autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Arx Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 15:18, 29 11 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Zatem zapewne masz rację. Chciałbym jednak skupić się raczej na treści, nie formie. Kajać się nie zamierzam Very Happy

Udało mi się wygrzebać jedną z wczesnych raczej prac do systemu (niedokończoną zresztą), przedstawiającą zabójcę z Zakonu Czerni, wyposażonego w Rękę Śmierci - jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie implantów świata DC (wszczepy są raczej prymitywne i niebezpieczne, jako że spora część antycznej technologii została zapomniana)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:22, 29 11 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Grafika fajna. (o reszcie się nie wypowiem, brak czasu na przeczytanie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:23, 29 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





To jest Twoja praca? jeżeli tak to czy nie chciałbyś popracować nad innym projektem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:28, 29 11 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Praca jest znajomego który mocno pomaga mi w tworzeniu DC Smile
Mogę zapytać go czy nie chciałby pomóc przy czymś innym, choć aktualnie koleś robi grafiki do dwóch erpegów i planszówko-karcianki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:14, 30 11 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Taki ilustrator to żywe złoto świata autorkowego. Będą go rozchwytywać na każdym kroku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:19, 30 11 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Szabel napisał:
...świata autorkowego


Aktualnie tworzymy też dwa komercyjne projekty :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:05, 30 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Taki styl pasowałby mi do wszystkich trzech projektów. Chętnie bym was wynajął gdybym mógł. Jedyne czego brakuje w moich projektach to wizualizacji. Reszta to tylko bezsensowne lanie wody nad czymś czego nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:47, 01 12 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Zagłębiłem sie nieco w SLA, odezwę się niebawem, jak nieco przerobię koncepcję - faktycznie zbyt podobne...

EDIT: po dogłębnym przeanalizowaniu paru kwestii i paru poprawkach sprawa została rozwiązana (poza tym główne założenia są odmienne), więc najpóźniej w poniedziałek postaram się rozwinąć bardziej kwestie świata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:44, 17 12 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Tekstu wciąż pisać mi się nie chciało, wolałem skupić się na razie na treści podręcznika. Jest za to nowa grafika, efekt współpracy dwóch osób (krecha + kolor). Znowu przedstawiciel Zakonu Czerni

[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT: I jeszcze jeden szkic, tym razem jeszcze innej osoby, która być może również będzie jednym z ilustratorów gry:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Omlet dnia 14:58, 17 12 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:19, 17 12 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Grafiki jak zwykle świetne, bardzo "ilustracyjne", czyli idealne do podręcznika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:58, 17 12 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Jednak zmusiłem się by coś napisać, z góry przepraszam za momentami bełkotliwy styl Very Happy
Nie jest tego zbyt wiele, wciąż niezwykle dużo kwestii trzeba rozwinąć, lecz IMO jako wstęp poniższy tekst się nada.
Czekam na uwagi i opinie Smile

Konwencja

Ciężko jest mi zaszufladkować konwencję DC – po części realia świata mogą przypominać steampunk (specyficzny design, przypominający czasy rewolucji przemysłowej, w dużej części jeszcze technologia parowa), z pewnymi jednak elementami cyberpunku (obecność pierwszych implantów, jeszcze niedoskonałych, odgórna, niemal absolutna władza – lecz nie korporacyjna). Jeśli miałbym nazwać to za pomocą jednego określenia – dark steam / cyberpunk (w jakikolwiek sposób by to interpretować).

Miasto – założenia ogólne
Wiek metropolii jest niemożliwy do określenia, mimo zniszczenia / braku dostępu do najstarszych danych. Całe jego społeczeństwo podzielone jest na Kasty, dbające o dane aspekty funkcjonowania Miasta. Jak już wspomniałem najważniejszą, kluczową kwestią jest zapewnienie ciągłości działania trzech kolosalnych Wież – pradawnych maszyn różnicowych, w których zaprogramowano (czy też w inny sposób zawarto) świadomość potężnych bytów, czczonych przez mieszkańców jako bogowie.
Cytat:
Nie jestem w stanie stwierdzić jak stare jest Miasto – może ma pięćset lat, a może dziesięć tysięcy. Wiek naszego domu wymyka się wszelkim próbom określenia go.
W najgłębszych zakamarkach pamięci systemów archiwizujących Wielkiej Biblioteki można znaleźć zapisy dokonane w tak starym dialekcie, że mamy trudności z jego zrozumieniem. Ile lat potrzeba ludzkości by język przestał przypominać swą pierwotną formę?
Cel naszego istnienia jest prosty. Wieże muszą działać. Tylko pradawna maszyneria trzystumetrowych budowli i zaprogramowane w nich świadomości mogą zapewnić Miastu przetrwanie. My zasilamy Wieże, Wieże strzegą nas przed zagładą. Jak widzisz, korzyść jest obustronna.
Być może bogowie umierali, a stworzenie Wież było dla nich ostatnią deską ratunku, a uwięzienie po wsze czasy w maszynach różnicowych było losem mniej strasznym niż ostateczny koniec … Może tez po prostu zostali w nie schwytani przez tych którzy stworzyli Miasto – prawdy nie dowiemy się nigdy…


Zagrożenie
Jeżeli stanąć na murach otaczających aglomerację, dostrzec można jedynie jałowe, płaskie jak stół pustkowie – szarą, odbarwioną powierzchnię, spowitą wiecznie zalegającymi tu i ówdzie pasemkami mgły. Widok wręcz nierzeczywisty, szczególnie że gdy dłużej się przyjrzeć krajobrazowi można dostrzec, że coś porusza się we mgle, chmury na horyzoncie dziwnie falują, jakby poruszane potężnymi, nieznanymi siłami. Stamtąd czasem nadchodzi niebezpieczeństwo, przed którym strzeże ludzkości czuwająca nieustannie wola bogów.
Setki lat temu organizowane były ekspedycje, mające na celu zbadać otoczenie Miasta. Żadna nie wróciła, jednak wyruszenie każdej prowokowało atak.
Potężne, nie przypominające niczego wrzecionowate istoty nacierały z kierunku, w którym zniknęli badacze. Bestie, których obca świadomość wwiercała się w świadomość obrońców, powodując halucynacje, napady szału i niewysłowionej wręcz paniki.
Mimo że pociski rwały i siekały ciała atakujących koszmarów te nieubłaganie zmniejszały odległość do murów. Gdy wynaturzone, pozbawione stawów kończyny sięgnęły miasta powodowały zmiany. Zniekształcenia rozrywające materię bądź przekształcającą ją w inne potworności. Z ludźmi działo się to samo.
Mimo strat wszystkie ataki zostały odparte. Od tamtego czasu zdarzają się sporadycznie, raz na kilkanaście, kilkadziesiąt lat. Zakony milczą jeśli chodzi o ich przyczyny, jednak ludzie podejrzewają iż ma to związek z prawidłowym funkcjonowaniem Wież.

EDIT: jednak wyszło za mało, dopisze więcej wieczorem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Omlet dnia 16:41, 17 12 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:46, 17 12 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Zastanawiam się, czy Zagrożenie rzeczywiście ma aż tak istotną rolę w świecie, czy jest to raczej wątek poboczny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:35, 17 12 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Stanowi raczej tło, jedną z możliwości dla MG na oparcie na tym scenariusza, jest także wyjaśnieniem zagadnienia "co jest poza" i czy kiedykolwiek ktoś z mieszkańców próbował badać tą kwestię. Tłumaczy również jeden z aspektów "symbiozy" między Miastem a Wieżami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:37, 17 12 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Tak ale opisując je razem z Konwencją i Miastem ogólnie, a pomijając inne "możliwości" sugerujesz już, że Zagrożenie jest w jakiś sposób bardziej istotne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:42, 17 12 2007
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Jak rzekłem, dziś rozwinę bardziej opis samego Miasta, bo napisałem wybitnie za mało.
A co do zagrożenia - prawda jest taka że było to jedyne co byłem w stanie opisać, chciałem zrobić więcej lecz dostałem nagłego ataku lenia i na tym poprzestałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arx
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin