autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs -> [Edycja 9] Recenzje Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 12:06, 03 07 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Uuuups, a ja jeszcze recenzji nie napisałem... ech, sorry. Kiedyś będą na pewno. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:27, 03 07 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Behir napisał:
Demony Elseland

Gra ciekawa i warta uwagi. Znalazłem kilka przejęzyczeń lub drobnych błędów, ale całość czyta się całkiem przyjemnie. Świat opisany ładnie, rola graczy jest jasna. Mankamentem w tej grze jawi mi się mechanika. Może to przez fakt, że jestem zmęczony po podróży i po środkach przeciw alergii, ale nie zrozumiałem sposobu wykonywania testów.


No to z testami to moja największa wpadka, bo nie było wprost napisane w podręczniku. Sad

Behir napisał:

Nie ponoć, tylko istnieje. Ale po powrocie z Karpacza wygląda tak, że nawet ja mam problemy z jej odczytaniem Wink. No i jest robiona moim stylem rysowania, a napisy są moim charakterem pisma. Uwierz mi, nie chciałbyś tego oglądać Wink. Zrobię mapkę w Kartografie, zapewne jak napiszę wersję 1,0 (Bo ta jest raczej 0,1 Razz).


Powiedzmy, że Ci wierzę. Wink

Behir napisał:
Szabel napisał:
Nie odpowiada mi, że świat zajmuje mniej miejsca niż mechanika, ale z drugiej strony świetnie skompresowano podstawowe zasady Q10, a są lepiej wytłumaczone niż w Gotterdammerungu.


Uwierz, że mi się także nie podoba porównanie ilościowe mechaniki i świata. Nad tym się popracuje^^. I cieszę się, że dobrze skompresowałem Q10, bo dla mnie samego było to trochę sztuczne Wink.


Zrobiłeś najlepsze szybkie wytłumaczenie zasad Q10 po tej stronie bieguna połudnowego. Wink


Behir napisał:
Szabel napisał:
Brak ilustracji jest dla mnie negetywem, choć niezbyt wielkim.


Pracuję nad tym, ale rysować nie potrafię (no, może czasem jakiś smok mi wyjdzie albo pomieszanie smoka i człowieka, ale to wszystko na co mnie stać). Taty w tym czasie nie było w Polsce, więc nawet na rysunki broni nie mogłem liczyć. Chyba będę musiał ogłosić nabór ilustratorów na mojej stronie (może jakiś jeden czasami zagląda...).


Życzę powodzenia. Smile


Behir napisał:
Szabel napisał:
Prosta Karta Postaci miała chyba być funkcjonalna. Niestety nie przemyślano do końca rozplanowania(tyle wolnego miejsca na dole to herezja!).


Jedna z rzeczy, których nigdy nie potrafiłem robić, to właśnie karty postaci (spójrz na tą w Savage Elf Slayer, toż to porażka jest). Ale później będzie lepiej. Będą opisane zalety i wady za punkty, i inne takie bajery, więc myślę, że w efekcie końcowym (przynajmniej edycji 1), karta będzie rozbudowana Smile.


Jak coś mogę w tym pomóc. Smile

Behir napisał:
Szabel napisał:
Gierka jest dobra, ale nie zaliczę jej do wybitnych jak na tę edycję.


Ja też nie. Ale jak na pracę zrobioną w niedzielę po południu i tak nie jest źle. Tak to jest, jak się źle rozplanuje czas...


No jak na taki czas to gra jest jednak wybitna. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:26, 03 07 2007
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Szabel napisał:
Jak coś mogę w tym pomóc.


Kiedy przyjdzie pora na robienie karty postaci, wtedy nieomieszkam poprosić o pomoc Wink.

Szabel napisał:
No jak na taki czas to gra jest jednak wybitna.


A ja bym chciał, żeby ta gra była wybitna niezależnie od czasu, w jaki ją napisałem Razz.
Narazie bardzo powoli (dzisiaj udało mi się zacząć) wziąłem się za nową edycję. A zacząłem od... formatu broni Wink. Więc prace trwają, a rzeczy nad którymi się zastanawiam wrzucam na forum moich projektów. Jak nikt tam do mnie nie będzie odpisywał, to daruję sobie konsultacje i będę pisał bez nich Razz. A jak będę miał już trochę mięska fabularnego i część mechaniki, to wrzucę do oceny w Warsztacie^^.

Tak, czy siak, zapraszam, może czyjeś twórcze pomysły pomogą mi rozwinąć system (W sygnaturce link do forum mojej strony. Tam w jednym z tematów można znaleźć link do forum projektów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by zamiast na forum projektów mówić na forum strony). Koniec autoreklamy Wink.

Pozdrawiam,
Behir


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:14, 05 07 2007
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Wyspa – Gerard Heine

- słownictwo, klimatyczne owszem, ale już pierwsze strona zarzuca tyloma niezrozumiałymi słowami, że jestem pewien, iż ich nie zapamiętam. Potem na szczęście już robi się lepiej.

+ nazwiska i przydomki – islandzki system nazwisk to ciekawostka, ale ramka w „Wyspie...” to krok dalej. Chętnie zagrałbym sobie samozwańczym Odynem, w świecie gdzie istotnym BNem jest dziewczyna zwąca się Frigg czy niejaki Jormungand.

+ dobre prowadzenie „narracji” – czyli świat + fabularyzowany opis

+ pomysłowe miejsca/rody, do tego jest ich sporo. Duży plus

+ mechanika prosta i klarowna. Kolejny duży plus.

- globalne spojrzenie na grupę postaci może źle wpłynąć na ich budowanie i odgrywanie – czyli gra może z RPGa stać się towarzyska strategią (czy to minus, każdy musi stwierdzić sam).


Pomysł: dobry, może nawet bardzo dobry
Grywalność: C3 – chętnie zagrałbym przy okazji.
Wykonanie: bardzo dobre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:57, 21 07 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





[link widoczny dla zalogowanych]

Sory za opóźnienie, ale było związane z debatami czy tekst puścić oficjalnie, czy na blogu. Ale już jest. Zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:23, 21 07 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Co myślę napisałem w komentarzu - to nie wina Mixera, tylko haseł które powpisywano(a także tego kto je losował, jeśli działa mu ustawianie szczegółowości haseł i grzebał przy tym).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:49, 21 07 2007
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





Z roznego rodzaju mikserow rzadko wychodza za pierwszym losowaniem
najlepsze rzeczy. Najlepiej lsoowac dwa lub trzy razy i wbrac najciekawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:08, 21 07 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Gdyby hasła były odpowiednio niepasujące do gier fabularnych, to wyszłoby spoko w co najmniej połowie generowanych zestawów. A tak, dopisując swoje propozycje, podświadomie dawaliśmy coś, co kojarzyło się nam z autorkami. A to błąd, bo zabija Nibykonkurs.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:30, 21 07 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





To powpisuj wszystko ze słownika z góry na dół i będzie git. Razz A na serio - możnaby wciągnąć osoby nie wiedzące po co Mixer powstał do wymyślania hasełek. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:45, 21 07 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Dopóki mixer istnieje tylko po to, żeby generować zestawy haseł do Nibykonkursu, dopóty nie będzie dostatecznie zwariowany. Po co się przy nim upierać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:30, 22 07 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Może dlatego, że teraz powstało 10 gier, a czasem powstawało 0? I nijak nie powiesz, że 0 gier na wysokim poziomie jest lepsze od 10 na średnim Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:04, 22 07 2007
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





To kwestia napędzonego marketingu i rzadszych edycji. Pewnie gdyby hasła były trudniejsze gier zamiast 10 byłoby powiedzmy 7. A ja wolę siedem dobrych gier, niż 10, spośród których połowa jest słaba. Nie urażając nikogo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:13, 22 07 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ja sugeruję, by następną edycję zrobic z wylosowanych rysunków. Byłoby ciekawiej, bo tak robi się powoli rutyna. Przypominam, że przy dawniej losowanych hasłach nie było 7, ale 0 gier. A w edycjach gdzie było więcej hasła były "normalniejsze".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:30, 22 07 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Ooo bogowie(tfu... admini!) się kłocą - będzie rozwałka. Wink Laughing

EDIT: Coby Beaconowi coś udowodnić, oto przykładowe hasła losowane z Blendera:

  • drzewo - oddech - klęcznik
  • dusza - ryba - klęski żywiołowe
  • tundra - Noc Żywych Trupów - potwór
  • Kartagina - Martwy Bóg - dzielnica
  • Spider-Man - szpilki - troska
  • fortepian - egzamin - genetyka
  • IV RP - sznurowadło - Cud Żar Ptak/Raróg
  • krew - carska Rosja - psy
  • tarcza - zulusi - bezsensowna przemoc
  • hinduizm - aktor - rozum
  • opętania - bezsenność - wenecja
  • Wojna Korporacyjna - kultura - steampunk
  • kapelusz - ciemnogród - IV wojna światowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:21, 23 07 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Niezłe Very Happy. Swoją drogą można go jeszcze uzupełniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[Edycja 9] Recenzje
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin