autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> [SHOSA] Forumowicze robią grę? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11:30, 15 12 2005
Fons
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zgadzam sie - klucze nie mogą sie szybko zmieniać - poza wydaniem XP potrzebne powinny być:
a) zgoda MG
b) jakieś wydarzenie w świecie gry które odbije swe piętno na postaci - przykład jednego z najbardziej znanych superbohaterów komiksowych (ksywki niepodam żeby ni było, że to reklama) - kolesia ugryzł zmutowany pająk i potrafił wiele fajnych rzeczy (wiecie kto to nie? Razz) no i on tylko na tym kase zarabiał - ale gdy przestępca którego wcześniej puścił wolno zabił jego wujka (z którym był bardzo związany) postanowił zmienić swoje życie i łapać przestępców Very Happy

myśleże to załatwia sprawe zbyt częstego zmienieania charakteru Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fons dnia 10:25, 16 12 2005, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:10, 15 12 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Zgadzam się z powyższym.

Kiedy BG otrzymuje nowy klucz (uzasadniony fabularnie) jego pierwotny odchodzi w "uśpienie". Obudzi się pod wpływem jakiegoś kolejnego wydarzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:50, 19 12 2005
Thronaar_
Gość

 





Tak wracając wstecz do dyskusji o motywach postaci, to w Fox Kids (teraz Jetix) jest taka bajka jak The Silver Surfer, gdzie gość ciągle gada do siebie o wątpliwościach jakie nim targają.
PostWysłany: 22:24, 21 12 2005
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Przeczytałem co jest na stronce (bo całego topiku mi się nie chciało) i jako fan wszystkich opowieści o super bohaterach (oprócz Lobo) coś rzucę od siebie.

Tak na wstępie przeczytałem, że konwencja różna np. personal horror, a potem czytam firma ACME. Wiem, że ta nazwa różnie się może kojarzyć, ale najczęściej chyba jest to łączone z Lune Tons, strusiem pędziwiatrem, ogólnie bajka/komedia.

Po drugie te serum, jak ja bym miał zamiar wypić coć takiego to bym zrobił dla siebie list. A wogle dorwanie takiego serum to była by bajka, jeżeli służby bezpieczeństwa Angli wiedzą o jego istnieniu.

Amnezja głównego bohatera miała nadać mu pewien specyficzny charakter, ale wg. mojej opini to mocno go spłyciła. Przeżycia bohatera związane z otrzymaniem mocy to kopalnia pomysłów dla MG i postaci, byle nie było to coś oklepanego. Jeżeli wystarczy do tego wypicie czegoś (i to parę razy) to jest to chyba zbyt proste.

Co do Silverado, to gość ma na początku czystkę w głowie i robi to co mu kazano (rzadnych rozterek moralnych, chodzący automat), one dopiero pojawiają się, gdy spowrotem ją odzyskuje. Wtedy zaczyna oceniać swoje czyny z punktu wydzenia swojego sumienia (które rozwineło się poprzez nauki z czasów młodości i postępowania całego życia).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:19, 21 12 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:

Po drugie te serum, jak ja bym miał zamiar wypić coć takiego to bym zrobił dla siebie list. A wogle dorwanie takiego serum to była by bajka, jeżeli służby bezpieczeństwa Angli wiedzą o jego istnieniu.

Widzisz, to jest dość "naiwne", ale jest to zamierzone. Poza tym wypijając nie wiesz, że dostaniesz amnezji. To takie zabezpieczenie ACME, żebyś zapomniał o nich...

Cytat:

Tak na wstępie przeczytałem, że konwencja różna np. personal horror, a potem czytam firma ACME. Wiem, że ta nazwa różnie się może kojarzyć, ale najczęściej chyba jest to łączone z Lune Tons, strusiem pędziwiatrem, ogólnie bajka/komedia.


Specjalnie oferuję dwa style gry. Amerykański (czyt. heroiczny i lajtowy) i polski (mroczniejszy, poważniejszy, klimaciarski i wogóle). Nie każcie mi uzasadniać dlaczego akurat amerykański, a dlaczego polski - temat-rzeka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:08, 22 12 2005
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





beacon napisał:
Specjalnie oferuję dwa style gry. Amerykański (czyt. heroiczny i lajtowy) i polski (mroczniejszy, poważniejszy, klimaciarski i wogóle). Nie każcie mi uzasadniać dlaczego akurat amerykański, a dlaczego polski - temat-rzeka.


Nie ma co uzasadniać - to bzdurne określenia i tyle. U nas teżgra się heroicznie i "lajtowo" jak to nazwałeś.
Nazwij to heroiczną i mroczną konwencją. Ale nie polskim i amerykańskim stylem!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:01, 22 12 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





To wynika z generalizowanych podejść do RPG, wypracowało mi się to podczas rozmów z ja-prozaciem i jakoś mi się utarło. Poprostu to takie stereotypy gracza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:59, 22 12 2005
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





beacon napisał:
To wynika z generalizowanych podejść do RPG, wypracowało mi się to podczas rozmów z ja-prozaciem i jakoś mi się utarło. Poprostu to takie stereotypy gracza.


Jak to mawiają "Każde uogólnienie jest złe. Nawet to."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:57, 18 02 2006
Solarsky
Gość

 





czemu daliście mi ostrzeżenie???
i ps. grę to bym mógł zrobić...
sam robie gry i progsy...
www.ppsoft.fora.pl


To nie jest odpowiedni temat do pisania takich postów! Twój post został skasowany a automatyczne ostrzeżenie poszło na gościa! Czytaj regulamin.
[SHOSA] Forumowicze robią grę?
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 15 z 15  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin