autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Triangulis - Morskie Fantasy RPG Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 16:27, 06 08 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Dobra, Arthas ustaliłeś już zamysł ogólny. Teraz czeka cię cięższa część twojej roboty - musisz pisać i pisać, rysować i rysować, a do tego użerać się z Frey'em, żeby napisał jakąś mechanikę z ludzką twarzą. Wink

Życzymy powodzenia i czekamy na bloga(z ładnym i pasującym do klimatu design'em - nie to co blog SHOSY Mr. Green )!.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:19, 08 08 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





No póki co, to mogę zapodać pierwszą wersję logotypu. Smile



Niekoniecznie mi się udał, ale zawsze można zmienić/poprawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:32, 08 08 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Jak na mój gust to niemal idealny. Oczywiście od tła zależy czy nie za ciemny będzie. Kółka zrobiłbym jednak innego koloru/jasności, żeby się wyróżniały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:35, 08 08 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





@Magnes:

Cóż, miło mi czytać takie słowa, dzięki. Smile Co do trybików: mam plik edycyjny i w tym przypadku to mogę jak chce ustawić - czyli nie ma żadnego problemu z przeróbką jasności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:24, 08 08 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Osz ty! Takie logo to by chciał mieć niejeden projekt. Wielkie brawa Arthas, z takim logiem będziesz traktowany poważniej. Wink

BTW - ruszyło się coś we kwestii bloga(koniecznie na Bloggerze!)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:28, 08 08 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Yay, dzięki za opinię. Wink

Co do bloga - będzie się nim zajmował w najbliższym czasie. Dziś jeszcze będę grzebał w Bloggerze (bo nigdy nie miałem z nim do czynienia), zobaczę czy konfiguracja bloga i jego wyglądu jest prosta, itd. Jeżeli tak, no to nawet jutro już by wystartował. Ale znając życie, to trochę potrwa dłużej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:55, 08 08 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Ja tam mogę jakby co pomóc, bo choć znajomość moja z CSS jest nieco niedzisiejsza, to jednak daję radę przy dostosowaywaniu wyglądu(tylko nie każ mi robić grafik!). Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:47, 09 08 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Mamy godzinę 1:45. Blog zrobiony. Smile Aż sam sobie dziwię się, że tak szybko się zmotywowałem do zrobienia bloga. Równie dobrze przydałoby się do pisania textów.

[link widoczny dla zalogowanych]

Et voila! Przepraszam za taki długie wypociny, no, ale musiałem sobie popisać. Very Happy

Jeżeli chodzi o inne postępy prac, to muszę dać jeszcze wpis do GOBASA, mapę zrobić i potem texty hurtowo ze Staśem, Frey mechanikę, Dagorth póki co będzie koncepty robił.

EDIT: Swoją drogą, teraz ten link rozdmuchać bardzo? Tj. powsadzać gdzie się da, nawet jakby na Paradoksie czy Polterze trąbiły o tym newsy? Razz Bo nie wiem, czy taka gwałtowna reklama projektu to akurat korzystny plan na dzień dzisiejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 06:23, 09 08 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Dodam zaraz bloga do Planety (http://gobas.wieza.org/planeta) i odnośnik do Bagna (http://bagno.wieza.org), te drugie i tak nie jest na razie "rozdmuchane", więc niezależnie czy chcesz reklamować, czy nie, link może być. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:46, 09 08 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Ja bym reklamował ile da radę, ale po zmianie faceta od mechaniki. Nie mam do Frey'a nic osobistego, ale jakoś mi nie pasuje jego podejście do pisania mechanik. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:32, 09 08 2007
Frey
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Szabel napisał:
Ja bym reklamował ile da radę, ale po zmianie faceta od mechaniki. Nie mam do Frey'a nic osobistego, ale jakoś mi nie pasuje jego podejście do pisania mechanik. Confused


Dzięki, jakby co to będzie mozna mnie odwołac, żaden problem. Zobaczymy, po prostu jakoś powoli mi to idze i chaotycznie, ale jak się zacznie układać będzie zdecydowanie lepiej. A jesli nie to trudno Wink

Co masz na myśli podejść?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:16, 09 08 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Bo robisz ankietę pytając nas co uważamy za realistyczne, jakie mechaniki lubimy, co uważamy za złe, a moim zdaniem mechanika musi być mocno powiązana ze światem, jego konwencją i najważniejszymi elementami. Mechanika jest integralną częścią gry tak samo jak opis świata. Zacytuję tu ostatni akapit drugiego etapu Światotworzenia:
Cytat:

Istotne jest również zaznaczenie fragmentów wymagających dopisania odpowiednich zmian w mechanice. Początkujący często wychodzą z przekonania, że system stanowi jedynie tło i jest podrzędny w stosunku do warstwy fabularnej. Zwykle okazuje się jednak, iż bez modyfikacji systemu - zwłaszcza systemu nagradzania graczy za określone działania - grupa działa według standardowego schematu. Chcąc odejść od stylu znanego z klasycznych systemów konieczne jest wprowadzenie pewnych zmian. Autor nie musi wiedzieć w tej chwili, jakie modyfikacje będą wymagane. Mechanika systemu ma być dostosowana do obranych realiów, dlatego też wszelkie dodatkowe reguły powinny być opisane dopiero wtedy, gdy wykrystalizuje się wizja świata.


Mechanika niepowiązana ze światem to jedna z przesłanek ku hearbreakerowości systemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:59, 09 08 2007
Frey
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





bullshit

Słyszałes takie pojęcie jak mechanika uniwersalna? Na razie robie ogólny szkic mechaniki, bardzo ogólny wręcz uniwersalny. Szabel ty bys pewnie chciał odrazu zobaczyc całą mechanike + świat gotowe, ja tyle czasu nie mam i w wolnych chwilach się bawię w układanie cyferek. Jeśli myślisz, że potem nie bedzie się dało tego prze konwertować do świata to się mylisz. Maja zasady testów, cechy itp podstawowe rzeczy można myśleć o czymś poważniejszym.

Szabel trzeba od czegoś zaczać.

A ankieta, chciałem zobaczyć mniej więcej jakie sa upodobania graczy, czy z nich skorzystam to juz moja sprawa. Np wahałem się z maną (która do systemu będzie pasować), dużo osób napisało, że to jest dobry pomysł, czyli mnie to tylko umocniło, ze to bedzie dobra droga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:00, 09 08 2007
arthas40
pożeracz systemów

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.





Nie no, Freya nie wyrzucę, bo jednak wierzę w niego. Poza tym, kto by normalny chciał robić mechanikę dla nas? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:00, 09 08 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Szabel napisał:
Bo robisz ankietę pytając nas co uważamy za realistyczne, jakie mechaniki lubimy, co uważamy za złe, a moim zdaniem mechanika musi być mocno powiązana ze światem, jego konwencją i najważniejszymi elementami.


Można zrobić zupełnie różne mechaniki, które mimo to będą powiązane z tym samym settingiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Triangulis - Morskie Fantasy RPG
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 9 z 20  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin