autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> System SF - Marine! Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 21:51, 05 06 2008
Kvokul
zerkający na systemy

 
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin





Trochę zmian mi wyszło w systemie.

Pewne rzeczy mi się uregulowały. Ale niestety wciaż nie mam czasu na spisanie wszystkiego po ludzku.

Trochę objasnień mechaniki:
Mamy je w systemie ogólnie na razie 4.

1. Mechanika testów i testów przeciwstawnych. Rzucamy na cechę+umiejetność, mamy poziom trudności - przebicie poziomu trudności to sukces dodatkowy. Dochodzi tu tempo i czas (ograncizający możliwości gracza w osiaganiu sukceów i czasem generujący automatyczny sukces, jeżeli na cos czasu poświęcimy masę). Dochodza tu też degenracje różnego typu - psychiczne i fizyczne.

2. Mechanika społeczna. Posiadamy cechy: sitwa i słuzba wynikające bezposrednio z wysokości cech społecznych. Możemy tworzyc własnych NPC i ścieżki fabularne. Nasze wpływy sa uzależnione od stopnia - im wiekszy tym wiecej raz możemy budować scenerię i wątki. Dochodzi tu jeszcze Profesjonalizm - cecha okreslająca jak bardzo jestesmy znani w naszej grupie zawodowej i za co cenią nas znajomi.

3. Mechanika taktyki pola walki. Posiadamy Leadera i Kontrolera. Leader - wskazuje i zmienia Kontrolerów na scenę, zarządza podział druzyny - ogólnie dowodzi akcją jako całością. Zadaniem Kontrolera jest dowodzeniem oddziałem. Jego Stopień i zdolności Społeczne decydują o tym jak dobrym jest dowódcą i jak dobrze kontroluje pole walki. Jeżeli robi to lepiej - to druzyna ma z tego tytułu różne bonusy, zalezne od Cech Psychicznych Kontrolera - lepsza siłę ognia, lepszą obrone, w wyjatkowych wypadkach może korzystać nawet wzajemnie ze swoich mocy albo cofnać zmienić deklarację.

4. Mechanika sceny Gracz moze rozszerzyć i interpretować opis MG lub negocować z nim budowę sceny. Jako jedyna ta część mechaniki nie zakłada rozwoju mozliwości gracza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
System SF - Marine!
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin