autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Ghost - mechanika Burst + karta postaci Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11:46, 31 07 2008
Maverick
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Cytat:
Do mechaniki nie do świata. Co mi z wiedzy, iż czarne helikoptery gdzieś tu występują a ludzie z takiej a takiej organizacji czasami je używają. Ja chce mieć taki helikopter na sesji, chcę go wykorzystywać podle fantazji i humoru, najlepiej bez konieczności ciągłej konsultacji z mg.


Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc "mechanika". Jeśli chodzi o używanie takich "zastrzeżonych" elementów to tu nie potrzebne są żadne dodatkowe zasady. Przykładowe latanie śmigłowcem odbywa się przy korzystaniu z normalnych umiejętności. Chyba, że nie o tym mówisz. Możesz sprecyzować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:27, 31 07 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Oook, moja postać (która ma delikatne chody w organizacji która dysponuje takowymi śmigłowcami) niespodziewanie wpada do studni, a na zewnątrz jest burza. Bohater w kieszeni ma komórę, i zamierza ściągnąć helikopter zanim się utopi.
W jaki sposób załatwić taką ekstrakcję, jeżeli burza czyni lot bardzo ryzykownym ? Jak to rozegrasz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:56, 31 07 2008
Maverick
zerkający na systemy

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Acha, chciałbyś takie sytuacje "umechanicznić"? Tylko nawet nie wyobrażam sobie jak to zrobić. Nie zastanawiałem się nad tym. Gdyby postać miała chody w organizacji to wykonałaby telefon, a ja określiłbym czy śmigłowiec przyleciał na czas czy nie - czyli fabularnie.

Czy może Tobie chodzi o coś na rodzaj Punktów Zasobów których wydawanie powodowałoby pojawianie się pomocnych elementów w świecie gry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:12, 16 08 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Jeżeli bohater ma kontakt z bazą i zna swoją lokację, to można wyznaczyć "trudność" ściągnięcia śmigłowca, oraz czas przelotu.

Np standardowe przekonanie operatora to zadanie trudne (łatwość -2), i wymaga udanego testu Kontaktów (lub czegośtam). Łatwość testu może być oczywiście dodatkowo modyfikowana, przelot na strzeżoną granicą, ludzie z kamerami, strefa walki, duża odległość od bazy, specjalny rodzaj transportu (miejsce dla dodatkowych pasażerów, uzbrojenie) wszystko to utrudnia nam życie i wymaga dodatkowych przywilejów.

Jeżeli test kontaktów się udał to można założyć, iż śmigłowiec przylatuje zazwyczaj w przeciągu 10k10 minut, ale każdy sukces z testu Kontaktów skraca ten czas o jedną kość. Etc. etc. etc....

W takiej sytuacji mg negocjuje tylko trudność rzutu, ale wszelkie decyzje pozostają w łapach gracza (co często generuje masę wesołości Wink) .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ghost - mechanika Burst + karta postaci
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin