autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Triangulis [Mechanika] Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 12:14, 04 09 2007
Frey
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





@Fear nie wiem czy przeczytałeś tekst który napisałem bo mam wrażenie, ze nie. Nie wiem co Ci odpisać. Powiem tylko, że to jest w oparciu o przetestowaną dobra mechanike.

@Szabel nie znam Q10. Na te wszystkie rozwiązania wpadłem sam bazując na lakonicznie streszczonym opisie mechaniki 7th sea przez znajomego. W głowie narodził mi się taki pomysł, nie wiem, moze kiedyś przeczytam Q10 i porównam. Jeśli wpadli na coś bardzo podobnego to widać, że coś w tej mechanice jest skoro dwie rózne osoby układają coś podobnego. Ale to chyba nie jest wadą mechaniki? W końcu nakłanialiście do czerpania ze wzorów - nawet jesli zrobiłem to przypadkiem.

@Arthas40 fakt fajna mechanika rzemiosła & konkstrukcji by się przydała. Pomysł z podzieleniem na kategorie jest dobry i logiczny, jednak trzeba do tego jakiś zasady mechaniczne podać, które są podobne do pozostałych w systemie. Np przez "ponawiane rzuty" które trzeba ponawiać co jakiś czas w zależności jak długo trwa czynność i jak bardzo jest ona skomplikowana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Triangulis [Mechanika]
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 6 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin