autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs -> Dyskusje o Nibykonkursie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11:14, 15 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jasne, aczkolwiek temat do zamieszczania prac już zamknąłem. Roześlę może do wszystkich forumowiczy prośbę o głosowanie. A sam postawię topic do oceny i wydzielę podforum chyba... Co Wy na to?

edit:
A mi się ta praca Sila narazie najbardziej podoba! O! Jedna strona, jedna godzina, fajny pomysł, dość dziwny i skrótowo opisany, niemniej gra ma fajny potencjał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:30, 15 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





u mnie magnes prowadzi. duzo informacji o swiecie, latwo rozwinac
kampanie, najlepiej wykonane.

dalej beacon i sil. wartaloby, co sil by cos rozwinal, bo moze byc
fajne. beacon - uczciwy system o piratach, wszystko, co trzeba wiedziec.

moje to moje - jakis tam pomysl, jakos tam wykonany.

inne pytanie - jakie polecacie darmowe programy do layoutu i ogolnie
pdfowania? open office, to jednak nie najlepsza sprawa.

edit: beacon, jak bardzo zalezy ci na statystyce w tym systemie. bo zauwazylem, ze w zasadzie mozna korzystac z dowolnych kosci. na jednej kosci szanse sa zawsze 50%.
ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:17, 15 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Nie, ja to muszę jakoś po swojemu zrozumieć. Daj mi czas Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:57, 15 10 2005
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Cóż jak zwykle za późno zabrałem się do roboty. Przez pół dnia myślałem, a zacząłem pisać po 23 jak skończyłem pracę. Cieszę się, że mimo to nie wyszło to aż tak źle. W razie czego zawsze można wypuścić dodatki: bestiariusze, opisy poszczególnych zamków, katalog magiożaglowców, życie w Lidze itp. itd.

Wasze prace przeglądałem na razie pobieżnie, później postaram się napisać krótkie recenzyjki. Pomysł Ja-Prozaca jak zwykle "nowofalowy", Magnesa oryginalny - muszę się jeszcze wczytać - na pierwszy rzut oka kojarzy mi się z "Irahacośtam" Dukaja (tu także statki są napowietrzne Smile). Beacon - najbardziej "klasyczny" (rzuciła mi się w oczy zbieżność zestawu cech).

Przy okazji jeszcze dwie uwagi do tworzenia postaci w NMP:
1. Ilość początkowych kostek BG nie powinna być chyba z góry ustakona na 15, ale ustalona z uwzględnieniem poziomu heroizmu gry i zakładanego tempa rozwoju.
2. Druga, ważniejsza sprawa, to potrzeba wprowadzenia opcjonalnej blokady przed władowaniem wszystkich kostek w jedną cechę. Dwa pomysły to potrzeba zachowania FATE-owej piramidy, drugi to np. nie przekraczanie na jednej cesze połowy posiadanych kostek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:16, 15 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Zgadzam się. Każdy podszedł do sprawy w zupełnie inny sposób. Mój system niemniej najmniej mi się podoba :/


To co, tydzień przerwy i druga edycja??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:22, 15 10 2005
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Darmowy program do PDF-owania? Jedyne co mi przychodzi na myśl to [link widoczny dla zalogowanych] Chyba, że zamierzasz używać LaTeX-a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:59, 16 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





LaTex - brrr, az tak hardcorowy nie jestem. pdf995 znam, chodzi mi
o program do lepszej edycji pdfow niz word czy open office.
chce robic powaznie wygladajacy pdf, nie cos, co wyglada dokument
worda przeniesiony na pdf.

wiem, ze istnieja eeze pdf czy tomahawk. san serif(ten ostatni chyba
nie zapisuje w pdfie, szkoda) czy scribbler(ten znowu wymaga nakladki
udajacej linuxa lubb inne cus).

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:58, 16 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Dojkładniej rzecz biorąc nie Scribbler, tylko Scribus Smile - można go używać pod linuchem, ja będę testował niedługo (ale znając programy linuchowe będzie to niewygodne w obsłudze...).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:52, 16 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





ja-prozac i sil, moglibyście poprawić literówki i ewentualne orty w swoich grach (albo udostępnijcie pliki doc/rtf/sxw, żebym mógł sam to zrobić)? Dam info do najnowszej Wieży Snów o wszystkich grach i wrzucę je do downloadu, ale musiałyby być pozbawione takich błędów. Czasu niewiele, beacona i swoją grę już wrzucam, bo tam rażących nie ma Smile.
Czy będzie jakieś głosowanie? Jeśli będzie oddam chyba głos na ja-prozaca za pomysł Smile.

DOPISEK: wrzuciłem dwie pierwsze gry, czekam na poprawione wersje pozostałych:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:49, 16 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





O, moja gra gdzieś trafiła, chociaz i tak pewnie nikt w to nie zagra :/ Trochę tandetne i zwyczajne...

Prozac? Trochę za bardzo zalatuje mi Munchausenem :/

Natomiast sil spoko. No i Magnes...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:57, 16 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





jakbym sam nie wiedzial, beacon. srednio jestem z gry zadowolony.
staralem sie dodac jak najwiecej od siebie, ale porownan nie da sie uniknac.

moj glos idzie na gre magnesa.
w nastepnej kolejnosci ex equo na beacona i sila

magnes:
wyslalem poprawiona wersje i sxw. juz powinno byc dobrze
(zakladam, ze mozna to traktowac jako cos dobrego.
jednak to zapis, tego, co udalo sie osiagnac w tydzien)

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:04, 16 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Martwe Legendy już także podpięte. A beacon popada w samokrytyzm Wink.

DOPISEK: dla mnie moja własna gra ma braki w kwestii jakiejś "duszy", musiałbym pomysł rozszerzyć, lepiej opisać, nie wiem. beacona podoba mi się za skojarzenia z jakąś animowaną bajką (nie pamiętam jaką, może łączę kilka), gdzie chodziły psy we frakach, były portowe miasteczkach i za krótką, ale sprawną mechanikę, sila za miniaturyzm i także za klimat z tymi magiożaglowcami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:19, 17 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Widzisz, u mnie IMO zabrakło fajnego pomysłu :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:15, 17 10 2005
sil
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Niestety, plik quarkowy wylądował już w koszu. Umówmy się, że poprawioną i rozszeżoną wersję wyprodukuję na nowo gdy będę miał więcej czasu. A to co jest, niech po prostu zostanie tam gdzie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:20, 18 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Można przepisać Wink. Dobra, dobra, niech będzie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dyskusje o Nibykonkursie
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 33  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 31, 32, 33  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin