autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs -> Dyskusje o Nibykonkursie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11:47, 12 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Pierwsza praca złożona. Właśnie ją ściągnąłem i mam zamiar przeczytać. Ciekawe
dlaczego tak prędko i dlaczego nie chce Ci się pisać dalej?

A ja mam już wstęp, troszkę opisu. Pracuję nad mechaniką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:26, 12 07 2006
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zajawka mojego systemiku. Tytuł: "Trzynasta Planeta", konwencja: Pulp-SF.

All your base are belong to us. Resistance is futile. Cyborgianie podbili wszystkie dwanaście planet Federacji. A jednak jest jeszcze nadzieja. Nowa Nadzieja, ostatni gwiezdy krążownik Federacji Dwunastu Planet dotarł właśnie do celu swej misji - Trzynastej Planety. W ślad za nią sunie już jednak flota Cyborgian.
Specjalna grupa ląduje na pustynnej powierzchni. Czeka ich niełatwe zadanie.
Z jednej strony stoii cesarz, jego legiony i ukrywający twarze za maskami kapłani. Z drugiej buntownicy i ludzie pustynii dosiadający dwunożnych raptorów. Siły Cyborgian rozpoczynają inwazję.
Przepyszne świątynie cesarstwa i pochłonięte przez pustynie przeklęte ruiny kryją tajemnicę prastarej technologii. Dwanaście pieczęci strzeże dawno zapomnianej wiedzy, która może jeszcze przechylić szalę zwycięstwa na stronę ludzkości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:56, 12 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
All your base are belong to us.

Czy jesteś w stanie uzasadnić poprwaność tego stwierdzenia i przetłumaczyć je? Bo
wydaje mi się, że popełniłeś kardynalny błąd, ale wstrzymuję się z zarzutami.

Zajawka troszkę nieskładna i w zasadzie nic z niej nie wywnioskowałem ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:05, 12 07 2006
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





[link widoczny dla zalogowanych] Smile
A co do tłumaczenia składności to poczekajmy na całość. Mam nadzieję, że wtedy wrażenie to zniknie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:35, 12 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Ok. Skoro to cytat, to pewnie jakoś uzasadniony.

Doszukiwałem się brytyjskiego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:57, 12 07 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Jest dobrze, zostało mi już tylko dopisać pomysły na przygody i gra będzie gotowa. Jutro zapewne dam odnośnik.

Nazwa: Konstantynopol - gra fabularna w rozdartej rzeczywistości,
Klimat: SF, alternatywa,
Świat: na razie nie zdradzam Wink,
Nawiązania: Bizancjum, Battlestar Galactica,
Mechanika: dziwna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:04, 13 07 2006
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Mam pytanie: Mianowicie praca może być w formie .pdf, .rtf, .doc. A czy jednak może być "podręcznik" i karta postaci w osobnych plikach zamkniętych w zipie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:41, 13 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Tak, chociaż wygodniej czytelnikowi mieć wszystko razem.

To NIBYkonkurs, zasady są dość luźne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:29, 16 07 2006
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Trochę źle rozłożyłem sobie pracę, jednak postaram się zdążyć do północy zamknąć w miarę kompletną całość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:12, 17 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Bardzo się cieszę, że siódma (szczęśliwa) edycja Nibykonkursu tak obrodziła
w gry. Szkoda, że nie zdążył kolega ja-prozac, który miał zamiar wystawić
swoją grę. Niemniej - dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy sprężyli się i
dokonali niewątpliwego dzieła napisania gry w zaledwie tydzień. Sukces jest
absolutnie niezaprzeczalny.

Wnioski z tej edycji.
Nibykonkurs musi odbywać się rzadziej i najlepiej w czasie, kiedy mamy dużo czasu.
Tym razem były to wakacje, które mi przykładowo umożliwiły złożenie
kompletnej gry. Gdyby nie to pewnie nie zdołałbym wystartować.

Poza tym - dawno nie było Nibykonkursu, więc wszyscy z zapałem się do niego wzięli.
Musimy faktycznie organizować go rzadziej i popracować nieco nad promocją.
Sam zająłem się reklamą w Polterze i na Wrotach (rozesłałem tam też już newsy
o zakończeniu zabawy). Jeśli macie możliwość publikujcie takie newsy gdzie się
tylko da. Zawsze to jakaś promocja.

Pozdrawiam i dziękuję uczestnikom!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:10, 17 07 2006
Erpegis
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





No, to czas na przegląd i nieuzasadnione, subiektywne opinie Razz

Erpegis: Koine niezwykłych dżentelmenów - nie wypowiem się. Ale myślę, że odstaje trochę na plus ze względu na swoją oryginalność. Co tak wszyscy kosmiczne przygody zrobili?
Magnes: Konstantynopol - dobra rzecz. IMO najlepsza nadesłana praca - oryginalna, ciekawa, no i spójna. Mechanik bezkostkowych nie trawię, ale mimo to 5-
Behir: Galaktyczna Wojna - "I nawet jeśli powiemy, że technologia u Kadareńczyków jest zaawansowana, to u Cyronów jest ona dużo lepsza."... Sorki, nie chcę tutaj jechać ale język jest miejscami dość dziwaczny, świat jest dziwny i kiepsko opisany - za to mechanika jest grywalna. 3.
beacon: Bizancjum 4000 - o Battlestar Galactica mało tutaj jest. IMo nie wystarczy umieścić akcję w kosmosie, żeby stworzyć nawiązanie. Gra jest taka blada, bez wyrazu, a sztuczki mające oddać akcję serialu są chyba jedynym plusikiem gry. No i nie ma w zasadzie świata, więc gra nie jest kompletna.
sil: 13 planeta - na styk, ale nienajgorzej. Drugie miejsce. Gra jest imo trochę niespójna(greckie imiona?), świat jest do dyspozycji MG, co może być zarówno zaletą, jak i wadą, ale mechanika bardzo dobrze wspiera konwencję serialu. 4+


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:17, 17 07 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Dałem wieść na stronę Wieży Snów. Warto byłoby stworzyć topic zbierający w kolejnych postach prace i tematykę wszystkich edycji i go przykleić (na razie przyklejony jest tylko z drugiej edycji, przyklejenie wszystkich zrobiłoby bałagan).

Prac na razie nie ocenię, bo mogłem tylko pobieżnie przejrzeć. Ogólnie wszystkie mi się podobają. Chociaż brakuje ja-prozaca z jakąś ciekawą mechaniką. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:48, 17 07 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





ja-prozac się nie wyrobił.

Ja ze swoją oceną jeszcze poczekam. Podczytam dokładniej, poczytam Wasze opinie
i wówczas coś sklecę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:37, 17 07 2006
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Skoro to dyskusja, to podyskutujmy:

Erpegis napisał:
Gra [Trzynasta Planeta] jest imo trochę niespójna (greckie imiona?), świat jest do dyspozycji MG, co może być zarówno zaletą, jak i wadą,

Dlaczego greckie imiona (dokładniej "mitycznogreckie" - poprostugreckie mają mieszkańcy cesarstwa) uważasz za element burzący spójność gry? Takie jest założenie, łączące się z bizantyjskim (czyli z greckimi wpływami) klimatem cesarstwa. A Trzynasta Planeta to przecież kolebka cywilizacji.

Co rozumiesz przez stwierdzenie "świat jest do dyspozycji MG"? To że jest opisany po łebkach (czas, czas, czas - ale i tak chyba zmieściłem najważniejsze elementy), czy to że ma być nieznany graczom? A może jeszcze coś innego?

EDIT:
Plus oczywiście to co poniżej, co było inspiracją.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sil dnia 15:00, 17 07 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:43, 17 07 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Greckie imiona to także nawiązanie do Battlestara, gdzie jest Apollo i bogowie greccy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dyskusje o Nibykonkursie
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 12 z 33  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin