autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> robię logotypy | typografię Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
robię logotypy | typografię
PostWysłany: 11:55, 09 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Witam.

Dla treningu i satysfakcji chętnie zrobię logotyp dla autorki lub "firmy", grupy tworzącej.

[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałbym tylko, żeby trafiały do mnie projekty mające większe ambicje, niż zagranie dwa razy z kumplami. Po prostu nie mam ani serca ani czasu na robienie czegoś ładnego, czego nikt nigdy nie zobaczy.

Masz ambicję? Masz co najmniej 30% tekstu systemu? Stronę? A może logotyp to już ostatnia rzecz, jakiej potrzebujesz...? Wtedy zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:57, 09 07 2008
Antagonista
zerkający na systemy

 
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Jako iż nad projektem Perskiego RPG pracuje kilkanaście osób (mapkę narysował kumpel, mechaniczne rozpiski robi kilku innych) a ja sam jestem zdeterminowany, tekst powstaje bardzo szybko to sądzę, że mogę chyba poprosić o coś w stylu logotypu. Chyba, że chcesz poczekać na efekty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:05, 09 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Oj, niedawno wypłynąłeś z tym systemem. Powinniście coś pokazać. Złożyć jakiś .pdfik, czy stronę chociaż. Co Wam po logotypie, kiedy powinniście skupić się głównie na zrobieniu jakiejś prezentacji?

Interesuje Cię ogólnie pojęty klimat perski, czy coś bardziej konkretnego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:07, 09 07 2008
Antagonista
zerkający na systemy

 
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Cóż, projekt ma tydzień, ale rozwija się bardzo szybko. Konwencja już jest. Świat też już jest - powiedzmy. Najgorzej będzie z mechaniką, ale idziemy w tę stronę, powoli, ale skutecznie. Dema na razie nie będzie, strony też raczej nie - trzeba wszystko porządnie przygotować, żeby się nie zbłaźnić.

Klimaty perskie, tylko i wyłącznie. Inne rzeczy w świecie (klimaty indyjskie, arabskie czy egipskie) są dodatkami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:16, 09 07 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





Bardzo mi sie podobaja, bardzo ladne Smile
Mam nadzieje, ze bede mogl sie do ciebie za jakis czas zglosic po cos takiego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:17, 09 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Tydzień. oO'

Robię Arch Inverted od kilkunastu lat. Mam skończone (czytaj: spisane i gotowe do wydania) jakieś 25% świata (zostawiam na koniec, jako najłatwiejsze, bo świat wysysam z palca od wieeelu lat) i 75% mechaniki (raczej finiszujemy).

Zamiast na grafice, skupiłbym się na Waszym miejscu na podstawach.

Powiedz mi coś o klimacie, w jakim chcielibyście ten logotyp. "Perska" wystarczy, czy raczej coś bardziej złożonego?

Shakaras: A co masz? Poka, poka!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninetongues dnia 12:18, 09 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:27, 09 07 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Nine,

słyszałem kiedyś od profesjonalnego źródła, że logotypy powinno się robić bez korzystania z gradientów, bo nie zawsze drukarnie chętnie je drukują. Lepiej zorientuj się w tym temacie, bo prawie wszystkie Twoje prace z nich korzystają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:42, 09 07 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





Ninetongues narazie mam nie wiele, wiecej w glowie, troche w linku na dole. Duzo w notatkach. Mozna powiedziec, ze swiat nabral juz wlasciwa forme, ale teraz to trzeba przelac w slowa, a to juz gorzej Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych] w sumie troche ponad 40 wpisow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:04, 09 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Ho ho, nie wiedziałem, że tu tacy fachowcy.
Beacon ma oczywiście rację. Chciałem upraszczać, widocznie niepotrzebnie.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Logotyp najczęściej używa formatu grafiki wektorowej, ale jest dużo mniej przydatny dla twórców RPG. Dla nas potrzeba raczej gotowego, oteksturowanego już tytułu.

Oczywiście, jeśli ktoś sobie zażyczy w takim czy innym formacie, z rastrami, warstwami... Bardzo proszę. Choć specjalizuję się głównie w Photoshopie i obsługiwanych przez ten program formatach.

Shakaras: Chętnie zobaczyłbym jakieś dwu-trzy akapitowe wprowadzenie, bo z postów wyziera obraz takiego raczej misz-maszu. Jakiś wstęp opisujący zwięźle o czym jest ta gra byłby jak najbardziej na miejscu.

Na razie widzę taki trochę papuzi klimat, dziwne rasy, dziwne rzeczy, wszystko dziwne. Trochę piratów, trochę Guliwera, trochę Steampunka... Coś w tym chyba jest, ale nawigacja wpisami nie bardzo jest pomocna w poznawaniu realiów.

Raczej widziałbym chętniej działy "mechanika", "rasy", "świat" zamiast Sierpień i Wrzesień.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninetongues dnia 14:01, 09 07 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:03, 09 07 2008
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Logotypy firm słabiutkie (prócz letterkunst, które reprezentuje inny poziom, oczywiście pozytywny), za to loga przeznaczone dla gier są bardzo miłe dla oka.

A może masz ochotę na Triangulisa? Myślę, że morskie fantasy akurat będzie pasowało do Twojego warsztatu graficznego. Mój Photoshop tutaj zawodzi, on woli webdesigning Wink Nawet mam parę pomysłów ciekawszych na logotypy. Kwestia dogadania się.

Zapraszam na moje gg, jestem niemalże cały czas do dyspozycji na niewidocznym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthas40 dnia 21:05, 09 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:13, 09 07 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





@Ninetongues
To w koncu blog Wink
Za strone nie chce sie brac, ze wzgledu na to, ze pochlonie jeszcze wiecej czasu, i energi.

PS
dodalem to o co tobie chodzilo Smile znalazlem i dodalem opcje etykiety, moze bedzie latwiej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shakaras dnia 21:42, 09 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:24, 10 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Shakaras: Myślałeś o zmianie tytułu gry na "Wyraj Ptasi"? Ta nazwa jest fantastyczna, dużo ciekawsza i lepsza niż Skruszone Ziemie, sama w sobie nadaje grze smaczek.

Ach, z etykietami od razu lepiej się to czyta.

Co do Triangulisa: Dogadamy się z arthasem40 na PW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninetongues dnia 14:25, 10 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:09, 10 07 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





@Ninetongues
Skurszone Krainy sa nazwa robocza, i bedzie inna. Zastanawiam sie nad tym, i Wyraj albo Wyraj Ptasi bedzie pewnie finalnym tytulem.
Na blogu tak wiele nie znajdziesz, troche jest tez na tym forum w temacie na warsztacie http://www.autorskie.fora.pl/warsztat,6/skruszone-krainy-dawniej-rasy-i-kultury,550.html

Wiele rzeczy sie pozmienialo, lub rozwinelo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:42, 11 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Wybrałem liternictwo do trzech zamówień.

[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz już będę się dłubał osobno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:26, 11 07 2008
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Prosiłem, aby font nie był typowo futurystyczny, raczej ta czcionka nie pasuje do morskiego fantasy w realiach XVII wieku. To się nawet z piratami nie kojarzy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthas40 dnia 19:59, 11 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
robię logotypy | typografię
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin