autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> moja gra rpg; zdrada, przetrwanie itepe Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
moja gra rpg; zdrada, przetrwanie itepe
PostWysłany: 15:49, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





[usunięto]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buzz aldrin dnia 15:44, 05 03 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:26, 21 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jak masz zamiar zorganizować to, że tylko jeden gracz jest tym złym, skoro nikt nie może wiedzieć, kto nim jest, a ma on dostać jakąś bonusową informację?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:39, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





zzzz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buzz aldrin dnia 13:20, 06 01 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:41, 21 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Okej, ale MG musi mu jeszcze przekazać informację tak, żeby sam nie wiedział, komu ją przekazuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:43, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





zzz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buzz aldrin dnia 13:23, 06 01 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:52, 21 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Aha, czyli na tej kartce jak rozumiem mają być też te informacje do rozdysponowania?

Wolałbym, gdybyś nie odpowiadał nieopatrzonymi komentarzem cytatami. O ile za pierwszym razem było to uzasadnione (fragment mi umknął), o tyle drugim mogłeś posilić się o wyjaśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:56, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





a i owszem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:34, 21 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jakoś mnie ta konwencja nie przekonuje. Nie lubię, kiedy w klasycznej grze gdzie każdy ma swoją postać stawia się bohaterów bezpośrednio przeciwko sobie. To uzasadnia takie niefajne metody jak mordowanie się na wzajem we śnie.

Nie wiem też, jak MG miałby się nie domyślić, kto jest tym złym, gdyby ten chciał składać poufne deklaracje o tym jak to podkrada innemu bohaterowi coś z jego ekwipunku itd. W efekcie cała ekipa dośc szybko by się połapała, kto jest zdrajcą i cały rdzeń systemu się sypie.

Innymi słowy - nastawianiu bohaterów przeciwko sobie i robieniu jakichś konspiracji w grze o klasycznej budowie mówię nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:53, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





nie bylo mowy o zadnym ekwipunku ani czasie na sen. pojedyncze misje - mocno filmowe i w napieciu
Cytat:
Nie wiem też, jak MG miałby się nie domyślić, kto jest tym złym, gdyby ten chciał składać poufne deklaracje o tym jak to podkrada innemu bohaterowi coś z jego ekwipunku itd. W efekcie cała ekipa dośc szybko by się połapała, kto jest zdrajcą i cały rdzeń systemu się sypie.

- wariant II

zdaje sobie sprawe ze system jest niedopracowany i mocno kuleje - wymyslilem i napisalem go w kilkanascie minut, w dodatku mam kaca i to co napisales odbieram jako wkurzajace czepialstwo - i w dupie mam krytyke w stylu "nie lubie"

serdecznosci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:10, 21 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





W takim razie wróć do pisania na tym forum jak przejdzie Ci kac. Jeśli nie chcesz czytać krytyki, nie wrzucaj tu swoich pomysłów. Moja opinia "nie lubię" to tylko pointa do wcześniejszych zarzutów (dość konkretnych), na które w zasadzie nie odpowiadasz. Więc, że tak powiem, ja "w dupie mam" Twoją grę i dyskusję z Tobą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:25, 21 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





wrzucam tu gre, bo ktos moze w nia zagrac - nie podoba sie? nie graj, mam to gdzies. co do krytyki: gdybym mial na nia ochote, to utworzylbym temat z gra w warsztacie.
co do dyskusji: sam ja wywolales i konsekwetnie uskuteczniales, nie mam pojecia jak ma wygladac konkretna odpowiedz na takie metne zarzuty i dlaczego to co napisalem ci nie wystarczy - a jesli autentycznie masz w dupie mnie i moja gre - nie pisz tu. w zaden sposob nie zabiegalem o twoja opinie, a twoje preferencje mam sam-wiesz-gdzie
pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:04, 22 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Ta sekcja forum służy do dyskusji nad grami, a nie tylko do prezentacji. Wrzucając ją tutaj automatycznie wystawiasz się na krytykę. To forum, a nie Twoja strona domowa. Stąd moje zarzuty. Na tym własnie polegają zasady działania tego forum. Więc nie pisz mi tu tekstów w stylu "nie zabiegałem o Twoją opinię". Czy mam zatem zamknąć temat, skoro nie interesuje Cię wymiana opinii?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:20, 22 08 2008
buzz aldrin
zerkający na systemy

 
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





[usunięto]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buzz aldrin dnia 15:43, 05 03 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:31, 22 08 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Beacon, może więcej o grze, a nie o sławnym astronaucie? Przenieście swoje kłótnie na PW...

Co za czasy nastały, gdy zwykły szary juzer musi pouczać admina Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 05:30, 22 08 2008
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Idea podobna co w grze planszowej Shadow over Camelot, choć tam jest trochę ciekawiej. Przed grą każdy ciągnie kartę z puli, gdzie jest tyle kart co graczy + jedna dodatkowa zdrajcy. W ten sposób nikt nie ma pewności, czy jest zdrajca.

W ten sposób może być i dwóch graczy, nie koniecznie wiedzą wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moja gra rpg; zdrada, przetrwanie itepe
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin