autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> 2d4 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 15:07, 26 03 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Panowie, dzieki Wam za opinie. Jakby ktos chcial sprawdzic jak sie mechanika z 2k4 sprawdza w praktyce - zapraszam na sesje na Pyrkonie.

BTW. Mam "wrazenie", ze temat '3k6' parodiuje ten temat. (Mimo, ze wywiazala sie tam tez ciekawa rozmowa)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:27, 26 03 2008
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Raczej tylko naśladuje i nie wiem czy zamierzenie. Mam tylko nadzieję, że już nikt nie zamieści tematu o kościach. Żeby było jasne: KOŚCI TO NIE MECHANIKA!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:31, 26 03 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Jagmin napisał:
Mam tylko nadzieję, że już nikt nie zamieści tematu o kościach.


Uch, dlaczego ? Nie pamiętam by zasady tego sympatycznego forum wymagały uczestnictwa w każdym wątku, wobec tego możesz kościane tematy bezpiecznie omijać Wink

Cytat:
Żeby było jasne: KOŚCI TO NIE MECHANIKA!


Pewnie tak, albowiem MECHANIKA TO DZIEDZINA FIZYKI Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:33, 26 03 2008
Tempy
zerkający na systemy

 
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź





cactusse napisał:
MECHANIKA TO DZIEDZINA FIZYKI Wink


Wiem o tym conieco. Wink Ale wolałbym nie mieć już z nią nic wspólnego. Wink

A tak poważniej. Nie zamierzałem parodiować tego tematu. Ani tematu o 2k6. Chodziło mi jedynie o opinie dotyczące konkretnego rzutu. Wydaje mi się, że w założenie nowego tematu jest uzasadnione.

Jagmin napisał:
Żeby było jasne: KOŚCI TO NIE MECHANIKA!


Masz bezsprzecznie rację. Pragnę jednak zauważyć, że nigdzie nie pisałem mechanika=kości. I uważam takowe porównanie za błędne i prostackie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:54, 26 03 2008
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Dobra ale wyjaśnijmy jedno. Czemu obaj (Tempy i tecbug) tworzycie tematy z kośćmi w tytule a potem udowadniacie, że dla was mechanika to nie kości? Po co są te tematy? Bo ja nadal nie rozumiem.

cactusse napisał:
Uch, dlaczego ? Nie pamiętam by zasady tego sympatycznego forum wymagały uczestnictwa w każdym wątku, wobec tego możesz kościane tematy bezpiecznie omijać Wink

Polecam na takie tematy forum QW. Poza tym w regulaminie chyba jest coś o tym, że temat powinny być zrozumiały i współgrać z treścią wypowiedzi? A tak przeglądając forum trafiam na zapis alfanumeryczny świadczący o sposobie randomizacji.

Co mam powiedzieć o 2d4? Że jest fajne? Napisałem dlaczego dla mnie jest to zły pomysł dużo wcześniej. Jednak oba tematy (i 3k6) zmierzają w tym samym kierunku. Ku ocenie walorów samych rzutów kośćmi. A mi się podoba k100 ale sobie wymyśliłem k6 Pentagram. I co z tego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:07, 26 03 2008
Tempy
zerkający na systemy

 
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź





Ależ chyba doszło do drobnego nieporozumienia. Mechanika to nie kości. Mechanika to coś więcej. Prawda ? Nie wydaje mi się by było tu coś do udowadniania.

I powtórzę raz jeszcze, czemu założyłem swój temat. Założyłem go, by poznać opinie dotyczące rzutu 3k6. Nie mechaniki.
To raczej oczywiste, że warto pytać o zdanie osoby dysponujące większym doświadczeniem. Czyż nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:22, 26 03 2008
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Czyli to nie rozmowa na warsztat. Nie tworzysz ani kości (nie to forum) ani też systemu o nazwie 3k6. To po pierwsze. Po drugie po co Ci wiedza o 3k6? Jak mówiłem mi się bardziej podoba k100.

Poza tym chodzi mi raczej o kpiący ton cactusse niż o twój czy tecbuga. Bronię swojego zdania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:22, 26 03 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Jagmin napisał:
Polecam na takie tematy forum QW. Poza tym w regulaminie chyba jest coś o tym, że temat powinny być zrozumiały i współgrać z treścią wypowiedzi? A tak przeglądając forum trafiam na zapis alfanumeryczny świadczący o sposobie randomizacji.

Co mam powiedzieć o 2d4? Że jest fajne? Napisałem dlaczego dla mnie jest to zły pomysł dużo wcześniej. Jednak oba tematy (i 3k6) zmierzają w tym samym kierunku. Ku ocenie walorów samych rzutów kośćmi. A mi się podoba k100 ale sobie wymyśliłem k6 Pentagram. I co z tego?


Nie musisz nic pisać, chyba że nie możesz się powstrzymać od tak pomocnych komentarzy jak w temacie o grupowaniu umiejętności Wink (żartuje-żartuje).

IMO nie wszyscy rąbią autorki w szczytnym celu publikacji i zdobycia rzeszy wiernych fanów. Z definicji (kind-of), głównym err ... "odbiorcą" autorki jest jej twórca i ew. paczką znajomych, a w takiej sytuacji można olać profesjonalizm i skupić się na fanaberiach, np. zmontowaniu gry w oparciu o rzut 5k8.

Dla sportu można dodatkowo zawędkować na okolicznym forum, w celu sprawdzenia czy jakaś bratnia dusza nie turla się podobna ścieżką, i już mamy jeden wesoły temat więcej.

Następnym etapem jest zapewne załapanie faktu iż niektóre gry działają inaczej, oraz chwalenie się podwędzonym sposobem rozgrywki wraz z przemalowanymi numerami rejestracyjnymi (mam nadzieję kiedyś tam dobić) Wink

Uch, zaraz wylecimy za rozmijanie się z tematem Wink .

Cytat:
Poza tym chodzi mi raczej o kpiący ton cactusse niż o twój czy tecbuga. Bronię swojego zdania.


Z troski o innych, staram się umilać swoje wypowiedzi masą smileyów. Nie martw się, w RL jestem taki sam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cactusse dnia 21:26, 26 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:42, 26 03 2008
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Jakoś mnie to nie bawi.

A tak na temat. Przeczytałem zarys mechaniczny pod 2k4 i nadal nie rozumiem czemu ma być to 2k4? Jeżeli bawi Cię tecbug brak losowości to czemu nie pozbędziesz się kostek? Można np. rzucać monetą (lub wieloma).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:58, 26 03 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





A ja proponuję otworzyć nowy dział forum o nazwie "Kostkologia - jak wybór zestawu wielościanów wpłynął na Wasze życie".

@Jagmin - nie pieniacz się tak. To ani nie jest skuteczne, ani pozytywnie nastrajające. O wiele bardziej wolę lekko kpinny ton cactusse Wink

@cactusse - wkurza mnie ciągłe dopytywanie o pierdoły, które z grubsza nie mają żadnego znaczenia. Przenieście je do Hydeparku, albo coś. Albo spotkajcie się kiedyś w barze i porzucajcie sobie kostkami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2d4
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin