autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> [Zmierzch] parametry broni palnej Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[Zmierzch] parametry broni palnej
PostWysłany: 11:59, 04 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Mam teraz pytanie do forumowych militarystów. W świecie Zmierzchu dostęp do broni palnej jest niec ograniczony (embargo, ipt.), dostepne na rynku są bronie z magazynów wojskowych, przemycane ze wschodniej granicy, itp.

Czy moglibyście dopasować odpowiednie parametry do poszczególnych broni:

Lista broni:
1) Pistolety:
-P64
-P83
-P94
-TT-ka
-MP-412 Rex revolver

2) PM-ki:
-PM-63 RAK
-PM-84P Glauberyt
-PPSch-41/ PPS-43
-Skorpion vz 61
-MP-38/40

3) Karabiny
-SKS
-Mosin-Nagant
-Myśliwski Winchester

4) Karabiny szturmowe
-AK-74, Beryl, Onyks, Tantal
-AK- 47
-AKS-74U

5) Snajperki
-SWD Dragunova
-Mauser (dowolny model)

6) Strzelby
-Saiga 12
-Strzelba/Shotgun

7) ckmy
-RKM PK/PKS


Parametry:
1) Zasięg skuteczny: 1 (do 30m), 2 (do 50 m), 3 (do 100m ), 4 (do 200 m), 5 (do 400 m), 6 (do 1km)

2) Celność: niska (-1), średnia (0), wysoka (+1)

3) Skuteczność: od +1 do +4 (pocisk pistoletowy od +1 do +3, karabinowy od +2 do +4)

4) Szok: dodatkowy efekt szoku od 0 do +2 (szok liczony jak wartość rany zwiększona o premię szoku)

5) Przebicie: od 0 do 2

6) Zawodność: niska, średnia, wysoka

7) Ukrycie: 0 (W kieszenie, przy nogawce), 1 (kabura przy pasie, przy piersi), 2 (kabura przy pasie, przy piersi i gruba kurtka, lub płaszcz), 3 (pod płaszczem), 4 (w torbie sporych rozmiarów), 5 (nie da się tego ukryć)

Cool Szybkostrzelność: 0 (wymaga przeładowania pocisku), 1 (pół-automatyczny), 2 (krótka seria), 3 (długa seria), 4 (ogień zaporowy)


Mam to wszystko opisane, ale w sumie to nie znam się bardzo dobrze na broni palnej, więc wolałbym usłyszeć opinie ekspertów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:18, 04 07 2006
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





jestem laikiem, wiec nie pomoge. ma za to pytanie.
na ile te statystyki sa wazne w systemie? jaki sygnal
chcesz dac grajacym co do ksztaltu sesji tymi listami?
born jest wazna i trzeba ja sobie odpowiednio wybrac,
dana bron okresla strategie walki, mozna sobie wybrac
fajny gadzet do strzelania, itp.

coby nie bylo jak rozbudowane zasady walki wrecz
w kulcie I ed, totalnie od czapy.

ja-prozac

edit: w temacie - nie zapomnij o fektach amunicji,
jesli chcesz juz byc tak dokladny. dodatkowo obadaj
CORPS z w miare realitycznymi obrazeniami. to a propos
wcesnijeszej dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:09, 04 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Chcę oddać realizm walki, Zmierzch może mieć wiele twarzy, jedną z nich jest horror, kolejną walka z uciskiem partii, albo walki bractw (takie mafie), tam właśnie system walki i odpowiednie bronie będą niezbędne.
Widzę, że odzew nikły, być może nie ma na forum maniaków militariów (a przy okazji tematu o ranach było paru zapaleńców od siły pocisku i koziołkowania Razz).
Jutro wrzucę statystyki broni jakie opracowałem (chciałem najpierw poznać zdanie kogoś kto się na tym zna, aby nikt nie sugerował się moimi ustaleniami).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:46, 05 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Dobra wrzucam statystyki broni, może ktoś to skomentuje, zauważy jakiś straszny błąd, doradzi, itp.

-P64
Stary pistolet milicyjny, najczęstsza broń cywilna (nie znaczy, że legalna)
Zasięg: 10 metrów
Celność: 1N
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 6
Kaliber: 9mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 0
Specjalne: -
Dostępność: 5

-P83
Podstawowe wyposażenie milicjanta.
Zasięg: 10 metrów
Celność: 1N
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 8
Kaliber: 9mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 0
Specjalne: -
Dostępność: 5

-P94
Niedawno wprowadzony w siłach specjalnych, częsta broń oficerów wojska.
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 15
Kaliber: 9mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 1
Specjalne: -
Dostępność: 3

-TT-ka
Stara niezawodna i wysłużona broń, pamięta jeszcze Drugą Wojnę Światową.
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 7
Kalber: 7,62mm TT
Przebicie: 1
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 1
Specjalne: -
Dostępność: 4

- MP-412 Rex revolver
Nowoczesny rewolwer, spora partia została przerzucona przez wschodnią granicę na zamówienie jakiegoś szefa mafii.
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +3
Szok: -
Pojemność: 6
Kalber: .357 Magnum
Przebicie: 0
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 1
Specjalne: -
Dostępność: 2

-PM-63 RAK
Stary wysłużony pistolet maszynowy, dostępny głównie Milicji.
Zasięg: 30 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 15, 25
Kaliber: 9mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 2
Specjalne: krótkie serie, długie serie
Dostępność: 4

-PM-84P Glauberyt
Najnowszy dostępny na rynku pistolet maszynowy, główna broń służb specjalnych.
Zasięg: 30 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 15, 25
Kaliber: 9mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 2
Specjalne: krótkie serie, długie serie
Dostępność: 3

-PPSch-41/ PPS-43
Stary i niezawodny pistolet maszynowy. Czasami posiadają go stróże i wartownicy.
Zasięg: 40 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 35, 71
Kaliber: 7,62 mm TT
Przebicie: 1
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 3
Specjalne: krótkie serie, długie serie, ogień zaporowy
Dostępność: 3

-Skorpion vz 61
Lekki pistolet maszynowy prosto z dawnej Czechosłowacji.
Zasięg: 10 metrów
Celność: 1N
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 10, 20
Kaliber: 7,65 mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 1
Specjalne: krótkie serie, długie serie
Dostępność: 2

-MP-38/40
Niemiecki automat, można znaleźć pojedyncze egzemplarze na wsi.
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 32
Kaliber: 9 mm
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 3
Specjalne: krótkie serie, długie serie
Dostępność: 2

-SKS
Używany jako główna broń wartowników.
Zasięg: 100 metrów
Celność: -
Skuteczność: +3
Szok: -
Pojemność: 10
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: -
Dostępność: 3

-Mosin-Nagant (pewnie będzie występował pod postacią ogólną: Sztucer)
Zasięg: 100 metrów
Celność: 1P
Skuteczność: +3
Pojemność: 5
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: co rundę trzeba przeładować
Dostępność: 2

-Myśliwski Winchester
Zasięg: 60 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2
Szok: -
Pojemność: 5
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 1
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: co rundę trzeba przeładować
Dostępność: 2

-AK-74, Beryl, Onyks, Tantal
Podstawowa broń wojskowa.
Zasięg: 100 metrów
Celność: -
Skuteczność: +3
Szok: +1
Pojemność: 20, 30
Kaliber: 5,45 mm (AK 74 ma tylko ten kaliber) lub 5,56 mm
Przebicie: 1
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: krótka seria, długa seria
Dostępność: 4

-AK- 47
Stary niezawodny karabin szturmowy.
Zasięg: 80 metrów
Celność: -
Skuteczność: +3
Szok: -
Pojemność: 30, 40, 75 (bęben)
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: krótka seria, długa seria
Dostępność: 4

- AKS-74U
Skrócona wersja AK-74.
Zasięg: 40 metrów
Celność: -
Skuteczność: +3
Szok: +1
Pojemność: 20, 30
Kaliber: 5,45 mm
Przebicie: 1
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 3
Specjalne: krótka seria, długa seria
Dostępność: 4

-SWD Dragunow
Zasięg: 120 metrów
Celność: 1P (1N jeśli nie poświęci się rundy na celowanie)
Skuteczność: +3
Szok: -
Pojemność: 10
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: celownik optyczny
Dostępność: 2

-snajperka Mauser
Zasięg: 140 metrów
Celność: 2P (1N jeśli nie poświęci się rundy na celowanie)
Skuteczność: +3
Szok: -
Pojemność: 3
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 3x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: co rundę trzeba przeładować, celownik optyczny
Dostępność: 1

-Saiga 12
Rosyjska nowoczesna strzelba pół-automatyczna.
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2 (co krotność Zasięgu powyżej 1szego -1 do Skuteczności)
Szok: +2
Pojemność: 5, 8
Kaliber: 12’’
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1,2-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: krótka seria
Dostępność: 2

-Strzelba
Zasięg: 20 metrów
Celność: -
Skuteczność: +2 (co krotność Zasięgu powyżej 1szego -1 do Skuteczności)
Szok: +2
Pojemność: 2-7 (zależy od modelu)
Kaliber: 12’’
Przebicie: 0
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 4
Specjalne: co rundę trzeba przeładować (tylko shotgun), strzał z obu luf (traktowany jak krótka seria, tylko dla dwururki)
Dostępność: 3

-RKM PK/PKS
Zasięg: 100 metrów
Celność: -1N (1P nóżki)
Skuteczność: +4
Pojemność: 100 (taśma)
Kaliber: 7,62 mm
Przebicie: 2
Zawodność: 2x 1-ka na 3K6
Ukrycie: 5
Specjalne: krótka seria, długa seria, ogień ciągły, nóżki
Dostępność: 2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quba dnia 06:28, 07 07 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:43, 05 07 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Widać fascynację CP2020 i Neuroshimą.
Nie mówię, że to źle. Ale ...
Co do parametrów broni - snajperka ma 30m zasięgu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:49, 05 07 2006
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Właśnie snajperka i 30 m? To chyba żart. Snajperki mają zasięgi rzędu kilkuset metrów(tak mi się w każdym razie wydaje). A chociażby zwykły pistolet - to już powinno mieć tak z min. 60 m(na moje wyczucie, ale specem od militariów to ja nie jestem).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:29, 05 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Ajajajaj mój błąd, to inna wersja zasięgu Very Happy Tutaj za każdą krotność zasięgu (poza perwszą) dostaje sie -1 do Celności Razz
A ogólnie macie jakieś uwagi co do parametrów broni (np. wiecie, że dany model często sięzacina, albo jest diabli precyzyjny, lub nieporęczny, itp.). Wszelkie informacje dodatkowe pozwolą mi na zachowanie realizmu, na tym mi zalezy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:15, 05 07 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Snajperka ze 200m miałaby -6 do trafienia ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:57, 05 07 2006
!_shz
zerkający na systemy

 
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnośląskie / Brzeg Dolny





Pociski 5,45 powodują rozleglejsze obrażenia wewnętrzne od 7,62. Spowodowane
jest to ich budową i właściwościami balistycznymi. Z tego co pamiętam mają za to
słabszą przebijalność (oczywiście wobec pancerzy Smile).
Należałoby jednak się zastanowić czy aż takie wnikanie w problem jest konieczne.

Hmm, a czy można wprowadzić "sloty" lub ich odpowiednik? Np do AK74SU można
załączyć: granatnik podwieszany (tzw: cichy granatnik), tłumik, różne celowniki itd.
Czy możliwe byłoby różnicowanie broni na jedno/kilku slotowe? taka mała propozycja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:41, 05 07 2006
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Zmierzch nie ma być rozwałką w stylu Painkillera - to ma być bardziej mroczne, niż bajeranckie(a te sloty właśnie tak brzmią - i nie jest to komplement). prawda Quba?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:05, 05 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





Tomakon Inc. napisał:
Snajperka ze 200m miałaby -6 do trafienia ?

Tak, jednak 3 tury celowania dają +3, no i przeciwnik nic sie nie spodziewa (brak akcji ofiary, czyli wartość 0).

k2jumper napisał:
Zmierzch nie ma być rozwałką w stylu Painkillera - to ma być bardziej mroczne, niż bajeranckie(a te sloty właśnie tak brzmią - i nie jest to komplement). prawda Quba?

Nie prawda Very Happy dzisiaj prowadziłem sesję, wyszła straszna rozwałka Very Happy
To znaczy nie pisałem o możliwości podczepiania bo ona istnieje w rzeczywistości, ale jak ktoś zdobędzie granatniik, latarkę, celownik laserowy, optyczny to czemu nie?

Możnaby dać pociskowi 7.62 +1 do przebijania, a 5.45 +1 do szoku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:49, 05 07 2006
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Quba napisał:
k2jumper napisał:
Zmierzch nie ma być rozwałką w stylu Painkillera - to ma być bardziej mroczne, niż bajeranckie(a te sloty właśnie tak brzmią - i nie jest to komplement). prawda Quba?

Nie prawda Very Happy dzisiaj prowadziłem sesję, wyszła straszna rozwałka Very Happy
To znaczy nie pisałem o możliwości podczepiania bo ona istnieje w rzeczywistości, ale jak ktoś zdobędzie granatniik, latarkę, celownik laserowy, optyczny to czemu nie?


Ponieważ lubię parafrazować i cytować piosenki:

A miało być tak pięknie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:25, 05 07 2006
!_shz
zerkający na systemy

 
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnośląskie / Brzeg Dolny





Hmmm, napiszę to inaczej - w celu całkowitego wyjaśnienia.
AK74SU (czy też AKS74U w zależności od nazewnictwa) tak samo jak M4 są dostępne w WIELU
wariantach. Warianty ze "slotami" tak jak wersje przystosowane dla leworęcznych należą do
małego odsetka wszystkich egzemplarzy.

Karabiny do których montowane są usprawnienia, należą przeważnie do żołnierzy sił
specjalnych. Czyli widząc (opis MG) grupę wojska wyposażoną np w krótkie kałachy, z
których każdy ma podwieszone co innego - możemy być pewni rychłej śmierci Smile

Propozycja slotów była TYLKO propozycją. Choć Twoja uwaga, k2jumper, jest IMHO słuszna.
Można jednak sloty potraktować inaczej. Jako max podwieszek itp ulepszeń broni.
Gracze, którzy znajdą/nabędą M4, nie zrobią z niego M4a1SOPMOD z 4 gniazdami. Ograniczy
to fantazję graczy. Po prostu zrobić dodatkową rozpiskę, tabelę z wersjami broni i slotami.

Oczywiście, podkreślam, jest to propozycja. Nic więcej.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:51, 05 07 2006
Zegarmistrz
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sanok





Cytat:
Parametry:
1) Zasięg skuteczny: 1 (do 30m), 2 (do 50 m), 3 (do 100m ), 4 (do 200 m), 5 (do 400 m), 6 (do 1km)


Cytat:
Chcę oddać realizm walki,


Nie udało ci się...

Wszystkie te zasięgi (może poza ostatnim) są śmieszne. Z takiego Kałasznikowa wroga można całkiem skutecznie razić na odległość 800 metrów (choć najskuteczniejszy jest przy 300), podobny zasięg ma też RPG. Zasięg podany przez ciebie jako maksymalny - do jednego kilometra - osiąga prawie każda, współczesna broń długa. Nawet niektóre strzelby myśliwskie.

Strzelanie ze snajperki na odległość 200 metrów to pomyłka... To jest donośność angielskich Longbownów, nie broni snajperskiej (chyba, że za broń snajperską uznamy sztucer). We współczesnych armiach jako broni snajperskiej używa się karabinów przeciwsprzętowych, które zostały stworzone po to, żeby razić pojazdy opancerzone (choć na ludzi też się nadają). Mają donośność rzędu paru kilometrów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:53, 05 07 2006
Quba
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa





k2jumper napisał:
Ponieważ lubię parafrazować i cytować piosenki:

A miało być tak pięknie...

Aco masz do rozwałek? Ja uważam, że w RPG znajdzie się miejsce na każdy styl gry i to nawet na jednej sesji.

Ja przeciw slotom nic nie mam, choć uważam je raczej za działkę MG niż podręcznika. Jasne, można napisać w opisie broni, że da sie pod ten typ podczepić różne bajery, ale nie jest to aż tak istotne. Jakbym robił system wyłącznie militarystyczny to pewnie bym się na tym skupił, w obecnej formie wystarczy mi opis paru modeli broni Wink

zegarmistrz napisał:
Nie udało ci się...

Wszystkie te zasięgi (może poza ostatnim) są śmieszne. Z takiego Kałasznikowa wroga można całkiem skutecznie razić na odległość 800 metrów (choć najskuteczniejszy jest przy 300), podobny zasięg ma też RPG. Zasięg podany przez ciebie jako maksymalny - do jednego kilometra - osiąga prawie każda, współczesna broń długa. Nawet niektóre strzelby myśliwskie.

A wiesz co to zasięg skuteczny? Podałem ten zasięg a nie zasięg maksymalny a to spora różnica.

Cytat:
Strzelanie ze snajperki na odległość 200 metrów to pomyłka... To jest donośność angielskich Longbownów, nie broni snajperskiej (chyba, że za broń snajperską uznamy sztucer). We współczesnych armiach jako broni snajperskiej używa się karabinów przeciwsprzętowych, które zostały stworzone po to, żeby razić pojazdy opancerzone (choć na ludzi też się nadają). Mają donośność rzędu paru kilometrów.

Dragunova to snajperka polowa, na wyposażeniu każdej drużyny. Nie ma aż takichg genialych parametrów (takie PSG-1 ma ustawienia na max 600 metrów). Nie wprowadzałem tutaj snajperek przeciwsprzętowych bo po co? Przedstawiona lista to sprzęt, który można najłatwiej dostać w Zmierzchowych realiach. Reszta zależy od MG, jak bardzo chce wprowadzić poszczególne modele, które praktycznie nie występują to jego działka. Poza tym strzały na parę kilometrów to mit, chyba że strzelamy do pojazdu i celujemy w silnik. Ale masz rację nieco przesadziłem z zasięgami, zwiększę je.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[Zmierzch] parametry broni palnej
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin