autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Moje pierwsze RPG: Matrix RPG
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Moje pierwsze RPG: Matrix RPG
PostWysłany: 21:31, 22 11 2006
kogol
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok





Wpadlem na pomysl zeby stworzyc RPG-a w swiecie matrixa braci Wachowskich. Niestety nie wiem jaka moglbym wykorzystac mechanike do tego. Wiadomo jest problem z tym, ze wszyscy maja umiejetnosci takie, jakie im potrzebne i to na bardzo wysokim poziomie. Do tego poszukuje chetnych do pomocy w tworzeniu. Przyznam sie ze to dopiero poczatek, ale lepiej poprosic o pomoc teraz niz jak bedzie juz za pozno na zmiany bez duzych strat. Jesli jest ktos, kto ma chec mi pomoc to zapraszam na forum:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:00, 23 11 2006
Yubi
zerkający na systemy

 
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Google zapytany o Matrix RPG zwraca 1.5 mln odpowiedzi. Oczywiste pytanie: "Dlaczego właśnie twój system. Czym będzie się różnił od innych matrixowych systemów?"

BTW, widziałeś dodatek Inside do Sorcerera?

Yubi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:36, 23 11 2006
kogol
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok





1. Wiem ze zwraca duzo, ale jak chce stworzyc wlasny system to musze miec jakis temat. Dlaczego Matrix? Moze mnie natchnelo.
2. Nie widzialem Very Happy
3. Jaka mechanika wg. was najlepiej pasuje do tego typu rpg-a??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:26, 24 11 2006
Yubi
zerkający na systemy

 
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





kogol napisał:
1. Wiem ze zwraca duzo, ale jak chce stworzyc wlasny system to musze miec jakis temat. Dlaczego Matrix? Moze mnie natchnelo.


Czyli tworzysz dla samej frajdy tworzenia?

Cytat:

2. Nie widzialem Very Happy


To zobacz Razz
Publikowany był w zinie Daedalus, który chwilowo jest off-line. Może ktoś dysponuje PDFkiem, bo u mnie ostał się jedynie wydruk...

Cytat:

3. Jaka mechanika wg. was najlepiej pasuje do tego typu rpg-a??


Cieżko powiedzieć, jak nie wiadomo, co chcesz osiągnąć.

Yubi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:06, 25 11 2006
kogol
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok





Cytat:
Czyli tworzysz dla samej frajdy tworzenia?

Chce wiedziec jak to jest, jak ktos zainteresuje sie czyms co stworzyles Very Happy
Cytat:
Cieżko powiedzieć, jak nie wiadomo, co chcesz osiągnąć.

Po pierwsze i najwazniejsze to chce oddac klimat Matrixa. Wiem ze bedzie ciezko, ale mam nadzieje ze dam rade. A co do mechaniki, to chce zeby w miare dobrze odzwierciedlila walke wrecz, strzelanie oraz bullet time Very Happy Nie wiem jakiej uzyc bo jak napisalem wyzej tutaj umiejetnosci wszyscy moga miec mistrzowskie Very Happy
A i jeszcze jedno. Wg mnie poziom wykorzystywania umiejetnosci powinien zwrastac wraz z jej uzywaniem oraz z czasem, z jakim przebywasz w matrixie(umiejetnosci zwiazane z matrixem) lub w swiecie rzeczywistym. to tyle narazie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:17, 25 11 2006
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





gry w settingu matrixa:

there is no spoon [link widoczny dla zalogowanych]

wushu matrix [link widoczny dla zalogowanych]

matrix w mechanice weg d6 [link widoczny dla zalogowanych]

kazda ma inne podejscie do tematu. jak wymyslisz cos ciekawszego,
to daj znac.

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:28, 27 11 2006
Yubi
zerkający na systemy

 
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





kogol napisał:
Cytat:
Czyli tworzysz dla samej frajdy tworzenia?

Chce wiedziec jak to jest, jak ktos zainteresuje sie czyms co stworzyles Very Happy


Skoczyłeś na głęboką wodę. Mało kto się zainteresuje, jeśli nie stworzysz od razu czegoś o wiele lepszego, niż przykłady podane przez ja-prozaca.

kogol napisał:
A co do mechaniki, to chce zeby w miare dobrze odzwierciedlila walke wrecz, strzelanie oraz bullet time Very Happy


Nie pomogę. Poza moimi zainteresowaniami.

Yubi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:11, 28 11 2006
kogol
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok





Cytat:
kogol napisał:
Cytat:
Czyli tworzysz dla samej frajdy tworzenia?


Chce wiedziec jak to jest, jak ktos zainteresuje sie czyms co stworzyles



Skoczyłeś na głęboką wodę. Mało kto się zainteresuje, jeśli nie stworzysz od razu czegoś o wiele lepszego, niż przykłady podane przez ja-prozaca.

No moze zle sie wyrazilem. Poprostu chce poczuc frajde, z tego co zrobilem(zrobie) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:59, 28 11 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





To po kiego chcesz się dzielić z szerokim audytorium?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:42, 29 11 2006
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





W sumie dlaczego ma tego nie robić? Wprawdzie temat niezbyt oryginalny, ale zawsze może wyjść coś ciekawego, o ile nie będzie to łopatologiczne powielanie schematów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:52, 29 11 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Nie mówię, że ma nie robić. Sugeruję, żeby się zastanowił PO CO pisze grę i niech się TYM KIERUJE. Jak pisze dla ludzi, to niech ich słucha i wdraża ich rozwiązania, bierze do siebie krytykę. Jak pisze pod siebie, to niech sobie zrobi blogaska i opowiada o procesie twórczym z zastrzeżeniem, że pisze pod siebie i swoją ekipkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Moje pierwsze RPG: Matrix RPG
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin