autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Golem RPG Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Golem RPG
PostWysłany: 22:34, 20 09 2006
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Witam wszystkich:
Mam niewątpliwą przyjemność zaprezentować wersje demo systemu "Golem RPG" (http://www.golem.rpg.aplus.pl) System jest jeszcze w fazie tworzenia - jednak napisaliśmy wystarczająco by można było rozegrać w nim pierwsze sesje.
Głównym założeniem systemu było połączenie światów SF z magicznymi aspektami znanymi z fantasty wszystko z rdzawą posypką postapokalipsy po upadku ludzkości.
Zapraszam do zapoznania się z grą i proszę o konstruktywną krytykę, rady czy komentarze. Oraz przypominam, że to tylko demo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:46, 20 09 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Demo demem, ale mi przykładowo wygodniej czyta się z PDF. Czy planujecie demówkę w takiej właśnie formie?

Blurb zamieszczony na stronie głównej jest jakiś pokićkany i nie za bardzo coś z niego rozumiem. Może przydałoby się odpowiedzenie na power19, żeby potencjalny właźca na stronę wiedział o co chodzi z tym całym Golemem?

W więcej na temat samej treści - nie warsztatu - napiszę jutro, jak podczytam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:34, 21 09 2006
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Solfar Jak to się ma do tego: [link widoczny dla zalogowanych] ?

Chciałbym ewentualnie odkonać poprawek w spisie PLAUT...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:12, 22 09 2006
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Cytat:
Demo demem, ale mi przykładowo wygodniej czyta się z PDF. Czy planujecie demówkę w takiej właśnie formie?

Tak ale patrzać realnie będzie to dopiero pewno na święta.

Co do power19. Nie jestem zbytnim entuzjastą owego systemu pytań prezentujących gre, stąd wynika aktualny brak takiego rozpisania systemu. Chociaż pewnie w ciągu paru dni postaram się o to. Nie obiecuje niczego jednak.

Cytat:
Solfar Jak to się ma do tego: [link widoczny dla zalogowanych] ?

Chciałbym ewentualnie odkonać poprawek w spisie PLAUT...

Link który podałeś jest starą wersją strony. Która z różnych przyczyn ciągle wisi na serwerze (lenistwo).

Aktualna jest ta, którą podałem w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:29, 22 09 2006
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Poprawiłem w PLAUT. Proponuję też poprawić przekierowane na prv.pl. Nadal wskazuje na starą stronę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:03, 22 09 2006
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Cytat:
Poprawiłem w PLAUT. Proponuję też poprawić przekierowane na prv.pl. Nadal wskazuje na starą stronę.

Dzięki Smile Moje niedopatrzenie. Zapomniałem pofatygować się by kliknąć na link potwierdzający na prv Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:38, 22 09 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Co do power19. Nie jestem zbytnim entuzjastą owego systemu pytań prezentujących gre, stąd wynika aktualny brak takiego rozpisania systemu. Chociaż pewnie w ciągu paru dni postaram się o to. Nie obiecuje niczego jednak.

Gwarantuję, że power pozwala wykrystalizować niektóre kwestie dotyczące samego systemu i na dodatek pozwala fajnie zaprezentować swoje pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:50, 04 09 2007
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Hej Smile
Jakiś czas temu ponownie ruszyły prace na nad systemem i po paru miesiącach ponownie ruszamy z systemem w świat Wink

Opracowaliśmy nawet mały 7 stronnicowy pdf zawierający podstawowe informacje o systemie: wstęp do świata i mechaniki. Pdf co prawda przedstawia system w dosc tradycyjny-mainstemowy sposób (czyli głównie świat, ot taki z nas beton Razz), ale jeśli forumowicze wykaża zainteresowanie grą chętnie udostępnimy inne informacje Smile

Dostępny on jest na stronie systemu: golemrpg.erpg.pl (admini rpg.aplus.pl zafundowali sobie domenke i lepszy serwer na czym i my skorzystaliśmy Smile)

Cytat:
Gwarantuję, że power pozwala wykrystalizować niektóre kwestie dotyczące samego systemu i na dodatek pozwala fajnie zaprezentować swoje pomysły.

Powtarzam, że nie jestem fanem tego rozwiązania stąd ciągle brak p19 Wink Owszem p19 jest przydatne dla twórców, ale do prezentowania systemu imho już nie jest najlepsze. Tak, wiem mam opóżnienie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:21, 06 09 2007
Farvus
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk





Przejrzałem pdfa i naprawdę fajnie wyszło. Czekam na pełną wersję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:51, 06 09 2007
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





A ja mam całkiem odmienne wrażenia, a bardzo się starałem być pozytywnym.


Na pierwszy rzut oka wygląda to tak, jakby ktoś z całkiem fajnego konceptu (magia + zaawansowana technologia + podbój kosmosu) wysysał na siłę całą zabawę, by tylko doturlać się do mroczno-błotnisto-nijakiej konwencji.


1. Magia, gdzie jest magia ...

Początkowy blurb obiecuje świat, którego podstawą jest przemyślne połączenie technologii i magii. Rrright, tylko o magii jest całe pół strony (potem gdzieś sobie znika), a teraźniejsza sytuacja straszliwie zasysa, bo wszelkie osiągnięcia magiotechniki poszły z dymem (i z powrotem do motyki i słońca). Na wszelki wypadek, gdyby ktoś był na tyle szalony by bawić się w czarodzieja, to wypalamy mu dusze i puff, reload postaci.
Co jest dziwne, bo przecież w Golemowym świecie życie jest tanie a sprzęt odwrotnie, skoro więc żołnierze giną bez mrugnięcia, czemu magowie mają problemy z robieniem za wioskowy reaktor.


2. Mydło w wannie historii ...

Storyline jest straaasznie naciągany.

- W jaki sposób koloniści ogołacają całkowicie planetę ze wszelkich złóż i etc. w ciągu kilku lat ? Co oni robią z tym całym złomem który wywiercili ? Przecież kryzys paliwowo-energetyczny rozwiązuje magia ...

- Ziemia, przeludnienie i narzekania na emigracje, ale co tam, wyhodujmy sobie podrasę coby nas więcej było ...

- Na Eden dotarły ziemskie niedobitki, i od kopa zaczynają prać się o planetę. Err, planeta to jest takie wielkie bydlę, gdzie starczy miejsca na setkę różnogatunkowych państw. Ba, sam dojazd na drugą stronę planety (by naprać byłych ciemiężycieli/niewolników) musi wyglądać ciekawie, skoro głównym środkiem transportu jest podboostowana trzoda chlewna ...


3. Zabieram zabawki i won z piaskownicy ...

Magia - mwahaha, większość magów wyginęła, większość sekretów została zapomniana, a na wszelki wypadek twoja dusza będzie się smażyć w piekle.

Technologia - mwahaha, zapomnijcie o podróżach kosmicznych, zapomnijcie o zaawansowanej technologii. Jest jedna planeta, nikt nie ma pojęcia jak wybudować coś większego od stodoły, a zamiast latających samochodów są genetycznie impregnowane fyfnale.

Mechy - mwahaha, nie ma paliwa, nie ma amunicji, nie opłaca się ich odpalać, a i tak nie będą działać bo dawne sekrety yaddayadda i trzeba być wybrańcem.

Kolektyw - mwahaha, na wszelki wypadek gdyby ktoś miał czelność dobrze się bawić w golemowym świecie, mamy zabawkę w stylu "Rocks fall, everybody dies!", bać się!




Ale to tak na pierwszy rzut oka Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 01:10, 07 09 2007
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Cytat:
Na pierwszy rzut oka wygląda to tak, jakby ktoś z całkiem fajnego konceptu (magia + zaawansowana technologia + podbój kosmosu) wysysał na siłę całą zabawę, by tylko doturlać się do mroczno-błotnisto-nijakiej konwencji.

Zaiste ssawki z nas Wink

Cytat:
Rrright, tylko o magii jest całe pół strony (potem gdzieś sobie znika)

W sumie też obawiałem się, że wstęp za mało mówi o magii, wiec jest to do przemyślenia w następnych wersjach. Nie chcemy we wstępie tłumaczyć całej zawiłości magii, a jednocześnie nie chcemy mówić zbyt mało.

Cytat:
a teraźniejsza sytuacja straszliwie zasysa, bo wszelkie osiągnięcia magiotechniki poszły z dymem (i z powrotem do motyki i słońca). Na wszelki wypadek, gdyby ktoś był na tyle szalony by bawić się w czarodzieja, to wypalamy mu dusze i puff, reload postaci.

Wyciągasz dalekosiężne wnioski. Wcale nie poszły, a granie magiem wcale nie oznacza reloadu od razu. Zapewniam Smile

Cytat:
Storyline jest straaasznie naciągany.

Po prawdzie jak w każdej grze Smile Jestem studentem historii i mogę cię zapewnić, że każdy świat stworzony na potrzeby gry można w jakiś sposób podważyć i zaleście przy tym drugiego studenta historii, który stwierdzi, że to jednak jak najbardziej możliwe. Potem znaleźć trzeciego, który potwierdzi wersje pierwszego i czwartego, który stanie za drugim itd. Smile
Jestem fanem twierdzenia, że świat nie musi być, ani spójny, ani logiczny niech tylko spełnia swoją rolę.

Cytat:
- W jaki sposób koloniści ogołacają całkowicie planetę ze wszelkich złóż i etc. w ciągu kilku lat ? Co oni robią z tym całym złomem który wywiercili ? Przecież kryzys paliwowo-energetyczny rozwiązuje magia ...

A czy to tak naprawdę ważne? Smile Mogą i już, technologia w tamtym czasie na to pozwalała.

Cytat:
- Ziemia, przeludnienie i narzekania na emigracje, ale co tam, wyhodujmy sobie podrasę coby nas więcej było ...

Wszelkiego rodzaju eugenika jest czymś, co towarzyszy nam od zawsze. Trochę na siłę się czepiasz Wink

Cytat:
- Na Eden dotarły ziemskie niedobitki, i od kopa zaczynają prać się o planetę. Err, planeta to jest takie wielkie bydlę, gdzie starczy miejsca na setkę różnogatunkowych państw. Ba, sam dojazd na drugą stronę planety (by naprać byłych ciemiężycieli/niewolników) musi wyglądać ciekawie, skoro głównym środkiem transportu jest podboostowana trzoda chlewna ...

Sprecyzuj, czego konkretnie się czepiasz?

Cytat:
3. Zabieram zabawki i won z piaskownicy ...

Możliwe, że demo przedstawia zbyt pesymistyczną wizje świata... no bo wiesz... jest to element konwencji? Smile

Demo nie zawiera informacji o postaciach graczy, wiec można odniesc takie, a nie inne wrażenie. Głównym założeniem jednak jest konfrontacja postaci graczy z tą jak to określiłeś "mroczno-błotnisto-nijakiej" (A na Edenie w sumie specjalnie wiele błota nie ma Wink) konwencją. I wcale nie polega na udupianiu ich, tak jak reszty świata.

Cytat:
Ale to tak na pierwszy rzut oka Wink

Gry wszelkiego rodzaju mają to do siebie, że wszystkim nie muszą się podobać, więc raczej nie będę się kajał, że tobie nasza wizja nie przypadłą do gustu.
Myślę, że twoje negatywne podejście wyszło głównie z faktu, że spodziewałeś się czego innego po początkowym koncepcie.

Dzięki jednak za komentarz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:23, 07 09 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





"każdy świat stworzony na potrzeby gry można w jakiś sposób podważyć" - dobrze jednak, jeśli trzeba się wysilić. Zresztą żeby uniknąć możliwości podważenie trzeba tak ułożyć świat, żeby do podważenia jego logiki trzeba było użyć informacji, których opis świata nie dostarcza. Przykład ze Star Treka: teleporter żeby działać musi jakoś kopiować stany kwantowe. Jak to jest robione? Za pomocą odpowiedniego urządzenia. Jak ono działa? (tutaj cytat od twórcy koncepcji) "Bardzo dobrze, dziękuję". Czyli nie da się podważyć, bo trzeba by wykaząć, że takie urządzenie nie może istnieć. Gdyby nie było wspomniane, podważenie byłoby prostsze - wystarczyło powiedzieć: "koleś, to ci nie zadziała, co ze stanami kwantowymi?".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:03, 07 09 2007
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





SolFar napisał:
W sumie też obawiałem się, że wstęp za mało mówi o magii, wiec jest to do przemyślenia w następnych wersjach. Nie chcemy we wstępie tłumaczyć całej zawiłości magii, a jednocześnie nie chcemy mówić zbyt mało.


Well, niby magia jest podstawą całego systemu, głównym źródłem zasilania w Starym Świecie, elementem umożliwiającym tworzenie rzeczy wprost niemożliwych ...
Ale kilka stron później dowiadujemy się, że sorry, teraz wszyscy szukają alternatywy dla magii, bez solidnej przyczyny. Co jest dziwne, bo przecież magia jest tania, ekologiczna i wymaga tylko wyszkolonego personelu. Ki diabeł ?

Cytat:
Po prawdzie jak w każdej grze Smile Jestem studentem historii i mogę cię zapewnić, że każdy świat stworzony na potrzeby gry można w jakiś sposób podważyć (...) Jestem fanem twierdzenia, że świat nie musi być, ani spójny, ani logiczny niech tylko spełnia swoją rolę.


Heh, jeżeli w demie systemu sześć na siedem stron to traktat historyczny, znaczy przeszłość jest dosyć ważna i powinna czołgać się tunelem logiki. Inne systemy załatwiają takie sprawy znacznie ekonomiczniej, pozostawiając mniej miejsca na logiczne bomby.
Czemu nie napisać "odkryliśmy magię, skolonizowaliśmy kosmos, naklepały nam ufoludki, a teraz nasze życie zasysa na tej bezbłotnistej planecie, bez czarów i statków kosmicznych." - szybciej, krócej i więcej miejsca zostaje na tłumaczenie magicznych zawiłości Wink

Cytat:
Cytat:
- Ziemia, przeludnienie i narzekania na emigracje, ale co tam, wyhodujmy sobie podrasę coby nas więcej było ...

Wszelkiego rodzaju eugenika jest czymś, co towarzyszy nam od zawsze. Trochę na siłę się czepiasz Wink


Bo hodowla podręcznych supermanów to pójście na łatwizne Wink . Zamiast kombinować jakieś ciekawe konflikty, wygodniej jest wpakować do świata genetycznych Spartakusów, którzy oczywiście są Chaotic-Evil i nie lubią reszty społeczeństwa bo "dawno dawno temu, mój pradziad twojemu pradziadowi ...".

Cytat:
Cytat:
- Na Eden dotarły ziemskie niedobitki, i od kopa zaczynają prać się o planetę. Err, planeta to jest takie wielkie bydlę, gdzie starczy miejsca na setkę różnogatunkowych państw. Ba, sam dojazd na drugą stronę planety (by naprać byłych ciemiężycieli/niewolników) musi wyglądać ciekawie, skoro głównym środkiem transportu jest podboostowana trzoda chlewna ...

Sprecyzuj, czego konkretnie się czepiasz?


Jako główną przyczynę walk o Eden podałeś terytorialne zapędy (bo planet takich jak Ziemia jest niewiele). Dziwne, bo przed Pogromem wszyscy mieścili się na jednej Ziemi i nie było problemu. Ba, atak ufoludków wyciął w pień większość ludzkości, więc miejsca powinno starczyć dla każdego.
Dodatkowo (zakładająć iż różne grupy nie lądowały w tym samym miejscu), duże odległości i kiepski transport tym bardziej powinny ostudzić wszelkie globalne konflikty i wojny "o planetę".

Cytat:
Możliwe, że demo przedstawia zbyt pesymistyczną wizje świata... no bo wiesz... jest to element konwencji? Smile


Ok, oddaje honor, w konwencje "nasze życie zasysa i zero nadziei na lepsze jutro" trafiacie idealnie Wink

Cytat:
Gry wszelkiego rodzaju mają to do siebie, że wszystkim nie muszą się podobać, więc raczej nie będę się kajał, że tobie nasza wizja nie przypadłą do gustu.
Myślę, że twoje negatywne podejście wyszło głównie z faktu, że spodziewałeś się czego innego po początkowym koncepcie.


Ja tylko staram się pomóc niekonstruktywną krytyką Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:52, 07 09 2007
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Cytat:
"każdy świat stworzony na potrzeby gry można w jakiś sposób podważyć" - dobrze jednak, jeśli trzeba się wysilić. Zresztą żeby uniknąć możliwości podważenie trzeba tak ułożyć świat, żeby do podważenia jego logiki trzeba było użyć informacji, których opis świata nie dostarcza. Przykład ze Star Treka: teleporter żeby działać musi jakoś kopiować stany kwantowe. Jak to jest robione? Za pomocą odpowiedniego urządzenia. Jak ono działa? (tutaj cytat od twórcy koncepcji) "Bardzo dobrze, dziękuję". Czyli nie da się podważyć, bo trzeba by wykaząć, że takie urządzenie nie może istnieć. Gdyby nie było wspomniane, podważenie byłoby prostsze - wystarczyło powiedzieć: "koleś, to ci nie zadziała, co ze stanami kwantowymi?".

Akurat chodziło mi o czepianie się założen storylini (tak spalszczam sobie Wink).

Cytat:
Co jest dziwne, bo przecież magia jest tania, ekologiczna i wymaga tylko wyszkolonego personelu. Ki diabeł ?

Nie nie jest. A pdfie wyrażnie pisze, że to żrodło do zasilania największych i najpotężniejszych maszyn. Jednym z założeń magii w świecie gry jest, fatk, że ludzie nigdy do końca jej nie opanowali. Stąd właśnie wypalanie, czy używanie alternatywnych żródeł energii.

Cytat:
Heh, jeżeli w demie systemu sześć na siedem stron to traktat historyczny, znaczy przeszłość jest dosyć ważna i powinna czołgać się tunelem logiki. Inne systemy załatwiają takie sprawy znacznie ekonomiczniej, pozostawiając mniej miejsca na logiczne bomby.
Czemu nie napisać "odkryliśmy magię, skolonizowaliśmy kosmos, naklepały nam ufoludki, a teraz nasze życie zasysa na tej bezbłotnistej planecie, bez czarów i statków kosmicznych." - szybciej, krócej i więcej miejsca zostaje na tłumaczenie magicznych zawiłości

Nie będę się o to kłócił Smile Kwestia gustu i podejścia Smile

Cytat:
Bo hodowla podręcznych supermanów to pójście na łatwizne . Zamiast kombinować jakieś ciekawe konflikty, wygodniej jest wpakować do świata genetycznych Spartakusów, którzy oczywiście są Chaotic-Evil i nie lubią reszty społeczeństwa bo "dawno dawno temu, mój pradziad twojemu pradziadowi ...".

Po prostu napisz, że Ci sie nie podoba Smile

Cytat:
Jako główną przyczynę walk o Eden podałeś terytorialne zapędy (bo planet takich jak Ziemia jest niewiele). Dziwne, bo przed Pogromem wszyscy mieścili się na jednej Ziemi i nie było problemu. Ba, atak ufoludków wyciął w pień większość ludzkości, więc miejsca powinno starczyć dla każdego.
Dodatkowo (zakładająć iż różne grupy nie lądowały w tym samym miejscu), duże odległości i kiepski transport tym bardziej powinny ostudzić wszelkie globalne konflikty i wojny "o planetę".

Hmm, skoro tak to odebrałeś, pewnie odłożymy to do rzeczy do przemyślenia w póżniejszej wersji. Ludzie nie mieścili się, gdzieś w demie pisze, że rozprzestrzenili się po kosmosie jak szarancza.

Cytat:
Ok, oddaje honor, w konwencje "nasze życie zasysa i zero nadziei na lepsze jutro" trafiacie idealnie

Odpowiem tak: Nie mi się kłócic, czy popełniasz nadinterpretacje, czy nie. Jednak nawet gdyby taka konwencja była, to coś złego? Wink Może chcemy zrobic, gre dla wodziarzy w kosmosie? :>

Kod:
Ja tylko staram się pomóc niekonstruktywną krytyką ;)

W ostatnim poście w stosunku do poprzedniego była tyc bardziej konstruktywna Wink

W każdym razie dzięki za komaentarze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:56, 17 09 2007
Farvus
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk





cactusse napisał:
- W jaki sposób koloniści ogołacają całkowicie planetę ze wszelkich złóż i etc. w ciągu kilku lat ?


Moja szybka interpretacja w formie graficznej. Jak widać da się. Wystarczy odpowiedni concept art Smile.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Golem RPG
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin