autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> Arx Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 13:13, 15 10 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





prace stoją, aktualnie bardziej skupiłem się na innych projektach i robieniu muzyki, więc Arx stoi... wciąż ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:03, 24 10 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Postanowiłem postawić stronę Arxa, potrzebny mi feedback i parę kopniaków, żeby wziąć się do roboty Wink
Macie jakieś sugestie czy też osobiste requesty co powinno / mogło (poza oczywizmami) się na niej znaleźć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:35, 24 10 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Uch, Jak wygląda lista "oczywizmów" ??

Btw. na jakim etapie tworzenia Arxa jesteś (Mam pomysł i kilka rozgrzebanych wątków / Udało mi się napisać wstęp! / Mam demo ! / Zaczynam od nowa ! / etc.) ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 01:11, 25 10 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





Mam 90% mechaniki, ok 10-15 stron opisu Miasta, część technologii, wstępne opisy Zakonów, gdzieś w 50% rozpisane role dla graczy. Tak na oko 25-30% gotowe.
Oczywizmy - o czym jest gra, jakiś krótszy tekst (żeby nie zanudzić), galeria oczywiście, i takie tam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:22, 16 01 2009
Homar Johnson
przybysz

 
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





troche pozno opowiadam ale jestem nowy.
Szabel, zagrozenie stwarza mozliwosci, punkty zaczepienia do przygód. Gdybyś okroił wszystkie rpg'i z takich smaczków "niby" nie ważnych to grałbyś rzemieślnikiem, a Twoim questem byłoby wykucie rycerzowi miecza w tydzień, a jak nie zdążysz to bedzie zły Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:25, 16 01 2009
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Forum się zdążyło w międzyczasie przenieść. Smile
Zamieść odpowiedź tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli nie uzyskałeś mailem hasła do nowego forum, musisz użyć opcji przypominania hasła, aby się zalogować. W razie problemów, kontaktuj się na [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arx
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 7 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin