autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nieboracy -> Nieboracy - co w drugiej edycji? Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nieboracy - co w drugiej edycji?
PostWysłany: 17:48, 11 08 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Jakie macie oczekiwania odnośnie Drugiej Edycji Nieboraków. Co powinno się tam znaleźć, a czego być nie powinno...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:48, 16 08 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Generalnie modyfikacji wymaga system tworzenia postaci, ale o tym dyskusja już toczy się wśród autorów i pomysłodawców. Druga sprawa to rany odnoszone w walce. Kolejna to świat. W starej edycji jego opis był dosyć skąpy. Szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:07, 16 08 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Jak już wielokrotnie mówiłem: opis świata będzie teraz najważniejszym elementem podręcznika.
Odnośnie tworzenia postaci i mechaniki - tak, to trzeba przedyskutować. Rany w walce zostawiłbym jednak tak jak były - opisowo. Ewentualnie wzorując się na rozwiązaniu z Wampira: Maskarady, ale bardziej ustalane "na oko". Punkty HP mogłyby być lekką parodią, ale zepsułyby moim zdaniem klimat rozgrywki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:16, 17 08 2005
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Większa integracja bajek w Zacofane Krainy(TM).
Np.
- Łatwo się podróżuje bo w powszechnym użyciu są siedmiomilowe buty
- Zimy są krótkie, bo Dziadka Mroza spija się po drodze zapraszając go na specjalne do tego celu skonstruowane imprezy
- Listy do Mikołaja są kontrolowane przez państwo i przewożone w odpowiednio chronionym transporcie, by zapobiec nadużyciom
itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:32, 17 08 2005
Misz
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Hmm. Magnes, damy w Zacofanych krainach Mikołaja? Mógłby też być ewentualnie, jakiś jego odpowiednik Surprised

Co do Siedmiomilowych Butów, obawiam się, że bedą musiały one jednak sporo kosztować, bo inaczej gracze mogliby się znaleźć wszędzie w każdej chwili, ominąć każdą przeszkodę, pojazdy byłyby niepotrzebne słowem zepsułoby to grę Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:51, 17 08 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ja wolałbym uniknąć integracji bajek. Jeśli już, to bardziej... mrocznie. A mikołaj już się komuś nie podobał (komentarze na stronie). A podróżowanie przyspieszyć może po prostu Partacz Gry: "Po dwóch tygodniach zmagań z burzliwą pogodą, piaszczystym traktem i problemami natury żołądkowej, dotarliście do Basty."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:47, 17 08 2005
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Czy ja wiem czy Siedmiomilowe Buty zepsułyby gre ? Toć to bardzo niebezpiecznie narzędzie jest. Podróżujesz dokładnie siedmiomilowymi skokami (bez zmiany trasy w locie, postojów czy przesiadek) i dosyć trudno wycyzelować gdzie trafisz. Przypuszczam że również musisz opanować trudną technike lądowania (podobnie jak skoczkowie narciarscy).
Co prawda można by było ustawić odpowiednie "sloty wystrzeliwujące" które korygują twój tor lotu oraz lądowiska, ale i tak sądze że takie podróżowanie byłoby w miare rozsądne tylko w otwartym, bezpiecznym terenie (coś ala olbrzymie sawanny).
Dodatkowo takie buty mogą mieć ograniczoną nośność, niewielki maksymalny udźwig, wymagać częstych napraw, przeglądów technicznych, pozwoleń, odpowiedniego szkolenia, certyfikatów jakości itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:19, 18 08 2005
Misz
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zdaje sie, że kamieniem obrazy w przypadku butów, była zparoponowana przez ciebie ich powszechan ostępność Cool Zawsze możesz zrobić kompletny opis i dać Magnesowi, a on to poprawi albo odrzuci Wink Jednak dwójka Nieboraków, będzie mniej swobodna i opensource'owa od jedynki.
Rozumiem, o co Magnesowi chodzi z tą mrocznością; W Nieborakach zawsze na miejscu były parodie pewnych elementów i postaci z baśni i fantastyki, ale często takie, w których dana postać była zmieniona w coś wręcz przeciwnego. Przykładem GALA, Muminki czy Włóczykije. Ja chyba ze dwa lata temu, zdaje się przysłałem Magnesowi rysunek parodii Św. Mikołaja jako niebezpiecznego bandziora z nożem zatkniętym za pas i worem skradzionych rzeczy przerzuconym przez plecy Razz Jak śpiewał kabaret Wtorek w Bajkach dla Potłuczonych:

"... ruszył wóz, w wozie siedział Dziadek Mróz.
Dzieciom ten stary dziad wszystko kradł ...
Stary dziad, kradł i wpadł, parę lat posiedzi, parę lat ... "

Podoba mi się sam pomysł z wysyłaniem listów do kogoś takiego jak Mikołaj, które po drodze cenzurują władze - można to wykorzystać Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:43, 24 09 2005
Weekend Warrior- RaVcik
Gość

 





Co do świata... tio macie mnie z powrotem. Mogę siętym zająć.
PostWysłany: 11:28, 24 09 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ładnie, dodam cię do grupy, żebyś miał dostęp do tajnego forum Smile.

DOPISEK: Tylko się zarejestruj Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:30, 01 11 2005
nieborak partaczący gre
Gość

 





moglibyscie dodac cos w rodzaju pedekuf. na kazdym kolejnym poziomie mozna sobie dodac /wylosowac umiejetnosc i ulomnosc/CLA nabytą w trakcie podrozy (partacz moze ustalac jaka)postacie czarujace moglyby wyzej udoskonalac (umagiczniac) przedmioty np magiczne widly +11 lub plastikowy kubek +6 (wieksza pojemnosc dluzej przetrzymuje cieplo itakie tam) ((im wyzszy poziom czarujacego tym wiekszy "+"...a moze "-"?) a poziomy wiem ze troche koplikuja gre....ale nieboraki(moi przynajmniej) niebardzo lubia grac tak za nic i sie domagaja pedeków(uf?)
PostWysłany: 17:09, 01 11 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Punkty Doświadczenia i rozszerzanie cech i innych takich - była już o tym mowa na jakimś forum. Jak dla mnie, to tylko jako zasada opcjonalna, bo jakoś mi to nie pasuje, chyba że ktoś ma jakąś czytelną i łatwą w obsłudze Wink koncepcję jak to rozwiązać (i nazwać).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:00, 02 11 2005
Zielak
Gość

 





Cóż powinniście rozwinąć Kulty (czyli opis swiata). Co do XPków moim zdaneim onepsują zabawe w tej grze,i Gracze zamiast się abwić myślą,jak tu rozwinąć swoją psotać :/. A w tej grze, chdozi przecież o degenerację postaci. Można by za nieudane przygody dawać PD czyli punkty degeneracji,mktóre trzeba bedziewymieniać na CLA Ułomności lub punkty w cechach Razz
PostWysłany: 12:40, 02 11 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





No właśnie, w obie strony byłoby niefajnie moim zdaniem, a przecież aktualnie też da się "rozwijać" postacie w sposób powolny, ale skuteczny.
Odnośnie Kultów: oczywiście, tutaj będzie duża zmiana, a cały świat zostanie opisany ze szczególnym naciskiem na Bastę i Ponaddwudziestoletnie Imperium, ale tak, żeby zostawić też pole do manewru Partaczowi Gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:40, 08 11 2005
aragog007
Gość

 





Ja mam pomysły do 2 edycji:

Sen
Typ: Mamrotka
Efekt: łatwy do przewidzenia(Cel zasypia i nie atakuje dopuki się go nie zrani) Wink
Słowa i gesty: (Tańcyć w koło i mówić) Aaaaa Były sobie kotki dwa, szaro-bure szaro-bure obydwa!
Trudność: +1 głupoty

Galopujący świt
Typ: Niemoc Niedaj
Efekt: Dość śmieszny. Sprawia, że przez wroga przebiega stado końi, w tym czasie rycerz Niedaj musi wykonać test na niezdarność (Sukces- -0 PZ, porażka -60 PZ, totalna porażka -100 :-O)
Słowa i gesty:(Wskazać ręką na ciel i mówić poważnym tonem) I niech koń biegnie z tobą!!
Trudność: + 7 niezdarności

Ptwory:

Atom "E=MC2"
Opis: Dziwny wróg.Wyląda jak bomba atomowa która lata. Gdy upadnie powoduję wyrośnięcie monstrualnego grzyba z ognia, i rozszerzającą się potworną falę uderzeniową gorąca, zdolną spalić wszystko na przestrzeni na swej drodze. Miejsce wybuchu pozostanie na wieki tak skażone, że przyroda i ludzie będą chorować i przechodzić nienaturalne mutacje.
. Sposobem by go pokońać jest machnąć mieczem przed nosem bomby ( ale nie radzę najlepiej jest strzelić do bomby w locie, efekt będzie taki sam jw.
Okrzyk bojowy: "I'm got the nuke'n!"


I to tyle na dzisiaj Wink ...
Nieboracy - co w drugiej edycji?
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nieboracy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 6  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin