autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry -> SHOSA - blog Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 19:03, 27 11 2006
puc
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło





Według mnie przydałaby się ogólna mapka miasta, podział na dzielnice i ich krótka charakterystyka, ale bez przesady, bo w SHOSie najfajniejsze jest tworzenie miejsc, ulic itd. w trakcie sesji Smile Szczegółowy opis świata sprawia, że jest on zamknięty i mimo dopisku "jeśli potrzebujesz, modyfikuj dowolnie" ogranicza znacznie MG, bo nawet jak coś zmieni, to szczegółowy świat, ma powiązania, które siadają.

Co do złych naukowców - kreator złego może być przydatny, ale tak naprawde każdy ma w głowie "złego naukowca" i umie takiego stworzyć, chociaż ich kreator sprawiłby, że źli-big-bossowie byliby bardziej zróżnicowani:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:22, 27 11 2006
Yubi
zerkający na systemy

 
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





beacon napisał:
Właśnie, villain construction kit! Zestaw porad jak wykreować własnego szalonego naukowca!


A propos:
[link widoczny dla zalogowanych]

Yubi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:26, 27 11 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Zatem może po prostu opisać klimacik paru dzielnic, a niech gracze i MG je wypełniają... do tego parę przykładów jak krokodyl w kanałach i jazda!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:23, 18 12 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





W kupie raźniej!

    Żeby nie było – żyjemy i piszemy. Cóż, zaskoczyć Was może to, że posłużyłem się formą mnogą. Nie bez powodu! Ekipa poszerzyła się. Po pierwsze – Craven zgłosił się na recenzenta i pomoc redakcyjno-krytyczną. Dostaje teksty, w których wyłapuje koślawce stylistyczne, ja z niego wyciągam uwagi odnośnie formy przekazu. Przydatne wsparcie, pozwala zdystansować się do swojej pracy i przy okazji pozwala utrzymać jakąś jednolitą linię systemu.

    Druga osoba, która dołączyła do składu już oficjalnie, to Urko. Dzisiaj pozytywnie zrecenzowałem jego opis mechaniki walki. Okazał się tak przejrzysty i profesjonalnie napisany, że zaproponowałem mu spisanie mojej mechaniki podstawowej w całości. Mój i jego pomysł, jego pióro. Można uznać, że mechanika SHOSY to bardziej dziecko jego niż moje. Cóż, żeby uczniowie mistrza przerastali? Very Happy

    Jak widać prace w szybszym czy wolniejszym tempie prą naprzód.

    Ja sam pracuję dalej nad opisem Londynu i mam brudnopis drugiego settingu. Intro w świat jest w zasadzie gotowe. Mam nadzieję, że SHOSA nie zawiedzie Waszych oczekiwań. Jeśli jeszcze ktoś chce wesprzeć nasze skromne grono (zastanawiam się czy nie założyć grupy kreatywnej Very Happy) – proszę o kontakt.

    Salam alejkum, kamraci!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:34, 18 12 2006
lucek
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z macicy kocicy





Bekon, z tym ''mistrzem'' to ostrożnie. Historia uczy, co się czasem dzieje z tymi, co się na guru kreowali. Pokora, bracie. I memento mori.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:49, 18 12 2006
Urko
zerkający na systemy

 
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło





Mnie bardziej martwi zwalanie odpowiedzialności na mnie, gdyby mechanika jednak nie spodobała się publice ;P. Pracując w stresie osiągam gorsze wyniki :].

A z tym mistrzem to metafora taka. Przynajmniej taką mam nadzieję, bo to by oznaczało, że ja jestem tym uczniem, co to mistrza przerasta ;].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:40, 18 12 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Mistrz to joke, oczywiście. A co do mechaniki - tak na serio to mnie należy zjeżdżać za nią, bo pomysł de facto mój ;p Spokojnie, Urko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:10, 19 12 2006
diavkhaan
degustator autorek

 
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraina Podziemnych Pomarańczy ;)





beacon napisał:
Żeby nie było – żyjemy i piszemy.
(...)
Jak widać prace w szybszym czy wolniejszym tempie prą naprzód.


Muszę przyznać, że niezmiernie się tego cieszę Smile
Czy wiadomo jest może o jakichś terminach (chociażby wstępnych...), ponieważ już mnie rączki świerzbią, żeby lewitować trochę nad Londynem skąpanym w smogu z tlenku węgla i wypatrywać geniuszy zbrodni lub chociażby drobnych przestępców...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:21, 19 12 2006
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Przede wszystkim memento recenzenti. Ja się wstrzymam i krytykować będę gotowca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:11, 19 12 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Diav, nie będę podawał terminów, bo nie chcę ich przesuwać. Na pewno w przyszłym roku.

A jak chcesz zagrać, to się do mnie zgłoś. Nie wykluczam, że powstanie blog poświęcony wyłącznie SHOSIE gdzieś w internecie i tam opublikuję listę miejsc i terminów, kiedy na konwencie czy cokolwiek takiego można zagrać u mnie, albo u kogoś z zaprzyjaźnionych MG.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SHOSA - blog
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Gry
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 7 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin