ja-prozac |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2005 |
Posty: 403 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: constantine jeziorna |
|
|
|
|
|
|
quba:
mozesz cos napisac o mechanice zmierzchu? z czym sie ja je?
moje podejscie tym razem z Fast'an'FriendlyRPG
Kawaler Rodeburry
szarmancki cyberszermierz
ciało 3[zaleta - zręczność]
duch 4 [wada - arogancki]
wiedza 2
szczęście 1
problem - ścigany przez mroczną sektę Edczerga
sprawność 2
uwodziciel 2
szermierka 2
hiperrefleks 1
elektroszpada 1
załoga "Niepokonanego" 2
spotkanie księżniczki
obca księżniczka
ciało 2[wada - wiotka]
duch 3[zaleta - niezłomna]
wiedza 3
savoir vivre 3
historie z calej galaktyki 2
ciety humor 1
spotkali sie na balkonie w palacu. kawaler chce ja uwiesc, ksiezniczka
sie opiera. wybieraja umiejetnosci. kawaler wybiera uwodziciel, sprawnosc,
hiperrefleks - chce zaskoczyc ksiezniczke swoja zrecznoscia
i szybkoscia oraz szarmanckim zachowaniem. suma - 5.
ksiezniczka wybiera swvoir vivre, ciety humor i historie z claej galaktyki
- co ciekawego mozesz mi powiedziec, kawalerze? suma - 6
ksiezniczka wygrala i wybiera umysl jako pole konfliktu. nastepuje ciagniecie
kart.
kawaler - 9 pik i dama kier
ksiezniczka - krol trefl, 10 karo, walet kier
kawaler wybiera karte z cechy konfliktu 9 pik, inteligencja za 4 punkty.
ksiezniczka nie ma karty z cechy, ale wybiera waleta kier, co z powodu
wady i niodpowiedniej cehy daje jej 0 punktów.
sumy postaci: ksiezniczka 6, kawaler 9.
opis, ksiezniczka zostala urzeczona opowiesciami kawalera, ale nie
dajac sie calkiem omotac probowala nie przyjac pomocy kawalera
przy sniadaniu. mimo wszystko ja zauroczyl.
w tym momencie wyskakuja roboty-asasyni.
robo asasyni
cialo 5[zaleta - siła, wada - zręczność]
duch 1
wiedza 1
szermierka 2
widzenie w ciemnosciach 1
opancerzeni 1
lasery w oczach 2
mapa kanalow 1
konflikt: kawaler ucieka kanalami, roboty chca go zlapac. kawaler
wykorzystuje hiperrefleks, sparwnosc, zaloga "niepokonanego"(chce
zagłuszyć obwody robotów) suma - 5
roboty - widzenie w ciemnosciach, mapa kanalow, lasery w oczach,
suma - 4
wykorzystuje ducha jako ceche w konflikcie, bawi sie z robotami w
kotka i myszke, dopoki zaloga ich nie rozbroi. wymaga to sporej odwagi.
karty: kawaler - dama kier, 9 pik, 10 pik, dama trefl
roboty - walet kier.
kawaler wybiera 10 pik, co daje mu 3 punkty(4 -2 za inna ceche +1 za
zalete) suma wszystkiego 8
roboty biora co maja waleta kier, co daje 2 punkty, razem 6.
powazna rana w w konflikcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
w miare grywalna wersja.
ja-prozac |
|