autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> Trekt - grafiki Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Trekt - grafiki
PostWysłany: 13:18, 28 08 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zaczalem robic grafiki do podrecznika Trektu.
Chetnie poczytam Wasze komentarze na ich temat.


A to link do duzej grafiki: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:39, 28 08 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Przypomina grafiki z Transcendence, jeżeli kojarzysz tą gierkę Smile

Ładne, podoba mi się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:27, 28 08 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jak na autorkę, to zawaliście. Nie lubię takiej estetyki (3d, ble), ale w skali autorki to klasa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:33, 28 08 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Wgniata w Ziemię i wyskakuje się w Australii. Very Happy

Jak pomyślę ile ci musiało zająć robienie tego... masz mój szacunek w tym względzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:32, 28 08 2008
akaszik
zerkający na systemy

 
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy/Londyn





Klasa!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:01, 30 08 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Kiedy więcej grafik? Very Happy Bardzo mi się podobają, chcę więcej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:16, 17 09 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Na stronie Tecbuga widziałem więcej graf z Trekta i nieodmiennie trzymają poziom. Sława, Tecbag, god job!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:05, 18 09 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Dzieki wszystkim za pochwaly :p
Siedzialem nad tym sporo, jako ze dopiero ucze sie 3ds maxa.
Aktualnie pracuje nad czolgiem zdalnie sterowanym. Jak tylko skoncze to wrzuce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:01, 18 09 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Modele ładne, ale nie podoba mi się oświetlenie i tekstury, popracuj nad tym przed ostateczną wersją. Gratuluję cierpliwości, mnie zawsze robienie modeli 3d nudziło bardzo szybko. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:26, 22 09 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Tego modelu juz nie ruszam, bo mam go serdecznie dosc. Ale dzieki za uwagi, przy nastepnym sie przydadza.

Wygrzebalem moj pierwszy projekt w 3d - apteczke. Wiem jak to wyglada Smile i ze wiele tu do poprawy. Ale juz trudno, to tylko apteczka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:41, 22 09 2008
Century-Child
przybysz

 
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: City Of Glass





tecbug napisał:
Wiem jak to wyglada Smile i ze wiele tu do poprawy.

Ejże, nie rób scen!
1. W połowie współczesnych gier apteczki wyglądają duuużo gorzej.
2. Większość forumowiczów - w tym ja - nie miałoby cierpliwości (o umiejętnościach nie wspominając), żeby zrobić taki w pełni oteksturowany model.
Jest dobrze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:41, 22 09 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Wygląda jak z Quake'a ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:47, 23 09 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Zależy z którego. W III chyba takich ładnych nie było. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:38, 23 09 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Humm, jeśli dobrze pamiętam miśki od Dead Echoes również mieli kilka wesołych grafik 3D, ale nie były one tak przyjemne dla oka jak ta tutaj.

Przyznaj się jeszcze Tecbugu jakimi narzędziami to zmajstrowałeś Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:25, 24 09 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Przyznaje sie do 3DS Maxa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Trekt - grafiki
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin