autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Arch Inverted Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 13:38, 02 10 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Szabel napisał:
Trzymam za Ciebie kciuki, ale porywasz się na duży i trudny projekt. Życzę Ci żeby się powiodło, ale sam bałbym się porwać na coś tak dużego i skomplikowanego.


Większość osób na tym forum chyba się tak porywa. Smile Miejmy nadzieję, że kiedyś wyda to owoce, bo na razie trochę wszystkie zapowiedzi kończą się na zapowiedziach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:56, 02 10 2007
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Racja. Mogę jedynie liczyć na to, że AI będzie gotowe przed Wolsungiem. Wink

A tak serio - nie znam żadnego dużego autorskiego projektu, który nawet posiadając silny zespół przebił się z gotowym produktem szybciej niż w parę lat. Co dopiero więc ze mną, biednym, co w pojedynkę myślę, że mogę zrobić wszystko?

Idzie powoli i powoli będzie szło. Od kiedy jednak mam Forum staram się codziennie dawać choćby jeden nowy element, nową informację, skupiając się na razie na mechanice.

Jeszcze tylko "Moce" i przynajmniej chargen będzie gotowy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:40, 04 10 2007
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Byłbym zapomniał. Dla tych, co lubią przyswajać wiedzę nieco bardziej narratywnie... Oto opowiadanie dziejące się w realiach Arche (na forum literackim). Można chyba podłapać z niego trochę klimatu, i załapać o co chodzi jakby:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:39, 08 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





AI żyje.

A raczej zbiera się do nabrania powietrza po raz pierwszy.

Od ostatniego roku okroiliśmy AI ze wszystkich zbędnych narośli i otrzymaliśmy esencję:

Grę fabularną o pakerach walczących z innymi pakerami w stylu komputerowych mordobić, na tle oryginalnego świata.

Postacie są centrum. Sprawimy że gracze będą customizować swoich Fencerów tak, jak fan szybkich bryk zmienia swój samochód. Liczą się stosunki z innymi Szermierzami, z tajnymi i jawnymi organizacjami, a bardzo często poziom respektu, luzactwo i "znajomość klimatu" danego środowiska rozwiązuje konflikty bez sięgania po moce i broń.

Dungeon crawling dla chętnych, miejsko-tribalny klimacik, opcja save'owania (sic!) postaci dostępna dla wybranych, ogólne pomieszanie "tego-co-lubią-hardkorowi-erpegowcy" z realiami świata.

Reszta pozostała taka sama.

Deadline dla quickstarta .pdf oraz strony systemu: Grudzień 2008.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:05, 08 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Ninetongues napisał:
Od ostatniego roku okroiliśmy AI ze wszystkich zbędnych narośli i otrzymaliśmy esencję:


Jakieś przykłady co wyleciało?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:09, 08 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Właściwie wszystkie niedokończone/niedoprecyzowane pomysły, a także to, co wydłużyłoby niechybnie proces powstawania.

Najważniejsze zmiany:

- Poszedł główny antagonista, choć pojawi się w specjalnym expansion. Na razie skupiamy się na świecie takim, jaki jest. I tak jest ogromna ilość rzeczy do eksploracji, a antagoniści to, jak w prawdziwym świecie: ludzie, którzy mają cele przeciwne do naszych.
Przez to odpadł główny wątek Hack & Slash i tony potworów. Będzie mało walk, raczej 1 na 1 albo małe grupy. Żadnych "Wielkich Wojen". Na apokalipsę będzie trzeba poczekać.

- Zamknęliśmy rooster ras. 7 głównych rodzajów istot, łącznie z podrasami/nacjami mamy 20 i finito. Z opcją stworzenia własnych przez GMa. Oczywiście wspieraną tak przez świat jak i mechanikę.

- Odpadły klasy postaci. Skupiamy się na Szermierzach. Magowie, Adepci, Treeborni, Przybysze, opcja grania zwykłym archejczykiem - to wszystko będzie się na razie tylko przewijało przez system.
Gracze wcielają się w założeniu w Szermierzy. Kropka. Wszystko inne to dozwolony, ciekawy drift, do czasu w odległej przyszłości w której rozwiniemy te opcje.

[To powyższe oznacza, drogi Cravenie, że granie Przybyszami, które o ile pamiętam nie przypadło Ci do gustu na razie odpada.]

- Zamknęliśmy wygląd świata. W sensie: mamy sześć sektorów, dwa bardzo ucywilizowane, trzy "dzikie", do eksplorowania w konkretnych klimatach (śniegi i wiatry, pustynia i dżungla) i jeden "nieznany", czyli z mapką części linii brzegowych, enigmatycznym opisem żyjących tam nacji, i opisem co można tam spotkać, dla GMów lubiących wymyślać własne settingi i kampanie inne od wszystkich.

Mapa polityczna jest już ustalona i trwała.

Odpadło kilka nacji, państw, wszystkie białe plamy zostały wypełnione, oprócz wspomnianego, pozostawionego dla GMów sektora.

Reszta to detale:

- Wyleciało dużo elementów fantasy, np. smoki, które być miały (w innej formie, ale miały)

- Wyleciały bio-przeszczepy dostępne dla wszystkich. Za dużo cyberpunka.

- Wyleciały magiczne komputery.

- Nie ma mechanicznych pojazdów (miały być żyrydwany, i inne takie) oprócz pociągu, który przypomina raczej fortecę na torach.

- System walki został przyspieszony i uproszczony, wyleciało całkiem rzucanie na damage.

- Sztuki walki zostały okroje do kilkunastu (zamiast kilkudziesięciu) i są bardzo prostymi nakładkami na sposób walki danego Szermierza

- Wyleciały "świecące, rozpieprzające wszystko" artefakty. "Magiczny" przedmiot to rzadkość. Liczą się archejczycy i ich zdolności.

- Broń palna pozostaje na niskim poziomie. Żadnych karabinów i wymuskanych giwer.

- Latające statki. Odpadły. Za dużo tego gdzie indziej.

I jeszcze inne, drobniejsze rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:30, 09 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Zajawkowa tapeta:

[link widoczny dla zalogowanych] 1440x900 widescreen, 1,17mb

To moja grafika, czyli jedna z gorszych, jakimi zilustrowany będzie system - nie jestem profesjonalistą.

Prezent dla użytkowników forum "Autorskie".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:00, 11 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Czego chcesz? Fajna tapetka! Łapy precz od poniżania własnej twórczości Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:52, 02 10 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Ave!

magnes napisał:
Miejmy nadzieję, że kiedyś wyda to owoce, bo na razie trochę wszystkie zapowiedzi kończą się na zapowiedziach.


Oto teaser do Arch Inverted. 32 strony zajawek i konkretnych informacji na temat gierki.

Uwaga! To wersja "alfa", przed profesjonalną korektą. Można więc natrafić na jakieś babole językowe, czy inne paskudztwa. To wersja gorąca i prosto z pieca, specjalnie, i tylko i wyłącznie dla użytkowników forum "Autorskie".
Oficjalny fandomowy news pojawi się, kiedy wszystko będzie zapięte na ostatni guzik.

[link widoczny dla zalogowanych] - pliczek na rapidshare


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:24, 03 10 2008
Nimsarn
pożeracz systemów

 
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z buszu!





Pierwsze spojrzenie... Auuuć Ninetongues to bolało...
Wielki szacunek za szatę graficzną - pakować się, czy nie - that is the question...
Mechanika wydaje się grywalna - jak wspomniałem to pobieżne spojrzenie na krytykę przyjdzie czas później (pewnie jak znów zacznę rozróżniać kolory Very Happy ).
Na obecnym stopniu lektury nie jestem w stanie określić czyś utrafił me gusta. Ale że to projekt świeży czuję wszystkimi sześcioma zmysłami.

Jak zdążycie do Halloween to Klanarchia będzie miała nie lichą konkurencję.

Jeszcze raz gratuluję - jeszcze się odezwę (jak wstanę Mr. Green)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:35, 05 10 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Błędy - są Smile. I to jeśli nawet ja widzę gramatykę, to znaczy, że musi być naprawdę źle Very Happy Ja wiem, że ostrzegałeś ale mimo tego muszę wspomnieć.

Zapowiedzi, zapowiedzi - wiem, że wspominałem o tym już nie raz ale będę powtarzał - prezentować, a nie obiecywać. Jeśli coś jest dobre i oryginalne to samo się obroni. Wmawianie, jakie to coś będzie super i totalnie nowe może wywołać wręcz odwrotną reakcję. Oddzielmy teaser od materiału propagandowego Very Happy
Szczególnie, że już wcześniej znałem Arch-Inverted i wiem, że może się obronić.

Gra komputerowa - z jednej strony fajny kierunek, ale nie wiem czy nie przesadzony, tzn mam wrażenie, że gra ogranicza się do napierdalania jeden na jeden w stylu arcade. Potencjalnie zostawi to niedosyt Smile Na szczęście po ~10 stronie jest już lepiej.

Grafika - jak zwykle bardzo estetycznie, ciekawy pomysł z panoramiczną stroną (czy tak ma wyglądać też docelowo?). Duży duży plus bo nieźle się czyta.

Archegrafia - myślę, że jak ktoś nie zna AI to najmiodniejszy fragment. Z czepialstwa powiem, że nie pasi mi podział na sektory jako "otoczenie miejca gdzie szprycha wchodzi w ziemię". Plus rysunek w postaci kółeczka - nijak w ten sposób się nie podzieli sfery. Można by zrobić 6 trójkątów - czyli każdy fragment pomiędzy trzema szprychami.

Rasy - jak zawsze przeraża mnie nieprawdopodobna ilość dziwacznych nazw, które powinien zapamiętać gracz i MG, żeby nie zerkać co chwilę w podręcznik. Duży cios dla grywalności.

Mechanika - trochę za mało, żeby ocenić, a dawnych materiałów już nie pamiętam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:47, 05 10 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Craven napisał:
Grafika - jak zwykle bardzo estetycznie, ciekawy pomysł z panoramiczną stroną (czy tak ma wyglądać też docelowo?). Duży duży plus bo nieźle się czyta.


Zależy jak masz obrócony monitor. Ja mam do czytania pionowo (pivot), więc wolę pionowe strony A4. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magnes dnia 15:47, 05 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:40, 05 10 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Wrzuci ktoś gdzieś poza rapidem (np. na sendspace)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szabel dnia 16:50, 05 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:16, 05 10 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





Sendspace: [link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo proszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:51, 06 10 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Dzięki 9. Zapoznam się najszybciej jak będę mógł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arch Inverted
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin