglowca podręcznym wiatraczkiem, lub tradycyjne "all principles of gravity are negated by fear" Wink


Ma zastrzeżenia do tego co piszesz, bo cały czas starasz się NIEBORAKOM dawać jakieś PAŁERY Wink albo PG metody pognębienia graczy, a nie o to chodzi. Też do rozważenia, ale przyznam, że pewnie dopóki nie zrobię betatestów tego co jest obecnie, to nic nie zmienię Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:56, 18 05 2007
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Magnes napisał:
Wymuszanie jest tylko na MG, gracz co najwyżej ma wymyślić słowo, do którego MG musi nawiązać. Na sesji takie rzeczy są trudne dla MG, ale jednocześnie zabawne. Do rozpatrzenia i przetestowania.


Gapienie na biedaka, męczącego się by wyprodukować wymagany opis, jakoś nie podpada pod moją definicje zabawy Wink
Cytat:
Ma zastrzeżenia do tego co piszesz, bo cały czas starasz się NIEBORAKOM dawać jakieś PAŁERY Wink albo PG metody pognębienia graczy, a nie o to chodzi. Też do rozważenia, ale przyznam, że pewnie dopóki nie zrobię betatestów tego co jest obecnie, to nic nie zmienię Wink.


A tam PAŁERY, to raczej coś na kształt ASS-SAVER-POINTS. Anyway, ponieważ nie łapie o co chodzi, nie krępuj się mnie oświecić Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:38, 18 05 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Zrobił się OT, ale dobra, przynajmniej uporządkujemy parę rzeczy.
Po pierwsze: najwyższy czas, żebym zrobił porządny opis mechaniki, żeby to było zrozumiałe.
Po drugie: "Gapienie na biedaka, męczącego się by wyprodukować wymagany opis, jakoś nie podpada pod moją definicje zabawy" - trafny punkt, w pierwszej edycji Nieboraków zdarzyło mi się męczyć, gdy zdecydowałem się na użycie tabeli klimatów...
Po trzecie: nie bardzo wiem, gdzie twoje zdalne odpalanie klimatów umieścić, twoja propozycja wymagała by dodania jakichś "zdolności" albo czegoś takiego... hm... nie wiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[d64] cechy i atrybuty
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin