autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Rotting World Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Rotting World
PostWysłany: 17:36, 09 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Rotting World
System RPG Dark Fantasty


1. O czym jest Rotting World?
Rotting World jest grą o przetrwaniu w nowym świecie w czasie trwania Ragnaroku (apokalipsy) jest to system, w którym gracze zmagają się ze straszną rzeczywistością, aby przetrwać i zmienić świat. Gra opowiada o jednostkach, których umysły obudziły się ze snu zniewolenia przez bogów, religie i inne systemy by stać się nowymi bogami jednak póki, co nie różnią się oni od pozostałych przedstawicieli swoich ras. Mają natomiast świadomość, że mogą stać się kimś potężniejszym.

2. Co robią bohaterowie prowadzeni przez graczy w RW?
Gracze nie mają żadnych narzuconych poczynań typu walka ze złem. Czy przyczynią się do ratowania świata, czy do jego zniszczenia zależy wyłącznie od nich? Gracze mają pełną swobodę mogą robić wszystko jako drużyna bądź realizować cele swojej gildii względem świata, jeśli do jakiejś należą. Jednak muszą pamiętać o jednym świat RW jest wyjątkowo niebezpiecznym i strasznym miejscem.

3. Mistrz gry?

Oczywiście mistrz gry ma za zadanie wprowadzić graczy w niezwykły klimat RW. Zapoznać ich z konfliktami, religiami, gildiami, potworami itp. Ważne jest, aby gracze znali również historię swojej rasy i obecne poczynania w nowym świecie.

4. Jak ważne jest oblicze świata w grze?
Otoczenie ma kluczowe znaczenie w RW dobrze przedstawione wprowadza graczy w prawdziwy surviwalowy klimat. Świat jest 3 razy większy od planety Ziemia, jego wielkość jest spowodowana połączeniem z innymi światami. Panuję tu wiele konfliktów, które nadają niesamowitą atmosferę, nowe rasy, które zostały umieszczone w grze stanowią nowe wyzwanie dla graczy w przyswojeniu ich historii i nowych technologii. W świecie RW istnieje sporo nowych technologii jednak nie jest to świat nowoczesny a raczej technologię, które pojawiają się w świecie stanowią najlepszą drogę obcowania z nową rzeczywistością.

5. Jak powinno się grać w RW?
Gracze powinni umieć planować i wykorzystywać swoje umiejętności, które przyczyniają się w dużej mierze do ich przetrwania. W świecie RW łatwo jest zginąć a system nie posiada czegoś w rodzaju punktów przeznaczenia. Dlatego każdy gracz powinien zdawać sobie sprawę z zagrożeń świata i starać się jak najbardziej odgrywać swój charakter, na, który jest kładziony szczególny nacisk ze strony MG jak również wykorzystywać umiejętności. Jeśli gracz będzie spełniał owe warunki MG nie powinien wahać się przed ratowaniem takiego gracza, powinien również obdarzać go hojnie punktami doświadczenia.

6. Mechanika tworzenia postaci, jak działa?
W grze ważne są 4 cechy charakteru postaci, jakie zostaną wybrane przez gracza. Cechy są o tyle ważne, gdyż za ich odgrywanie przyznawana jest 1/3 PD. Gracz ma pełną swobodę w tworzeniu postaci. Atrybuty zostały podzielone na 1, 2 i 3 planowe. Postać mająca atrybut jako 1 planowy rozwija go za normalną ilość PD, które będą zamieszczone w tabeli, atrybut 2 planowy rozwija 2 razy drożej a 3 planowy 3 razy drożej. Ten sam system obowiązuje przy umiejętnościach z tym, że umiejętności zostały podzielone w skali 1-4. Natomiast zdolności będą miały podane swoje ceny, w PD i wymagania, jakie należy spełnić, aby je posiąść.

7. Jakie czynniki przyczyniają się do zwrócenia zainteresowania graczy na Rotting World?
Bardzo swobodny rozwój postaci.
Niezwykle interesujące nowe technologię i ciekawe rasy.
Niezwykle rozbudowany świat z wielkimi możliwościami.
Wiele intryg i wszelakich konfliktów.
Sporo tajemnic do odkrycia.
Niezwykle dynamiczna mechanika walki i nie tylko, dająca wiele satysfakcji i przyjemności z gry.

8. Jak działa mechanika?

Wszystkie testy opierają się o jeden rzut k20 a obliczenie jest błyskawiczne i przyjemne.

9. Jakie emocje ma wzbudzać granie w RW?
Przede wszystkim odwagę w poznawaniu świata, strach towarzyszący poznawaniu świata oraz ekscytacja.
Walki w RW naprawdę potrafią podnieść adrenalinę. Praca nad systemem walki i ucieczki jest głównym priorytetem twórców gry.

10. Co skłoniło twórców do stworzenia gry? Co mi się najbardziej podoba w grze?
Postanowiliśmy stworzyć grę o niezwykle dynamicznym systemie walki i rozbudowanym systemie magii. Jednak najważniejszy był dla nas świat, w którym będzie działa się cała akcja gry. Początkowo świat miał wyglądać zupełnie inaczej, ale doszliśmy do wniosku, że wykorzystanie kilku wątków z prawdziwej rzeczywistości i wysunięcie akcji gry trochę w przyszłość da rezultaty, jakie będą nas w pełni satysfakcjonować.
Najbardziej podoba mi się świat, który czeka jeszcze sporo rozbudowy nim gra zostanie skończona.


moje gg to 310565 zgłaszajcie się


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez largados dnia 15:08, 17 01 2009, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:07, 09 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





charakter postaci jest równie ważną rzeczą w grach fabularnych dlatego u nas każdy gracz wybiera 4 cechy swojego charakteru z poniższych jeśli gra człowiekiem inne rasy wybierają tylko 3 cechy a 1 mają zawsze swoją rasową ustaloną z góry
jeśli macie pomysł na jeszcze inne cechy charakteru to piszcie

Cecha Cecha przeciwna
Ryzykanctwo Zapobiegawczy
Sarkazm Powaga
Materializm Bezinteresowność
Bierność Ambicja
Flegmatyczny Nadpobudliwość
Nonkonformizm Konformizm
Ciekawość Obojętność
Lekkomyślność Rozsądek
Nerwowość Cierpliwość
Megalomania Snobizm
Próżność Skromność
Krytykanctwo Empatia
Bezkonfliktowość Agresja
Przyjacielski Zdradziecki
Współpraca Niezależny
Niezdecydowanie Zdecydowany
Narcyzm Skromność
Dyskrecja Plotkarstwo
Podejrzliwość Ufność
Skryty Gadatliwość
Altruizm Egoizm
Brutalność Humanitaryzm
Optymizm Pesymizm
Dogmatyzm Sceptycyzm
Uczciwość Kłamca
Chciwość
Bezlitosny Litościwy
Bezwstydny Wstydliwy
Brudas Pedant
Dewot Religijność
Fanatyk
Patriotyzm Nacjonalizm
Kokieteria Nieśmiałość
Praworządność Anarchia
Rozrzutność Oszczędność


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:18, 09 10 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Polska język, trudna język. Pierwsze wrażenie nie jest najlepsze, bo nie umiesz pisać. W tym krótkim tekście popełniłeś tyle błędów stylistycznych i logicznych, że chwilami nie daje się tego czytać.

Co do samego pomysłu, to jest ciekawie. Lubię takie amalgamaty. No i temat strasznie na czasie, hadrony i w ogóle... I dlatego coś mi tu nie gra, biorąc pod uwagę jakość twojego pisarstwa. Czym się inspirowałeś?

Napisz coś jeszcze. Na czym ma polegać ta gra? To karcianka? Planszówka? Gra komputerowa? A może RPG? Wink

Kim są gracze?
Kogo mordują na sesjach i czym?
Co będzie w tej grze, czego nie ma w żadnej innej?

Na koniec rada: Ciężko ci będzie znaleźć tu ludzi do pomocy. Na tym forum spotykają się raczej twórcy, z których każdy ma swoje własne projekty na głowie. Plus codzienne życie.

I jaką stawkę proponujecie dla rysowników...? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninetongues dnia 19:21, 09 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:55, 09 10 2008
Przemycarz
zerkający na systemy

 
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Co do stylu to muszę zgodzić się z poprzednikiem. O ile da się zrozumieć o co chodzi, trochę boli podczas czytania. Mam tylko nadzieję, że wszystko nie będzie tak spisane...

Pomysł może być fajny, może nie być, ciężko powiedzieć, bo niewiele wiadomo. Z tego wstępu wiadomo tylko, że będą jakieś nowe rasy, jakieś nowe technologie, jakieś konflikty, ale chętnie dowiedziałbym się konkretniej jakie Wink.

A teraz czas na zjechanie! A czego - oczywiście tych cech charakteru z drugiego posta. Coś tu jest najwyraźniej nie tak. Gracz wybiera cztery cechy charakteru... a co z resztą?! Załóżmy, że mam tam skrytego kokieteryjnego i sceptycznego dewota. I co dalej? Podczas gry jak okaże komuś litość to zostanę zbesztany przez mistrza, bo nie wziąłem "litościwego", a jak będę bezlitosny to również, z podobnych przyczyn? Toż to dziwactwo jakieś... Zrezygnowałbym kompletnie z opisywania charakteru w taki sposób.
A jeśli się upieracie to i wypadałoby pomyśleć jak ustrzec się przed pokręconymi kombinacjami, które łatwo można ułożyć. I jeszcze coś z tymi cechami przeciwnymi też, bo znaczna część z nich nie ma nic z bycia przeciwnymi (patriotyzm-nacjonalizm? dewot-religijność? megalomania-snobizm? - to chyba te najlepsze).

Z takich detali jeszcze to nadałbym jak najszybciej nazwę temu boskiemu pierwiastkowi, bo powtarzanie w kółko "boski pierwiastek" jest irytujące Wink.

I powodzenia w tworzeniu oczywiście!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przemycarz dnia 23:56, 09 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:12, 10 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





będzie to system RPG tak dla ścisłości

Mogę zapewnić że całość systemu będzie spisana dobrym stylem bez błędów.
To jest tylko taka prowizorka historii i wiem, że źle się ją czyta, ale narazie musi wystarczyć.

Co do tego charakteru to na 4 wybrane cechy będzie kładziony szczególny nacisk w odgrywaniu a o reszcie cech pomyślałem w ten sposób, aby postać ukierunkowała w osobowości skłonności w stronę zła lub dobra wtedy inne cechy, których się nie wybrało nie sprawią problemu.

A co do tych cech, które niby nie pasują jeśli są osobno to zamieszczam opisy.

Patriotyzm – postać bardzo szanuje swoje państwo, grupę lub inną organizacje, do której przynależy i jest gotowa walczyć, jeśli będzie ona w zagrożeniu.

Nacjonalizm – bohaterowie z tą cechą uważają, że interesy, potrzeby i racje ich państwa, grupy bądź rasy są ważniejsze niż innych, przez co spychają inne grupy na drugi plan.

Dewot – osoba jest fałszywie religijna afiszuje się ze swoją wiarą na pokaz często nawet nie znając prawdziwych zamierzeń religii.

Religijność – postać jest prawdziwie religijna nie obwieszcza swojej wiary na pokaz zna zasady swojej religii i sumiennie je wypełnia.

Megalomania – takie osoby zawsze dążą do tego żeby rządzić w grupie nie lubią jak ktoś się ich nie słucha lub podważa ich zdanie.

Snobizm – snob naśladuje osobę lub grupę, którą uważa za wzór i zawsze lata za nią jak piesek za swym panem zgadzając się z nią w każdej kwestii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:02, 13 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Nadal sądzisz że patrioty i nacjonalisty nie można połączyć? I radze w podstawce załączyć opisy tych cech bo większość ludzi ma wyuczone sterotypy,sam nie zrozumiałem twojej listy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:33, 15 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Dziś prezentuję drogi i umiejętności w Rotting World oraz atrybuty.

Droga walki wręcz
Umiejętności
- rozbrajanie (S+ZR)/2
- parowanie (S)
- walka mieczem (S)
- walka toporem (S)
- walka obuchem (S)
- walka drzewcem (S)
- ogłuszanie (S)
- walka bez broni (S)
- walka specjalną bronią (S+ZR)/2

Droga strzelectwa klasycznego
Umiejętności
- łuk (ZR)
- kusza (ZR)
- rzucane (S)
- precyzyjne celowanie (ZR)

Droga broni palnej
Umiejętności
- pistolet (ZR)
- śrutowa (ZR)
- karabin (ZR)
- miotające (ZR)
- snajperskie (ZR)
- precyzyjne celowanie (ZR)

Droga energetyki
Umiejętności
- broń energetyczna (U)
- walka wręcz bronią energetyczną (ZR)
- amunicja energetyczna (U)
- płaszcze energetyczne (W)
- modyfikacja energetyczna (W)
- powiązanie broni energetycznej(U)

Droga magii
Umiejętności
- rzucanie czarów (U)
- koncentracja (W)
- kumulowanie energii (W)
- manipulowanie energią (U)
- komponowanie energii (U)
- odpieranie czarów (W)

Droga inżynierii
Umiejętności
- kowalstwo (S+U)/2
- garbowanie (ZR+U)/2
- tworzenie broni palnej (U)
- mechanika (U)
- inżynieria energetyczna (U)
- kamieniarstwo (S)

Droga genetyki
Umiejętności
- mutacje (U)
- pozyskiwanie genu (U)
- anatomia (U)
- chirurgia (ZR)

Droga podstępu
Umiejętności
- ciche poruszanie (ZR)
- ukrywanie (ZR)
- blef (CH)
- otwieranie zamków (ZR)
- kradzież (ZR)
- obsługa pułapek (ZR+U)/2
- atak w czuły punkt (ZR)
- tropienie (U)
- pozyskiwanie informacji (CH)
- czytanie z warg (U)

Droga alchemii
Umiejętności
- zielarstwo (U)
- warzenie trucizn (U)
- warzenie eliksirów (U)
- leczenie ran (ZR+U)/2
- leczenie chorób (U)

Umiejętności naturalne
- pływanie (S)
- wspinaczka (S+ZR)/2
- skakanie (SZ)
- obrona (R)
- spostrzegawczość (R)
- nasłuchiwanie (R)
- odporność na ból (WT)
- odporność na strach (W)
- dyplomacja(CH)
- odporność na choroby (WT)
- odporność na trucizny (WT)

Atrybut
Siła
Zręczność
Refleks
Wytrzymałość
Szybkość
Wola
Charyzma
Umysł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez largados dnia 15:28, 04 11 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:14, 15 10 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





1. Po co szybkość jako atrybut? Zależna jest od niej jedna umiejętność. Nie lepiej przerzucić tę umiejkę na jakiś inny atrybut, a szybkość wywalić. Jest tak jakby średnio przydatna.
2. Czy refleks nie jest przypadkiem częścią zręczności?
3. Czy transmutacja (zamiana jednej rzeczy w inną) nie jest domeną alchemii? W zabawie genami jest raczej mutowanie.
4. Czy umiejętności musi być tak dużo? Da się to bez problemu skrócić o połowę.


Kruk napisał:
Nadal sądzisz że patrioty i nacjonalisty nie można połączyć? I radze w podstawce załączyć opisy tych cech bo większość ludzi ma wyuczone sterotypy,sam nie zrozumiałem twojej listy.


Ależ nacjonalizm zdecydowanie =/= patriotyzm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Behir dnia 20:15, 15 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:59, 16 10 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Refleks możnaby zrobić jako wypadkową zręczności i percepcji... ups, nie ma percepcji Very Happy tylko spostrzegawczośc jako umka naturalna... trochę to pokręcone IMO... No bo co taka spostrzegawczość ma do refleksu tak naprawdę? Można totalnie nie zwracać uwagi na szczegóły (bo spostrzegawczość to chyba o to chodzi między innymi...).a przed kamykiem zdążyć się uchylić.. czy jakoś tak. Ale może się nie znam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:07, 16 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





AD1. Szybkość mimo, że nie występuje w umiejętnościach jest bardzo ważna w RW. W RW bardzo łatwo jest zginąć jeśli gracz nie będzie wykorzystywał umiejętności i zdolności a na szybkości oparte jest uciekanie ważne szczególnie, że jest to system surviwalowy. Szybkość służy również do skoków.

AD2.Refleks nie jest częścią zręczności.

AD3. Co do transmutacji rzeczywiście najprawdopodobniej zostanie zmieniona na mutacje (muszę to przedyskutować jeszcze z resztą ekipy bo to nie ja wrzucałem tą umiejętność).

AD4. Umiejętności wcale nie jest tak dużo poza tym i tak zostały już ukrócone do tego będą dochodziły jeszcze zdolności nabywane tylko raz w przeciwieństwie do umiejętności.

Patriotyzm i nacjonalizm zostały już usunięte.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:38, 16 10 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Zara, zara, Panowie, powoli... Fajnie, lista skilli. Super. Mechanika charakteru. Ekstra.

Ale o co w ogóle chodzi? Przedstawiłeś nam genezę świata, potem listę jakichś cech i skilli, a zapomniałeś o takich drobiazgach jak sens całej gry. Powtarzam więc pytanie: o co chodzi?

Napisz nam coś więcej, żebyśmy mogli się rozeznać o co biega w ogóle, proszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:33, 16 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Świat gry jest w większości bardzo zmieniony po połączeniu z innymi równolegle istniejącymi światami.
Iluzja, która ukrywała pradawne rasy takie jak elfy czy krasnoludy padła. Po tym zdarzeniu istoty białego światła czyli główni aniołowie boga zaczynają wykorzystywać wcześniej ukrywające się pradawne rasy. Do tego całego kotła przybywają rasy z innych światów to rasy, które będą do wyboru w grze.
Dorini, Orkowie, Khemici, Adamici, Annunaki i Caergianie plus oczywiście ludzie.
W niektórych miejscach na nowym świecie są dalej piękne lasy, łąki itp. jednak w większości świat pokryty jest pustyniami, zniszczonymi miastami, bagnami i czarną skałą.
Gra toczy się od roku 2112 w tym czasie zostało wybudowanych kilka dużych miast. Nowa religia, którą jest kościół białego światła gnębi elfy, krasnoludy i inne starożytne rasy mówiąc o nich, że są demonicznym pomiotem. Kościół białego światła jest prowadzony przez anioły to im oddaje się modły, kościół jest również kolejną metamorfozą chrześcijaństwa a główny anioł Michał jest starym sumeryjskim bogiem Mardukiem. Tak naprawdę okazało się, że bóg chrześcijański nigdy nie istniał i był tylko wymysłem starych bogów i Marduka do manipulowania ludźmi a oni robili za aniołów oczywiście ludzie o tym nie wiedzą a przynajmniej większość.
Teraz jednak Marduk musi uważać, gdyż jego bracia, których nazwał demonami w oczach ludzi powrócili za bramy bogów, wrócili z zewnętrznych sfer (wykorzystany jest tu motyw z przedwiecznymi z necronomiconu).
A przechodząc do sedna, czyli co będą robić bohaterowie prowadzeni przez graczy?
Otóż w grze będzie istniało kilka organizacji, które będą odgrywały ważną rolę w świecie jak i również kilka religii. Bohaterowie mogą ale nie muszą należeć do tych frakcji jednak ich decyzje mają na celu zmianę świata. Jak wskazuję tytuł gry Rotting World, świat gniję przez rządy aniołów, ras toczących ze sobą wojnę już nie tylko w ukryciu, tymi rasami są wampiry, lykanie (wilkołaki) cienie itp. i aroganckich ludzi pragnących władzy. Gracze mogą przyczyniać się zarówno do dalszego gnicia świata jak i mogą go próbować ratować. Gra jest typem surviwalu więc chodzi również o to, aby przetrwać w tak różnorodnych konfliktach.
Będą jeszcze tajemniczy bogowie przybyli z innych światów, ale na razie to tajemnica.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:58, 16 10 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





largados napisał:
AD1. Szybkość mimo, że nie występuje w umiejętnościach jest bardzo ważna w RW. W RW bardzo łatwo jest zginąć jeśli gracz nie będzie wykorzystywał umiejętności i zdolności a na szybkości oparte jest uciekanie ważne szczególnie, że jest to system surviwalowy. Szybkość służy również do skoków.


Oparta jest na niej jedna umiejętność i służy do uciekania... A nie lepiej, żeby zamiast statu, w który trzeba inwestować dać ją jako, np. zręczność (przy krótkich dystansach) i wytrwałość przy długich dystansach. Robienie cech "bo tak" jest średnie.

largados napisał:
AD2.Refleks nie jest częścią zręczności.


Refleks, precyzja i gibkość są IMHO składowymi zręczności. Dodałbym do tego jeszcze grację ruchów, ale to już mniejsza.

[quote="largados"]AD3. Co do transmutacji rzeczywiście najprawdopodobniej zostanie zmieniona na mutacje (muszę to przedyskutować jeszcze z resztą ekipy bo to nie ja wrzucałem tą umiejętność).[.quote]

Ależ moim zdaniem nie ma tu nic do dyskusji. Transmutacja to termin alchemiczny, a nie genetyczny.

largados napisał:
AD4. Umiejętności wcale nie jest tak dużo poza tym i tak zostały już ukrócone do tego będą dochodziły jeszcze zdolności nabywane tylko raz w przeciwieństwie do umiejętności.


Jest ich dużo i to o wiele zbyt wiele. Większość z nich to po prostu zapychacze, które można łączyć po kilka w jedną bardziej ogólną umiejętność.


AD post o świecie gry.
Dajesz tło, ale nie mówisz co konkretnie mają w tej grze robić gracze. Wiedzą, że Michał to Marduk? Starają się o tym przekonać ludzi i nieludzi? Jaki wpływ na mechanikę ma to tło? Jak odbija się na kreacji postaci i jej rozwoju. Ogólnie rzecz ujmując: po kiego grzyba ono jest?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:00, 18 10 2008
largados
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard





Mówisz, że za dużo umiejętności jest ich o wiele mniej niż w Warhammerze i D&D i żadna z nich nie jest zapychaczem daliśmy tylko takie, które będą potrzene.

Bohaterowie, kiedy zaczynają grę nie są żadnymi ważnymi osobami na swój wizerunek muszą sobie zapracować.
Postacie prowadzone przez graczy są osobami, które przebudziły się i ujrzały możliwość zmiany świata ze swojej strony. Postanowili zmieniać świat według swojego uznania oznacza to oczywiście walkę z niektórymi frakcjami na świecie. We wnętrzu bohaterów obudziła się boska cząstka stworzenia, która nakazuje im stanie się istotami potężniejszymi, umiejącymi wpływać na wydarzenia w okół nich.
Bohaterowie w przeciwieństwie do reszty nie przebudzonych istot wiedzą po części o prawdziwych znaczeniach konfliktów i zamiarach frakcji rządzących na świecie. Działania bohaterów będą miały na celu zmianę działań niektórych frakcji bądź poszerzanie działań innych frakcji. Wszystko to niesie ze sobą wiele przygód wymagających wiedzy, siły a w szczególności umiejętności.
Jaki stanie się świat przez decyzje bohaterów? Czy wytępią do końca stare rasy takie jak elfy i krasnoludy czy może spróbują ich ratować?
Czy ich decyzje polepszą świat i ocalą go przed dalszym niszczenie?
Czy zapragną władzy i zniewalania?
Może skuszą się na bogactwa?
Czy może rozwój duchowy okaże się ważniejszy?
Tego nikt nie wie z pewnością czekają ich niezwykłe i straszne przygody, w których trzeba będzie przetrwać i nie oszaleć, żeby dopiąć swego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:56, 18 10 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





largados napisał:
Mówisz, że za dużo umiejętności jest ich o wiele mniej niż w Warhammerze i D&D i żadna z nich nie jest zapychaczem daliśmy tylko takie, które będą potrzene.


Sorry, nieprawda. U Ciebie umiejek jest 67. W D&D 4e jest 17. W D&D 3,5 45 do 47 (nie mogę się doliczyć Razz) licząc różne wiedze. W Warhammerze 48. IMHO pod względem umiejek ideałem jest D&D 4e. Mało umiejętności, łatwe do ogarnięcia, no i nie ma czegoś takiego jak rangi Wink.

largados napisał:
Bohaterowie, kiedy zaczynają grę nie są żadnymi ważnymi osobami na swój wizerunek muszą sobie zapracować.
Postacie prowadzone przez graczy są osobami, które przebudziły się i ujrzały możliwość zmiany świata ze swojej strony. Postanowili zmieniać świat według swojego uznania oznacza to oczywiście walkę z niektórymi frakcjami na świecie. We wnętrzu bohaterów obudziła się boska cząstka stworzenia, która nakazuje im stanie się istotami potężniejszymi, umiejącymi wpływać na wydarzenia w okół nich.
Bohaterowie w przeciwieństwie do reszty nie przebudzonych istot wiedzą po części o prawdziwych znaczeniach konfliktów i zamiarach frakcji rządzących na świecie. Działania bohaterów będą miały na celu zmianę działań niektórych frakcji bądź poszerzanie działań innych frakcji. Wszystko to niesie ze sobą wiele przygód wymagających wiedzy, siły a w szczególności umiejętności.
Jaki stanie się świat przez decyzje bohaterów? Czy wytępią do końca stare rasy takie jak elfy i krasnoludy czy może spróbują ich ratować?
Czy ich decyzje polepszą świat i ocalą go przed dalszym niszczenie?
Czy zapragną władzy i zniewalania?
Może skuszą się na bogactwa?
Czy może rozwój duchowy okaże się ważniejszy?
Tego nikt nie wie z pewnością czekają ich niezwykłe i straszne przygody, w których trzeba będzie przetrwać i nie oszaleć, żeby dopiąć swego.


1. Co sprawiło, że się przebudzili?
2. Skąd to wszystko wiedzą?
3. Jaki mechaniczny wpływ na świat mają decyzje graczy?
4. Skąd wzięła się w nich boska cząstka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rotting World
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin