autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Dead Echoes Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 20:43, 13 10 2008
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Cytat:
I moje małe pytanie, co odstrasza od projektu? Co chcielibyście poprawić?


Szara czcionka na szarym tle... (na blogu, oczywiście)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SolFar dnia 20:43, 13 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:48, 13 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Ops, moje niedopatrzenie Wink Poprawiam.
Edit: zrobione


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 20:49, 13 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:26, 13 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





ernestresch napisał:
Ponadto pytanie natury mechanicznej:
Są dwie koncepcje mechaniki umiejętności, jedna zakłada: Każdy ma tyle samo punktów na umiejętności.

Druga zaś: Umiejętności zależą od intelektu i opanowania (int to błyskotliwość, obczajanie wszystkiego, a opanowanie to czas włożony w naukę).

Ponadto pierwsza zakłada, że każda umiejętność kosztuje tyle samo, a druga, że w naukę niektórych wkładało się więcej czasu więc kosztuje drożej (więcej punktów), druga wersja korzysta nieco z mechaniki cyberpunka 2020.


Sugeruje pierwsze rozwiązanie. Jest prostsze, elastyczniejsze, bardziej odporne na nieuprzejme min-maxowanie, i powinno wam ułatwić dotrzymanie terminów Wink.

Btw. przy takim podejściu, powinniście chyba zmodyfikować troszeczkę listę umiejętności, tak by każda pozycja była przydatna i sugerowała klymat gry (w tej chwili jest tam masa niepotrzebnego fluffu, jak taniec lub gra na instrumencie) Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:34, 13 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Tańca i gry na instrumencie się pozbędziemy Wink chociaż można zaszpanować umiejętnością gry na gitarze na jakiejś stacji gdy kończą się pieniądze (nie każdemu podoba się gra w korporacji na wysokim szczeblu, niektórzy wolą po prostu latać i strzelać).

Natomiast isniteje drugi problem - starcie między światem jaki jest obecnie i jego nieco mroczniejszym bratem - z dodaną wojną totalną, większą ilością tajemnic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:02, 17 10 2008
ernestresch
zerkający na systemy

 
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maszewo





Z wielką przyjemnością zapraszamy wszystkich zainteresowanych Dead Echoes czy Science Fiction w ogóle na blog gry, z regularnością komety (coś koło raz na tydzień) zamierzamy wrzucać na blog nowe grafiki, czy to planety, czy okręty. Póki co, zapraszam do obejrzenia Sheildguna. Opracowanego przez Dimitra. Ponadto poszukiwany jest ktoś z chęcią wspomożenia działu graficznego umiejętnościami rysownika konceptowego.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ernestresch dnia 15:29, 17 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:26, 17 10 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Chętnie zajrzymy, ale przydałby się link. Dodam też wtedy do planety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:31, 17 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





[link widoczny dla zalogowanych] (chyba podawałem wcześniej)
Obecnie pracujemy nad NanoTec - nie tylko pod względem ekwipunku, ale i całości. Natomiast faktycznie brakuje nam konceptowca, a taki by się przydał.
EDIT:
Nie przenieść DE do działu 'gier'?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 14:04, 18 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:46, 19 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Dimitrij napisał:
Natomiast isniteje drugi problem - starcie między światem jaki jest obecnie i jego nieco mroczniejszym bratem - z dodaną wojną totalną, większą ilością tajemnic?


Stawiam 50 kredytów na mroczniejszego brata Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:57, 20 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Remis jest akurat Smile W zależności gdzie się znajdziesz - planety daleko od mgławicy są dobrze chronione, natomiast im bliżej mgławicy tym bliżej wroga i piratów. Te planety są też bardziej wartościowe, więc jest o co walczyć. I raczej wojna jest tam gorąca.

A tu moment, by przedstawić walutę Federacji. Nie, nie jest to kredyt Wink
1 Con (1 Co) to średnia wartość akcji korporacji. Oznacza to, że jest to suma wartości jednej akcji VMS, NT, FarFlight i Zynth podzielona przez 4. Oczywiście, nie będziemy zmuszać MG do liczenia wartości Cona na każdej sesji Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 06:58, 20 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:41, 20 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





To ile jest głównych planet bo się zgubiłem.
Planeta zawsze kojarzy mi się z masą najróżniejszych nacji, problemów, dziwów i zwyczajów, a szafowanie duża ich ilością jest dla mnie blee. Podoba mi się koncept Nemesisa, tam Encu ograniczył się do (jeśli mnie pamięć nie myli) czterech wesołych planet, i ogólnej charakterystyki zimnej przestrzeni między nimi.

Chyba że potrzebujecie olbrzymiej areny do kosmicznych zadym ... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:03, 21 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





DE ma sporo planet. Sama federacja to 13 systemów.
W każdym z nich opisujemy jednak tylko planetę stołeczną - tą główną, charakterystyczną dla miejsca. Pozostałe zostawiamy MG, wraz z narzędziem do 'Taktycznego tworzenia planet'. Pozwala ono łatwo zdefiniować planetę na której można walczyć.

Co do zróżnicowania - świat się globalizuje. Dlatego planety będące pod wpływem jednej korporacji będą miały konkretny wygląd i obyczaje (np. na planetach FarFlight miasta będą zbudowane jako jeden wieżowiec na platformie wystającej z wody, ludzie w okolicach stref NT przejmą poważne podejście do zachowania i kultury etc.).

Mimo 13 planet w samej Federacji staramy się je jak najbardziej urozmaicić, dodając coś specjalnego, z czego planeta będzie znana (Alma - brak pola magnetycznego wokół planety, Firestorm tnący powierzchnię, Norta II gdzie miasta są głównie na wodzie - wieżowiec - hub i mniejsze, pływające.).

Tak samo systemy nie muszą być tylko i wyłącznie planetami - w okolicach stolicy FK, Akanitu, mamy pole asteroidów, system Cheops Zynthu jest niczym więcej jak dwiema gwiazdami krążącymi wokół czarnej dziury.

Ponadto planeta to nie tylko miejsce do siedzenia - mają swój opis taktyczny - punkty główne (stolica, garnizon) i pomocnicze (lotnisko, elektrownia, kanały). Gracz-dowódca może np. zdobyć kanały i wejść nimi do miasta otwierając bramę, zniszczenie elektrowni wyłączy obronę punktu etc.

Natomiast planety przy mgławicy są szare - zwykle słabo zamieszkane, jałowe. To po prostu kula która czeka na flagę korporacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 06:04, 21 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:48, 25 10 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





No i tym razem dotrzymaliśmy terminu Smile
Drugi NTowy update w sieci, trzeci przybliży nieco armię w całości. Następne będą dotyczyć także innych frakcji świata DE.
Oczywiście, cały czas jesteśmy dość otwarci na wytykanie błędów, nieścisłości i nielogiczności.
(I jakieś sugestie o wyglądzie PDFów byłyby przydatne)
Od siebie dodam, że nie zamierzamy zakładać szablonowej strony/forum na byle hostingu, które szybko zapełni się reklamami różnych artykułów niezwiązanych z DE (czyt. spamboty). Strona DE jest, jednak czekamy na zainteresowanie - jeżeli będzie wystarczająco wysokie, strona zasiądzie w sieci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dimitrij dnia 16:53, 25 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:44, 30 10 2008
ernestresch
zerkający na systemy

 
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maszewo





Z powodu świąt update przenosimy na poniedziałek, za utrudnienia przepraszamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:36, 03 11 2008
Dimitrij
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Tym razem odsłaniamy coś bardzo dokładnie - armię NT. Niezbyt potężną w bezpośrednim starciu, jednak odpowiednio użyta może pozbyć się dużo potężniejszego wroga.
Czy istnieje jeszcze jakiekolwiek zainteresowanie? Nigdzie nic się nie dzieje. Czyżby wszyscy aż tak zwątpili w fakt, że DE faktycznie istnieje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:43, 03 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Może wszyscy z zapartym tchem czekają na osławione demo ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dead Echoes
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin