autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> BOHATEROWIE.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
BOHATEROWIE.
PostWysłany: 15:13, 28 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Projekt o mocno nibykonkursowych manieryzmach. Notatki zawierają właściwie głównie mechanikę i pare rozwiązań które może wprowadze. Liczę na jakieś uwagi i opinie czy system może być grywalny.
[link widoczny dla zalogowanych] .
Składu to to nie ma ale robić go nie będe bo wszystko jest dopiero pomysłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:00, 30 10 2008
Aureus
zerkający na systemy

 
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Luboń k/Poznania





Taak... Bardzo to... Indiańskie.
Ale mnie nie zachęciłeś.
Sam fakt, że każda śmerć prowadzi stopniowo do antybohaterstwa lub korupcji jest dziwny. Bez szczególnego sensu, a dla wielu postaci to może być nawet nagroda...

Co do mechanizmu walki - nic nie zrozumiałem, ale podoba mi się podział żywotności na WW i żywotność. Pewnie dlatego, bo w Wiatyku też wprowadziłem Zmęczenie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:21, 30 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Primo dzięki Aureusie za posta bo myślałem,że nikt tym tematem się nie zainteresuje.
Cytat:
Taak... Bardzo to... Indiańskie.
Ale mnie nie zachęciłeś.

Nigdy jeszcze indiaństwa nie napisałem ale fakt walka nie jest rozwiązana standardowo. To co przedstawiłem jest tylko skrutem zasad potrzebnych do systemu może jeśli podam przykłady będzie bardziej czytelne.
Cytat:
Sam fakt, że każda śmerć prowadzi stopniowo do antybohaterstwa lub korupcji jest dziwny. Bez szczególnego sensu, a dla wielu postaci to może być nawet nagroda...

Niby fakt ale pasuje mi do konwencji. Jednak postać zawsze traci na śmierci wykluczeniem z sesji i jako rozdarta emocjonalnie jest słabsza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:52, 30 10 2008
Przemycarz
zerkający na systemy

 
Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Co do mechaniki to poczekam na przykłady zanim się wypowiem, bo tak nie jestem pewien czy wszystko rozumiem Wink. Przede wszystkim przydałaby się jakaś przykładowa postać (ciężko odgadnąć o jakie dokładnie opisy chodzi) i przykładowa walka.

Co do 'settingu' zresztą też potrzebuję wyjaśnić parę spraw: czy całość dzieje się tylko w Nowym Jorku, czy na całym świecie, a Nowy Jork jest tylko jakimś centralnym miejscem? Jak dużo jest tych superbohaterów - spotyka się ich co krok (może więcej super- niż normalnych ludzi)?
I w ogóle przydałoby się tutaj coś takiego... dziwniejszego, zwykli superbohaterowie już powoli stają się trochę nudni, przynajmniej jeśli chodzi o autorki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:32, 30 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Mechanika brzmi jakoś tak znajomo Wink

Anyway ...

Recenzja : Fajne bo krótkie, kiepskie bo słabo spisane.

Zmiany : Osobiście jeszcze bym to uprościł :
- Charakter składa się tylko z dwóch cech - Bohater i Antybohater (lub inna wesoła nazwa).
- Wola Walki jest równa wyższej cesze Charakteru (idealiści i wredniacy mają więcej "zapału").
- Inicjatywa to najwyższy opis Umiejętności (warto ładować teraz w inną pulę).
-Gdy giniesz, dwa punkty przeskakują z Bohater na Antybohater, oraz dwa punkty z Ciała i/lub Umiejętności na Moce i/lub Mienie (wracasz zmieniony przez moc lub połatany technologią).

Btw. dostajesz zawsze jedno obrażenie na rundę, czy różnicę ilości sukcesów ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:04, 31 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Na aktualnej mechanice krótka wymiana zdań.
Imię nazw:Garry Ert
Znany jako:Horror
Historia:Garry był przeciętnym człowiekiem z przeciętnej części miasta. Nic nie wyróżniało kolejnych dni poza nielicznymi wypadami do baru.
Wracając pewnego dnia z pracy został napadnięty przez grupę uzbrojonych w noże złodzieji. Uciekając przed nimi krążył między uliczkami aż wpadł do napromieniowanej dzielnicy gdzie dopadli go owi malkomenci. Walka trawała krótko, promieniowanie zwaliło ich wszystkich z nóg. Wili się z bólu dobrą dobę wydając krzyki docierające do sąsiednich dzielnic. Przeżył jednak tylko Garry Ert dając szanse wśród krzyków rozpaczy dla narodzin Horroru.
Kiedy rany zasklepiły się po kilku dniach, Moc zaczęła wywierać na Garrym piętno. Postanowił zemścić się za 24 h spędzone w AREA na szeroko pojętych mętach. Zakupił pałkę teleskopową i w jedynej masce jaką posiadał zapolował.
Podczas starcia odkrył swoje Moce i postanowił,że wymierzanie sprawiedliwości to właśnie to co chciałby robić.
Wtedy przybrał imie Horror.
Cechy
CIAŁO
Silny 4
Szybki 1
Wytrzymały 4
Charyzmatyczny 1
MOCE
Jad 2
UMIEJĘTNOŚCI
Pałki 2
MIENIE
Gotówka 1
CHARAKTER
CYWIL 2
BOHATER 7
ANTYBOHATER 1
KORUPCJA 0
Wygląd
:Postawny skate z maską halowynowyn poplamioną krwią.

I ten sobie bohater zobaczył jak w patrolowanej dzielnicy 4 zabijaków atakuje pracującą w jego fabryce uroczą sanitariuszkę. Cóż mógł zrobić jak nie rzucić się w jej obronie? Nie siląc się na opisy wyjaśnie wszystko kostkowo. Może w podręczniku się bardziej postaram.
Starcie1
Runda1
Inicjatywa:
Horror:7
Bandyci:0
Bandyci będą atakować opisem LICZEBNOŚĆ 3. Horror decyduje się więc przeprowadzić szybkie starcie i urzywa kolejno SILNY 4, WYTRZYMAŁY 4, JAD 2 i PAŁKI 2.
Horror 1k6=5 nie ma sukcesu, Bandyta1 1k6=4 nie ma sukcesu.
Horror 1k6=2 1 sukces, Bandyta2 1k6=2 1 sukces.
Horror 1k6=1 1 sukces, Bandyta3 1k6=5 nie ma sukcesu. Bandyta otrzymuje 1 obrażenie i ginie.
Horror 1k6=3 nie ma sukcesu, Bandyta4 1k6=4 nie ma sukcesu.

Runda2
Inicjatywa:
H7
B0
B będą atakować ostatnim swoim opisem SILNY1.H kolejno urzyje SZYBKI1,OI RZUCENIE NIEPRZYTONYM B3 1 i JAD2.
H 1k6=2 nie ma sukcesu,B 1k6=5 nie ma sukcesu.
H 1k6=1 1 sukces,B 1k6=4 nie ma sukcesu. B 1O i ginie.
H 1k6=4 nie ma sukcesu,B4 1k6=2 nie ma sukcesu.

Inicjatywa:
H7
B0
Bandyci nie mają już opisów ale decydują się na OI. Biorą sanitariuszkę na zakładniczkę[4 H zależy na jej życiu]. H zachowuje zimną krew[WYTRZYMAŁY 4+1 z BOHATERA] i chce ich przekupić[GOTÓWKA 1+1 z BOHATERA] i zaatakować kiedy zajmą się ucieczką.
H 1k6=4 1 sukces,B1 1k6=3 1 sukces.
H 1k6=5 brak sukcesu,B4 1k6=1 1 sukces. H dostaje 1O,wola mu spada bo boi się o ofiare.

Inicjatywa:
H5
B0
Bandyci nie mają już opisów. H wykoorzysta SZYBKI1 i PAŁKI2 usiłując wyrwać zakładnika i znokałtować przeciwników.
H 1k6=5 nie ma sukcesu,B1 1 sukces.H dostaje 1O.
H 1k6=1 1 sukces,B4 brak sukcesu.Ginie.

Starcie2
Inicjatywa:
H5
B0
Bandyta będzie atakował jedynym opisem SILNY1. Horror SILNY4.
H 1k6=1 1 sukces,B1 1k6=6 1 sukces.

Inicjatywa:
H5
B0
B1 nie atakuje nie ma opisów.H WYTRZYMAŁY4.
H 1k6=2 2 sukcesy,B1 1 sukces.B1 ginie.

B
CIAŁO
Silny1
Żywotność:1
CHARAKTER
C:10
B:0
A:0
K:0

Coś szwankuje. Ostatecznie kilka wyników sam ustaliłem,może wersja z wieloma sukcesami będzie dynamiczniejsza?
Cytat:
Mechanika brzmi jakoś tak znajomo Wink

Racja,cac. Jest wypadkową Work Terroru i kilku innych maine projektów. Niewiele brakowało coby zastąpiłby WT na NK11 ale bea miał tą tematyke. I widać tu moją maniere Razz.
Cytat:
Recenzja : Fajne bo krótkie, kiepskie bo słabo spisane.

Cytat:
Składu to to nie ma ale robić go nie będe bo wszystko jest dopiero pomysłem.

Nom.
Cytat:
- Wola Walki jest równa wyższej cesze Charakteru (idealiści i wredniacy mają więcej "zapału").

Tak jest teraz Razz.
Cytat:
-Gdy giniesz, dwa punkty przeskakują z Bohater na Antybohater, oraz dwa punkty z Ciała i/lub Umiejętności na Moce i/lub Mienie (wracasz zmieniony przez moc lub połatany technologią).

Nieueeee. White man mast have power yo.
Cytat:
Btw. dostajesz zawsze jedno obrażenie na rundę, czy różnicę ilości sukcesów ?

Max 1.
Cytat:
Co do 'settingu' zresztą też potrzebuję wyjaśnić parę spraw: czy całość dzieje się tylko w Nowym Jorku, czy na całym świecie, a Nowy Jork jest tylko jakimś centralnym miejscem? Jak dużo jest tych superbohaterów - spotyka się ich co krok (może więcej super- niż normalnych ludzi)?

NY będzie najważniejszym miejscem i jedynym gdzie żyją na ulicach prawdziwi BOHATEROWIE/może będą wyjątki czy jak. Samych BOHATERÓW będzie niespełna 100 ale będą też ich pochodne.
Cytat:

I w ogóle przydałoby się tutaj coś takiego... dziwniejszego, zwykli superbohaterowie już powoli stają się trochę nudni, przynajmniej jeśli chodzi o autorki...

Ależ to ma być mainstream.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOHATEROWIE.
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin