autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> Design Challenge? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Którą z poniższych metod przypisania pomysłów uczestnikom preferujesz?
Kto pierwszy ten lepszy
27%
 27%  [ 3 ]
Losowanie
54%
 54%  [ 6 ]
Losowanie z zamianami
18%
 18%  [ 2 ]
Losowanie z ograniczonymi zamianami(1 uczestnik może brać udział w jednej zamianie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 11

PostWysłany: 00:50, 02 03 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





beacon napisał:
Ja mam pomysł na ciekawą grę o ludziach sprzężonych z mechami. Jak mi nie zaklepiecie to napiszę ;p Ale nie chcę pisać gry na żaden z pozostałych tematów, więc nie wiem co mam zrobić...


Jako piąta osoba osoba masz największe szanse na zaklepanie właściwego tematu Wink

Ja, zapewne ze względu na moją niską forumową częstotliwość wyląduje jako ostatnia ofiara z tematem Shakarasa (blee Wink ). Cóż, liczy się wyzwanie ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:59, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Jako piąta osoba osoba masz największe szanse na zaklepanie właściwego tematu

Co niecnie uczyniłem ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:58, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Ehh, bea, postaraj się z tymi mechami, bo jak nie, to osobiście Cię oskalpuję Razz.

Od razu Szabelowi mówiłem, że mi się narazie jego zajawka najbardziej podoba i że mogę coś z różnymi motywami z Vision of Escaflowne (zarówno kreskówką jak i filmem) zakręcić^^. No, ale kto pierwszy ten lepszy. Jak się człowiek uprze, to wszędzie mechy wciśnie, zwłaszcza, że zajawka, którą zaraz zaklepię jest w miarę ogólna.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:35, 02 03 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





Ja tam zaklepalem Behirowe jaszczurki, rogate elfy i kicikici Very Happy hahahaha zobaczymy co z tego wyjdzie ;> jak narazie mam pomysl na tych gwiezdnych piratow ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:41, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Jako, że trzeba się trzymać trzech, to możesz jaszczury, kociaki i barano-elfy spokojnie wywalić. Przepraszam, że mój pomysł taki mało oryginalny, ale myślę, że coś z niego wyciśniesz^^.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:48, 02 03 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





Behir mi sie bardzo podoba Smile A te trzy rasy bardzo mi sie podobaja ;> juz wiem co i jak tylko napisac to teraz trza Very Happy

I podobaja mi sie wszystkie 5 punktow Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shakaras dnia 11:48, 02 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:53, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





I jak tam idzie, już coś macie? Ja miałem pierwsze pomysły jeszcze zanim zaklepałem zestaw, dlatego prace wrą! Setting, który stanowi mało znaczącą część gry, już prawie skończony.

Mechanika jest jeszcze w fazie projektowania, chociaż główny jej zamysł już się wykrystalizował. Może zniechęcę niektórych z Was, ale gra nie będzie stawiała zbyt wielkiego nacisku na maksowanie mecha i dokupowanie mu jakichś wymyślnych bajerków. Będzie koncentrowała się na ostatnim punkcie mojego zestawu, czyli napędzaniu ich siłą ludzkiej woli. To będzie gra o wyborach, o poświęceniu i o walce o wolność. A wszystko to pachnie anime, lovecraftem i takimi tam ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:25, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Narazie rozpisuję sobie punkty i staram je do siebie spójnie dopasować. Nie wiem na ile opisywać świat, a na ile pozostawić to w gestii graczy. Jako, że to raczej płaszczyzny połączone wielością Bram, to pewnie opiszę tylko kilka i wynikający z reinkarnacji "respawn point" Wink. Od razu zaznaczam, że tutaj reinkarnacja nie oznacza odrodzenia ponownie w innym ciele^^.

Co do mechaniki, tutaj pewnie będę bardzo kombinował. Będę musiał napisać mechanikę odnośnie przeznaczenia i rozgrywania ostatniej, najważniejszej w grze sceny. Istnieje prawdopodobieństwo wywalenia z gry MG, ale nad tym muszę się zastanowić^^.

beacon napisał:
Mechanika jest jeszcze w fazie projektowania, chociaż główny jej zamysł już się wykrystalizował. Może zniechęcę niektórych z Was, ale gra nie będzie stawiała zbyt wielkiego nacisku na maksowanie mecha i dokupowanie mu jakichś wymyślnych bajerków. Będzie koncentrowała się na ostatnim punkcie mojego zestawu, czyli napędzaniu ich siłą ludzkiej woli. To będzie gra o wyborach, o poświęceniu i o walce o wolność. A wszystko to pachnie anime, lovecraftem i takimi tam ;p


Jak dla mnie, to po konstruowaniu mecha może się on nawet wcale nie rozwijać Razz. Ah, nie wiem, czy oglądałeś/ czytałeś VoE, ale tam był motyw, że Van był do tego stopnia "zsynchronizowany" z Escaflowne, że dzielił z nim "rany". Chyba nie muszę mówić, jak potępieńczo się darł, kiedy Escaflowne był w naprawie i traktowali go szlifierką, prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:55, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Jak tak przeglądam coś o Escaflowne w internecie to stwierdza, że chyba oglądałem to będąc dzieckiem w telewizji w jakimś paśmie japońskich kreskówek dla dzieciaków. Nie mam pewności czy to to, ale pamiętam dobrze wielkie roboty i sprzęganie się pilota z maszyną. Ale nie, Escaflowne wydano w 2004, a ja oglądałem to gdzieś w okolicach 1995 roku. Więc to nie to ;p

U mnie to wszystko będzie bardziej mroczniackie, ale narzędzi do rozgrywania scen akcji nie zabraknie. Tylko nie będzie minimaksowania mecha, bo to rozmyłoby ogólny premise gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:27, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Ekhm: Escaflowne wyszło w 1996 roku w Japonii, u nas na Hyperze pojawiało się, jeśli dobrze pamiętam, kiedy miałem 8 lub 9 lat Wink. W VoE mechy nie były wcale takie wielkie, w porównaniu do mechów z na przykład Gundam Wing Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:54, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Faktycznie, to ostatni odcinek poleciał w 2004. Ale ja nie miałem Hypera, oglądałem coś z takimi wielkimi robotami na Polonii 1 albo na jakimś RTLu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:03, 02 03 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





Ja skupiam sie glownie na opisie swiata, mechanike wezme Q10. Rasy maja juz nazwy - Wyrmy - smokowaci, Sai to kotowaci(sorry tylko lwoglowi beda Razz), a Elfy, czy tam Alpy to no coz, sam Behir napisal ze to maja byc elfy z baranimy rogami Very Happy ale dalem im cztery rece Wink Gwiezdni Piraci tez obcykani.
Na poczatku rozpisalem zreszta planety w ukladzie solarnym, teraz zaludniam, kolonizuje i wymyslam Wink. Wymyslilem Wielkich Graczy, czyli mocarstwa. I zaczynam to sklejac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:43, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





beacon napisał:
Faktycznie, to ostatni odcinek poleciał w 2004. Ale ja nie miałem Hypera, oglądałem coś z takimi wielkimi robotami na Polonii 1 albo na jakimś RTLu.


To może wyjaśniać, czemu w niektórych miejscach odcinków jest 25, a nie 26 Wink. No i to wyjaśnia, czemu jak byłem mały nie widziałem ostatniego odcinka^^ (w 2000 miałem 8 lat, w 2004 12, ale wtedy już nie miałem Hypera).

A wracając do głównego tematu, to według Szabela wychodzi mi indiaństwo Wink. W każdym razie już mam pomysł na to, co będą robić gracze i w kogo się wcielą oraz zręby świata^^.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:01, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Behir, łoł, jesteś ode mnie młodszy ;p a to w internetowo-erpegowym światku rzadka sprawa ;p Ja jestem chwalebny '89 ;p

Ja też w sumie piszę indie, ale lajtowe.

Shakaras - Twój pomysł do mnie nie mówi, ale Forumowicze znają już chyba moje cyniczne preferencje i stosunek do q10 ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:17, 02 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Ja mam koncept do wyciągnięcia ze świata, trochę "poprzekręcam" z pomysłu Shakarasa i aż dwa elementy pominę. Mechanicznie się waham, ale pewnie będzie wariacja na temat InSpecters.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Design Challenge?
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin