autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Wyhoduj własnego pasożyta Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 09:49, 23 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Też nad tym myślałem, ale czasu było mało jak gierkę robiłem Smile.
(Gość = kto?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:48, 23 10 2005
Fons
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Ja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:04, 23 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Prosiłbym, żeby nowi użytkownicy się rejestrowali. Ułatwia to kontakt, sprawia, że forum jest bardziej czytelne i ładniej wygląda liczba zarejestrowanych użytkowników Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:53, 27 10 2005
Fons
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





No to co powiesz jak wymyślimy zasady tutaj, może bedzie z tego coś więcej Very Happy oczywiście nic bez zgody pomysłodawcy. Wiem że to bdzie troche chaos, ale za to weselej Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:35, 27 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Wymyślajcie, zobaczymy co z tego wyjdzie Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:14, 28 10 2005
Fons
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Ja to widze tak:

Karty dzielą sie na antybiotyki, pasożyty, lekarstwa i rozwój choroby

Każdy gracz ciągnie w pierwszej turze (pierwszm spotkaniu) 6 kart.

Następnie gracze którzy posiadaję głowy mogą wymienić karty.

Dalej gracze wyrzucają kolejno karty alepo jednaj a do momentu gdy nikt nie bedzie chciał wyrzucić już żadnej. (każda karta wyrzucona zaczyna działać natychmiastowo)

Potem gracze odrzucają karty jeśli mają ich za dużo (co wynika z ilości macek/rąk) - oczywiście możemieć puste ręce/macki jesli chce.

Pozostałe karty i te które gracze wyrzucili należy przetacować

Następna tura

każda następna tura wygląda tak samo z tym, że gracz ciągnie tyle kart by mieć ich w sumie 6


antybiotyki - leczą dwa organy pogarszają stan jednego (mogą spowodować wyrośnięcie nowego organu)
lekarstwa - leczą jeden organ (tylko jeśli obcy go posiada)
pasożyt - zwiększa o jeden PP (poziom pasożyta) i niszczy 2 organy. (jesli pasożyt jest innego rodzaju to gracz nie dodaje tych PP, ale ma osobno liczone PP dla poszczególnych pasożytów) - trzeba zaznaczyć że jeśli gracz nie posiada choć jednego z aktakowanych organów to pasożyt nie może sie rozwinąć i nie zwiększa sie PP (ale oczywiście organy także sie nie wytracają)
rozwój choroby - wybrany pasożyt zwiększa PP o jeden i atakuje raz jeszcze organy.

Każdy gracz ma karte postaci na której zaznaczona jest ilość odpowiednich nażądów. Przed rozpoczęciem kreacji ma tylko i wyłącznie mózg - na całą reszte ma 20 pkt (oczywiście może dokupić kolejne mózgi także)

głowa - każda głowa określa ile katr możesz wymienić w turze (jak w pokerze - przet wyłożeniem, ale po ciągnięcu katr)
jelito - jesli nie posiadasz choć jednego jelita to pozytywne skutki działania antybiotyków/lakarstw są dwa razy mniejsze.
macka - ilość macek/rąk określa ilemożesz mieć kart na końcu tury (zostawić sobie na później)
mózg - utrata mózgu oznacza śmierć
mięśnie - brak mięśni uniemożliwia używanie kart działających na innych graczy
nerka - bez nerek negatywne skutki dzaiłania antybiotyków są 2x większe
ręka - ilość macek/rąk określa ilemożesz mieć kart na końcu tury (zostawić sobie na później)
układ rozrodczy - utrata tego układu powoduje problemy z samoakceptacją - możesz wyrzucić max. jedną katre na turę jesli nieposiadasy tego ukadu

uszy,skóra,noga, nos, oko, ogon, płuca, skrzela, wątroba, żołądek - nie mam pomysłów Sad

Gracze mogą używać na przeciwnikach pasożów i rozwoju choroby, ale nie antybiotyków ani lekarstw.

Sposoby zwycięstwa:
a) oczywiście wychodowanie największego pasożyta (najwięcej PP jednego rodzaju)
b) tak duże zapasożycenie (to jest po polsku?) przeciwników by ci stracili swoje mózgi


P.S. Jeśli ta kra zostanie skończona i ktoś bedzie w nią grał to zrobienie tego przy "niewiedzących" będzie wywoływać jeszcze ciekawsze reakcje niż granie w erpegi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyhoduj własnego pasożyta
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin