autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Wirus- RPG Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wirus- RPG
PostWysłany: 09:34, 06 12 2006
Virus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Pora na prezentację. Około roku temu wspomniałem tu o systemie nad, którym zaczynamy pracę. Aktualnie mamy duzo tekstów, sporo grafik i zero mechaniki. Nie mniej jest już tego tyle, że pora ocenic projekt w szerszym gronie Smile

Co do jakosci pdf'a potrzebuje jeszcze poprawek wielu, tekst szczególnie trzeba wyczyscic, krawedzie ramek zmienic itd.

Wszystkie uwagi mile widziane i mam nadzieje, że ktoś to przeczyta w całości.

oto plik: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:13, 07 12 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Uff... Przeczytałem tylko pierwszą stronę w znacznym pomniejszeniu, bo na komputerze którego używam w pracy Acrobat chodzi generalnie jak ślimak na dragach. Napisanie dość składnie (chociaż widziałem powtórzenia: "zmian" między innymi), czyta się przyjemnie, pomysł OK i zapowiada się nietypowo (apokalipsa, ale nie klasyczna). Trzymam kciuki. Postaram się (kiedyś) przeczytać całość tego dokumentu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:20, 07 12 2006
Virus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Na pewno literówki jeszcze poprawię, niby wszystko było czytane wielokrotnie ale zawsze coś się zgubi. No i ciągle czekam na część grafik, więc tekst będę od nowa sprawdzał -przy okazji ich wstawiania.

Mam nadzieję, że ktoś jednak przebrnie przez historię Smile szczególnie, że reszta tekstów jest stety lub niestety równie rozbudowana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:59, 07 12 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Żeby nie było niejasności: nie przeczytałem więcej, bo po naciśnięciu page down musiałbym czekać około minuty na odświeżenie strony (i nie mógłbym wtedy nic innego robić, bo zacząłby odświeżać na nowo), a nie dlatego, że mnie to znudziło, bo mnie to nie znudziło. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:54, 07 12 2006
!_shz
zerkający na systemy

 
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnośląskie / Brzeg Dolny





Fakt, oryginalne - ale bez przesadyzmu.
Mam jeszcze prośbę: Virus, zrób próbną wersję z czcionką bezszeryfową. Ciekawi mnie jak się będzie prezentować.

Ogólnie bardzo mi się podobało. Czekam na resztę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:37, 08 12 2006
Virus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





!_shz: Po weekendzie wrzucę wersję z inną czcionką i z ramkami gotowymi, muszę je upodobnić do obramowania strony.

Co do reszty materiałów chciałbym wam wszystko od razu w pdf'ach pokzywać, w miarę składnych co by się nie wstydzić Smile Teksty w większości są, czekam na grafiki pozostałe. I w przyszłym tygodniu pokażę wam: dzisiejszy opis świata (ogólny), opis Schronień, technologię i parę profesji dla każdej ze stron.
Gra ma dawać możliwość zabawy każdą ze stron, i jednocześnie pozwalać grać w wybranym klimacie. Gra Kretem, który nie opuszcza Schronienia może przypominać CP, Zewnętrzni to survival, niekiedy fantasy, feudalizm, troche neuro pewnie. A gra zielonymi to już całkiem inna bajka Smile.

Jeszcze pytanie odnośnie historii, nie jest za dokładna? dużo tekstów jest dokłądnych i nie wiem czy nie przesadzamy dając w opisie Schronienia wzmianki o sposobach usuwania odpadków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:12, 08 12 2006
Vesper
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mort Central (aka Górny Śląsk)





Wygląda na pierwszy rzut oka smacznie, przeczytam i wypowiem się już wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:20, 08 12 2006
Vesper
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mort Central (aka Górny Śląsk)





No więc tak: ciekawe pomysły, brak błędów ortograficznych, dobrze złożony tekst. Uśmiechnąłem się parę razy, szczególnie przy 'sprzątaniu' (podobną nazwę wykorzystałem przy bardzo podobnym wydarzeniu w jednym ze scenariuszy komiksowych). Świat ciekawy, skończenie lektury w pół zdania tylko rozbudza apetyt na jeszcze.

Wymagania: korekta i redakcja tekstu. Mimo wszystko napotkałem jeszcze dużo literówek i niejasności stylistycznych. To akurat normalka, jeśli pracuje się nad czymś samodzielnie (nie znam ani jednego mojego tekstu, który nie miałby błędów wychwytywanych litościwie przez znajomych Wink), więc to absolutnie nie świadczy o złym poziomie tekstu. Po prostu przepuść go przez autokorektę i daj do przeczytania komuś, kto będzie miał czas go zredagować. Dobrze zredagowany tekst zyskuje zdecydowanie na atrakcyjności.

Opis świata wiarygodny, we fragmencie nie doczytałem niczego ciekawego o Chinach chociażby, ale rozumiem, że wszystko się będzie rozwijało w postępie geometrycznym w miarę postępu prac, więc treści czepiać się nie sposób Smile.

Tak jak !_shz, czekam na resztę Smile Dobra robota!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:34, 11 12 2006
Virus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Z tą korektą ciężka sprawa, akurat z tym najtrudniej Smile (mało jest chętnych do wielokrotnego czytania tak długiego tekstu) ale na pewno jeszcze wielokrotnie to przewertuję.
Bardzo się cieszę, że wspomniałeś o Chinach, wnioskuje z tego, że historia nie jest za długa a tym bardziej zbyt dokładna. Martwiłem się, że jest to mniej warte. Mam jeszcze sporo tekstów "historycznych", w ostatecznej wersji postaram się upchną ich troszkę więcej.
Dzieki za uwagi i proszę o cierpliwośc, pokażę następne teksty lada moment. Całości chyba nie ma co, przeczytacie jak zbiorę więcej.
Niestety jak na system rpg to Wirus ma jedną wadę - nie ma mechaniki -to jedyny nie skończony element (dośc wazny).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:00, 11 12 2006
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Prawda - z korektą jest trudno bo to żmudna, ciężka robota, która nie bywa doceniana (dopiero jej brak jest "doceniany"), no i tak długo jak system nie jest skończony i każdy fragment tekstu mogą czekać przeróbki, ciężko zamęczać kogoś korektą tylko po to by potem znowu redagował tekst po przeróbkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:32, 14 12 2006
Virus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Pora na parę grafik. Teksty się łamią, niestety korekta jest ostrzejsza niż myślałem, że będzie, leżało wszsytko w ciszy od miesiąca a jak do teg owróciłem to sie okazało, że sporo trzeba jak zwykłe poprawic.

[link widoczny dla zalogowanych]
Śmieciarz. Czyli szabrownik zbierający resztki starego świata, lampy, kineskopy, ceramika z lini energetycznych itd.

[link widoczny dla zalogowanych]
Lekki Ogrodnik. Ogrodnicy to oddziały zewnętrzne, ale jest sporo pod grup kierowanych do kontroli tłumów, nadzoru wewnętrznego itd. Różnią się też nazwami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hybryda. W tym przypadku biologiczna. Nie jest to jeszcze zielony, ale nie wiele mu brakuje.

[link widoczny dla zalogowanych]
Zielony, nie wszyscy są tacy, poszczególne enklawy i klany różnią się od siebie, mają różną mentalnośc, poziom agresji i stopień zmian.

Grafiki są nie przygotowane do druku w żaden sposób, ps czeka.
Prace do podręcznika wykonują: Gimu, Galandir, Stoopa, Dominik i dzięki im za to Smile a dane osobowe ujawnimy jak nadejdzie moment odpowiedni Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Virus dnia 12:02, 14 12 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:12, 14 12 2006
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Super!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:30, 14 12 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





jw. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:53, 14 12 2006
Vesper
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mort Central (aka Górny Śląsk)





Rysunki pierwsza klasa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:30, 14 12 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Bardzo dobre rysunki, ta gra ma wyjść na papierze czy jako normalna autorka (PDF)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wirus- RPG
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin