autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> NABÓR DO TEAMU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 14:05, 25 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Mroczny Steampunk fantasy nie byłby zły. Teraz trzeba postawić sobie pytanie, czym będzie się różnił od warmachine i czy miałby szanse przyjęcia się w Polsce.

O ile mi wiadomo nie było jeszcze nie-skirmisha w klimatach steampunka, więc można spróbować.

Czy ktoś oprócz Jagmina wyraża zainteresowanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:10, 25 11 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Mnie nuży szczerze mówiąc ciągłe łączenie steampunka z fantasy. Pure steampunk(czyli coś jak maszyny z "Bardzo Dzikiego Zachodu") to by było coś(ale to moja opinia)...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:34, 26 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Czyli technika bez magii? Hmm, ale alchemia mogła by być? Oczywiście jako paranauka. Można by też zastosować różne podejście do nauki i techniki. Np. jedna nacja byłaby czysto parowa. Inna zajęłaby się "genetyką" "zaklinając" potworki do służby. Jeszcze inni traktowaliby technikę jako element kultu np. Słońca i jego energii. Nie widzę także nic zdrożnego we włożeniu do świata technomantów - ludzi parających się techniką jak magią. Np. telekineza za pomocą pola magnetycznego, fireballe za pomocą naręcznych działek, itp. Główna kością niezgody widziałbym tu granicę między natura a techniką. jedni by naturę wysysali drudzy chcieli ją upiększyć a jeszcze inni pozostawić w spokoju. Oczywiście motywem wiecznej wojny mogą być kończące się zasoby. Motorem rozwoju cywilizacji byłaby nauka i technika więc kiedy zabraknie paliwa ludy popadną w panikę. By tego uniknąć poszczególne narody wplączą się początkowo w lokalne spory o źródła zasobów aby przejść do globalnej wojny o zasobne i dzikie ziemie. To tylko propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:30, 26 11 2007
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Można też podejść prymitywnie do problemu i dać technika kontra natura. Tacy Indianie kontra Koloniści z działkami. Jedni by mieli potwory i się bronili, drudzy technikę i by atakowali. Ale to takie prymitywne podejście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:32, 26 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





No to widać, że niezrozumiale piszę bo to samo napisałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:12, 26 11 2007
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Po przeczytaniu utkwił mi w pamięci tylko ten kawałek dotyczący konfliktu:
Cytat:
Oczywiście motywem wiecznej wojny mogą być kończące się zasoby.


Jednak najlepiej pamięta się to co na koniec, mój błąd. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:46, 26 11 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Eee tam, ja to widzę tak: wszystkim dajemy ideologię z wbudowanym szowinizmem i niech się tłuką. Wink

A technomancerzy - inaczej rozumiemy steampunk...

@Thronaar - magia może w ostateczności być, ale wtedy tylko dla dzikusków. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NABÓR DO TEAMU
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin