autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> Design Challenge? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Którą z poniższych metod przypisania pomysłów uczestnikom preferujesz?
Kto pierwszy ten lepszy
27%
 27%  [ 3 ]
Losowanie
54%
 54%  [ 6 ]
Losowanie z zamianami
18%
 18%  [ 2 ]
Losowanie z ograniczonymi zamianami(1 uczestnik może brać udział w jednej zamianie)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 11

PostWysłany: 20:33, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
wariacja na temat InSpecters

Jakoś nieambitnie, może spróbuj coś swojego jednak?

Jestem za zakazem używania gotowych mechanik następnym razem. To jest passe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:43, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Bea, siedzisz na IE! dłużej niż ta, więc powinieneś zobaczyć ile różnych gier może wyjść nawet z tego samego moda do IS^^.

Ale co do zakazu, to się przychylam. W sumie to nawet jak się człowiek wzoruje na gotowej mechanice, ale ją upraszcza to lepiej, niż korzystanie z gotowców Wink.

Edit: Właściwie to już wiem, że ta gra będzie eksperymentem. Spróbuję w nim ograniczyć rolę MG do niezbędnego minimum. Trochę się będę męczył z mechaniką, żeby to do tego modelu gry dopasować, zwłaszcza, że kilka rzeczy bardzo chcę rozwiazać mechanicznie, a nie mam na to narazie pomysłu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Behir dnia 21:02, 02 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:21, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Bea, siedzisz na IE! dłużej niż ta, więc powinieneś zobaczyć ile różnych gier może wyjść nawet z tego samego moda do IS

Owszem, wiem o tym. Ale to nie zmienia faktu, że mod do InSpectres nie jest w pełni własną grą. Może i jakościowo będzie to lepsze niż gry napisanej od podstaw, na której testowanie nie ma zwyczajnie czasu w ciągu tygodnia, ale nie będzie to gra w pełni autorska. Więc nie spełnia, według mojego pojmowania definicji, warunku bycia "autorką w tydzień". Ot co.

Cytat:
Spróbuję w nim ograniczyć rolę MG do niezbędnego minimum

Ale niech ten MG też ma coś do roboty, bo inaczej się będzie nudził. Bo jak ma tylko liczyć, czy szóstka to więcej niż pięć to raczej będzie na straconej pozycji pomimo faktu, że zdejmiesz mu z barków odpowiedzialność za historię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:32, 02 03 2008
Behir
pożeracz systemów

 
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Prawdopodobnie nawet na temat Nibywyzwania napiszę notkę na polterbloga (dzień bez autoreklamy to dzień stracony Wink ), w którym rozwinę chociaż trochę to co teraz tutaj napiszę: Planuję sprowadzić MG do tego, kto opisuje otoczenie i gra antagonistami (odebrać mu wszechwładzę i zostawić te wymienione cechy), a graczom dać w łapki jakie sceny chcą mieć teraz. To znaczy, w jakiejś kolejności gracze mówią jaką zamawiają scenę, a MG opisuje. Może wliczymy MG w poczet graczy i też będzie sam mógł zdecydować raz na x razy jaka teraz będzie scena^^?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:05, 02 03 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





beacon napisał:

Shakaras - Twój pomysł do mnie nie mówi, ale Forumowicze znają już chyba moje cyniczne preferencje i stosunek do q10 ;p


Mechanika jak mechanika Wink watpie zebym mial czas na wymyslanie osobno mechaniki. A czasu jest malo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:29, 02 03 2008
Arioch
zerkający na systemy

 
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3





...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arioch dnia 15:24, 10 11 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:19, 02 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Wiem o tym, Arioch ;p Ale mod to nie jest pełnoprawna autorka według mnie.

Ja klepię swoją grę, opisałem właśnie strukturę rozgrywki i się zastanawiam co na to powiecie. Sam mam pewne wątpliwości co do tego, jak to może wyglądać w praktyce, ale zupełnie nie mam czasu na test ;p Jeśli moja gra okaże się niegrywalne, to potraktujcie ją chociaż jako pewien pomysł i moją pierwszą próbę napisania story game Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:04, 05 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Usunąłem poprzedni swój post, bo był w sumie o niczym, a tu chciałem ożywić dyskusję. Będzie o mojej grze. Dzisiaj na zastępstwie z historii wykrystalizowała mi się wizja mechaniki - skrzyżowanie dwóch indiaństw z własnymi elementami(szczegółów na ten temat nie zdradzę, ale jedna jest z Autorskich, a drugą chętnie się moduje na Indie Explosion!).

BG będą tytułowymi Szwoleżerami, wykonującymi misje które wszystkie inne oddziały napoleona Franciszka XV(tak, napoleon z małej bo to tytuł monarszy ^^) uznały za niewykonalne. Rzecz w tym, że każda taka misja okaże się mieć drugie moralne dno. Graczom przyjdzie wybrać między rangą w organizacji, a poczuciem sprawiedliwości BG.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:23, 05 03 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ciekawi mnie jaki będzie plon tego wszystkiego. Smile
Piszcie, piszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:35, 05 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Plon, oby był duży, to może będą kolejne edycje. Tylko zaznaczam, że uważam się za posiadacza praw autorskich do pomysłu stojącego za Nibywyzwaniem. Wink

Ciekawe czy będziemy mieli osobny dział(zakładając, że pierwsza edycja nie będzie ostatnią), czy nas Mgs poprzenosi do Nibykonkursu. A może subforum?

BTW - tak na początku, to ja chciałem robić zwykły mainstream, ale jak zobaczyłem, że bea mój pomysł zindianił(ja sam bym na to za Chiny - ludowe czy cesarskie - nie wpadł, czyli idea Nibywyzwania po części się sprawdza: autor pomysłu i autor systemu rozwijają tę samą prostą koncpejcę w zupełnie inny sposób) to mnie ambicja zmusiła do wymyślenia czegoś "pro". Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szabel dnia 12:36, 05 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:52, 05 03 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Szabel napisał:
Ciekawe czy będziemy mieli osobny dział(zakładając, że pierwsza edycja nie będzie ostatnią), czy nas Mgs poprzenosi do Nibykonkursu. A może subforum?


Można to scalić z podforum Nibykonkursu, jeśli nikomu to nie przeszkadza, ale najpierw poczekajmy czy się przyjmie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:38, 05 03 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





To ja też się pochwalę.

Progress : Mam koncept, mechanikę, stronę tekstu, stronę szkiców i dwie strony notatek. To chyba mój nowy rekord.

Pomysł : W teorii fascynująca opowieść o zemście, odkupieniu, poświęceniu i zdradzie, a w praktyce kolejna nudna wariacja nt. ratowania świata za pomocą koszenia potworów Wink

Mechanika : rozszerzenie idei, którą starałem się storpedować projekt niejakiego Kaduceusza, ale brzydal nie dał się przekonać. Jestem wściekle zadowolony z "rdzenia" systemu, jego teoretycznej skalowalności i rozwiązania inicjatywy (która powinna doprowadzić do szału każdego miłośnika realizmu Wink), a sympatyczną prostotę staram się podtopić za pomocą pro-settingowych dodatków.

Fun, tylko czasu za mało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:30, 05 03 2008
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





A ja najwczesniej w piatek bede mogl zabrac sie za pisanie czegos Sad
Na dodatek niedziele mam dopiero wolna Sad

PS
po zakonczeniu tego nibywyzwanie, pozwole sobie zasugerowac pewne modyfikacje w formule rozrywki Wink
Ale to w niedziele


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shakaras dnia 17:32, 05 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:38, 06 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Moje dziecko urosło - nazywa się "Ostatnia Robo-Nadzieja" i waży już ponad 14,5K znaków. Mechanika jest gotowa w wersji core, która może łatwo ulegać modyfikacjom takim jak dorobienie umiejętności czy cech, atutów, sztuczek czy jakichś tam innych. Ja serwuję tylko główny szkielet, który chyba pozostaje grywalnym. Sumując: setting to jedna strona, do tego prawie cztery mechaniki i struktury rozgrywki.

Konwencja ogólnie najbardziej kojarzy mi się z anime, ale można do tego podejść na wiele sposobów. Okładka [link widoczny dla zalogowanych].
Trochę to indiańcowate, ale spokojnie - strawne dla każdego Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beacon dnia 17:05, 06 03 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:40, 07 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Hmm... zdawało mi się, że mamy się trzymać tytułów z pomysłów. ^^ Tak to jest jak się czegoś nie doprecyzuje. Mimo wszystko zapowiada się smacznie więc Ci wybaczam bea. Wink Poza tym ten koncept był wymyślony na poczekaniu, więc przywiązany do niego nie jestem. ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Design Challenge?
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 4 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin