autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> Cześć, co u ciebie?(aka niusy) Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cześć, co u ciebie?(aka niusy)
PostWysłany: 13:19, 14 11 2007
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





Pa autorkowemu:

Na ratunek marsowi! lezy i raczej nie wstanie. Jesli wstanie, to w zupelnie innej formie niz obecnie. O ie podstawowa mechanika nie jest zla, to wyszly spore problemy z przebiegiem sesji, ktory wymagaja uscislajacych mechanizmow. W miedzyczasie zmienilo mi sie tez troche podejscie do gry i NRM! srednio do niego pasuje.

Napisalem wreszcie wczesna wersje indieconana, ktora bede testowal zanim spisze wlasciwy dokument playtestowydostepny dla szerszej publocznosci.

W najblizszych planach jest prosta planszowka o wampirach i karcianka o ninja. Proste projekty, ktore tylko wymagaja spisania i opracowania szaty graficznej. eurogry z nich nie beda, to na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:31, 14 11 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





u mnie prosto:
- Nieboracy: chwilowo znów nic nie robię, ale pewnie się wezmę, bo mi ciągle krążą po głowie ostatnio
- Dzieci Starszych Bogów 2: mam pomoc przy mechanice, może coś z tego będzie, chociaż nie czuję już klimatu tej gry dlatego zwlekam z pisaniem
reszta projektów zawieszona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:13, 14 11 2007
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Ja się bawię w tworzenie karcianki, co było widać w warsztacie, lecz stopniowo przenoszę się na sny, aby je dokończyć (przynajmniej w wersji lite).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:00, 15 11 2007
Nimsarn
pożeracz systemów

 
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z buszu!





Eee to może ja się wypowiem...

Ścieżka: - skończyłem w październiku wersję 148, dodałem Bestiariusz i Geografię i... Wysłałem do CK Grup Shocked (pedzieli że wygląda zachęcająco i tyle - czekam na dalsze wieści Confused Rolling Eyes ).

Nowe: - myślę o wzięciu na warsztat starych pomysłów jakieś sf-fantasy Question z przetopioną mechaniką Ścieżki Rolling Eyes (nk6 Shocked ). Tylko czy znajdę czas Confused i czy nie wtopię w Ścieżkę - chyba jestem monotematyczny Twisted Evil

Ogólnie cieszę się potencjałem - w nic jeszcze nie zacząłem, a stare skończyłem
Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:06, 19 11 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





A ja uczę się do zbliżającej się matury, [link widoczny dla zalogowanych] i mam urlop od gier. Tymczasem:

Kuźnia Gier ma w planach wydawniczych na rok 2008 karciankę Grupy Kreatywnej Takietam. Cieszymy się, projekt Urka i Saise będzie w Empikach i w ogóle. Ja tymczasem wymyśliłem grę "Gąski do domu", które jest we wstępnej fazie projektowej. Będzie to familijna gra strategiczna, którą mam nadzieję dopracować z chłopakami ze studia i sprzedać któremuś wydawcy. Któremu - jeszcze nie wiadomo, ale celujemy w najlepszych Wink

SHOSA odłożona na po maturze. Akurat cała, oprócz Saisego, ekipa Takietam zdaje ją w tym roku szkolnym, więc nasze prace zostały sparaliżowane. Przewija się też koncepcja zrobienia gry planszowo-karcianej w klimatach survival horroru, nawet opracowałem pewną mechanikę do niej, ale na razie nic więcej nie wiadomo.

[link widoczny dla zalogowanych] ostatnio nie jest aktualizowany, przepraszamy za to, ale pewnie któregoś dnia znowu ruszy pełną parą. Na wakacje planuję zjazd Takietam, a po nim wylew nowości z naszej grupy Wink

Pozdrawiam,
jk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:34, 20 11 2007
Frey
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Też siadam ostro do matury, więc odstawiam jakąkolwiek działalność.

Przygotuje jedynie mechanikę do Triangulis i przetestuje. Na wiecej nie ma czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:51, 20 11 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Po pierwsze - ubuntyzuję się coraz mocniej(na infie muszę włączać Ubuntu z LiveCD, bo Windowsa nie mogę ścierpieć).

Po drugie - w tym roku egzamin gimnazjalny(niby w porównaniu z maturą nic, ale jednak trza sie starać).

Po trzecie - szykuje się niewielka konkurencja dla Takietam na rynku grup kreatywnych(szczegółów nie zdradzam). Wink

Po czwarte - dwa rozgrzebane projekty autorkowe: mangowa naparzanka w wersji Alpha i kolorowe fantasy ze sporą dawką egzotyki(no co - "egzotyka" brzmi lepiej niż "dziwactwa").


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:07, 20 11 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Aktualnie tworzę mapę Triangulisa, a potem szykuję się do wydania małego demka systemu (w tym momencie, arthas pokazuje figuska cactussowi).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:06, 20 11 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Spodziewałem się, że newsy z Takietam wzbudzą jakąś reakcję, ale widać niekoniecznie ;p

Szabel napisał:

szykuje się niewielka konkurencja dla Takietam na rynku grup kreatywnych (szczegółów nie zdradzam).

Wszelką konkurencję chętnie powitamy, a potem pokonamy ;D. Naturalnie żartuję, im nas więcej, tym weselej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:48, 25 11 2007
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Sporo czasu zajmuje mi Valkiria, zbyt mało zostaje na SCRPG. Na szczęście jest grupa ludzi na forum, którzy mnie wspierają i motywują do pracy - może w święta uda się wykonać kilka posiedzeń i zmodernizować mechanikę lub popchnąć ostatnie niekompletne działy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:31, 25 11 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





[link widoczny dla zalogowanych] - trochę podłubałem nad nową wersją Planety Autorskich (skrypt jest gotowy by później zrobić także inne Planety - w planach mam Fanastyki, RPG, Seriali Fantastycznych).
Dyskusja na ten temat tutaj: http://www.autorskie.fora.pl/forum,5/potrzebna-pomoc-i-planeta-autorskich,545-105.html#9511


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:04, 27 11 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Projekt mojej familijnej planszówki upadł po wstępnych testach z moją lubą. Okazało się, że mechanika jest zupełnie beznamiętna i nieciekawa. Wracamy do fazy koncepcyjnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 02:32, 04 12 2007
Farvus
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk





- Perihelion RPG czeka na lepsze czasy (najwięcej do tej autorki zazwyczaj powstawało w wakacje).
- Poza studiami priorytetem numer jeden jest dla mnie skompletowanie portfolia z concept artem i ilustracją. Na potrzebę tego zacząłem więc pewien projekt - stworzenie konceptów do fikcyjnej gierki osadzonej w wymyślonym przeze mnie świecie SF. Niestety ledwo na niego starcza czasu i niewiele do tej pory powstało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:55, 06 12 2007
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Prace nad Playtesting Edition do AI postępują. I wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że pewna sprytna znajoma zaszczepiła w mojej głowie pomysł na planszówkę. I teraz najprawdopodobniej AI Playtesting przekształci się w heksiarską planszówkę w formie przypominającej "D&D: Gra Przygodowa" która swego czasu pojawiła się na półkach w Polsce.

Uproszczone zasady wzbogacone o plansze, mało świata, czysta mechanika. Kolorowe ilustracje i karty Szermierzy, ograniczona możliwość tworzenia własnych postaci. Do tego karty sprzętu, pionki, zasięgi... Ostateczny efekt powinien być ciekawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:52, 08 12 2008
Nimsarn
pożeracz systemów

 
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z buszu!





Cactusse skutecznie reaktywuje zakurzone tematy Very Happy

Ostatni post zakończyłem optymistycznym:
Cytat:
Ogólnie cieszę się potencjałem - w nic jeszcze nie zacząłem, a stare skończyłem

Niestety radość moja była przedwczesna Confused
Wydawca mojego hearthbreakera między długimi okresami znaczącego milczenia parokrotnie się odezwał. Co między innymi we wrześniu natchnęło mnie ponownym optymizmem, na tyle dużym by pochwalić się na blogu :[link widoczny dla zalogowanych]
W dłuższej perspektywie czasu, jednak nie wpłynęło to, w sposób znaczący, na zmianę przyzwyczajeń wydawcy Confused - tzn. milczy Rolling Eyes

A tak po za tym nawiązałem ściślejszą współpracę w wspomnianym w blogu kolegom Jagminem. I wspólnie rozpoczęliśmy prace koncepcyjne nad paroma nowymi projektami.

Tyle u mnie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cześć, co u ciebie?(aka niusy)
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin